amirnazhvan

amirnazhvan

آموزش ساخت اکانت Spotify و استفاده از Spotify Premium

اگر می خواهید از اکانت اسپاتیفای استفاده کنید، ابتدا باید آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای را مطالعه کنید. این سرویس در حال حاضر یکی از محبوب ترین پلتفرم های موسیقی و استریم در دنیا محسوب می شود که بالاتر از Apple Music، SoundCloud و ... است. اگر هنوز از ویژگی های Spotify استفاده نکرده اید، باید بدانید که مجموعه موسیقی جهانی آن اکنون 80 درصد تکمیل شده است.

سرویس‌های Spotify ویژگی‌های ویژه‌ای را با پرداخت هزینه به شما ارائه می‌دهند که به عنوان Spotify Premium شناخته می‌شود.
از طرفی برای استفاده از تمامی امکانات آن باید یک اکانت اسپاتیفای تهیه کنید. محبوب از آنجایی که همیشه محدودیت هایی برای کاربران ایرانی در خدمات آنلاین وجود دارد، البته این کار را نمی توان بلافاصله انجام داد. در ادامه، علاوه بر معرفی مختصر Spotify، در مورد نحوه ایجاد حساب کاربری و نحوه استفاده از نسخه پریمیوم Spotify نیز صحبت خواهیم کرد.

 

 

سرویس Spotify چیست؟


در حال حاضر Spotify و سرویس‌های پخش موسیقی به عنوان سرویس استریم یا پلتفرم استریم و بافر محتوای موسیقی و صوتی در جهان شناخته می‌شوند. با ایجاد یک حساب کاربری Spotify، می توانید به میلیاردها موسیقی و میلیون ها آلبوم موسیقی، پادکست، مجموعه و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. می توان از آن در پلتفرم های مختلف مانند ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، iOS و در وب استفاده کرد. این سرویس در Android TV و…

در نتیجه می توان گفت که Spotify همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. همیشه می تواند همراه شما باشد، نیازی به دانلود موسیقی ندارید، فقط آن را در حافظه ذخیره کنید. از طرف دیگر، بخشی برای ذخیره لیست پخش و موسیقی های محبوب و ایجاد لیست پخش وجود دارد که گوش دادن به موسیقی را برای شما آسان می کند.


آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران


در حال حاضر امکان ساخت اکانت اسپاتیفای برای کاربران ایرانی وجود ندارد. در واقع ما در لیست سیاه این شرکت آلمانی قرار داریم. برای استفاده از اکانت های پریمیوم Spotify یا کارت های هدیه و سایر خدمات، ابتدا باید از نرم افزار تبدیل IP استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که این بستگی به محل کارت هدیه شما دارد.
بسته به سیستم عاملی که استفاده می کنید، می توانید نرم افزار Spotify را نصب کنید یا مستقیماً به وب سایت آن بروید. نسخه دسکتاپ آن نیز موجود است. ابتدا قبل از هر کاری وارد لینک صفحه ثبت نام Spotify در وب سایت رسمی آن شوید.


برای Spotify ثبت نام کنید


در صفحه بعد اگر IP شما به درستی تغییر کرده باشد می توانید صفحه ثبت نام را مشاهده کنید. آدرس ایمیل خود را دو بار وارد کنید. یک رمز عبور انتخاب کنید و یک حساب کاربری انتخاب کنید. از شما تاریخ تولد خواسته می شود و در مرحله آخر اسپاتیفای جنسیت شما را نیز ثبت می کند. اگر تمام اطلاعات را به درستی وارد کرده اید، روی گزینه I am not a robot کلیک کنید و روی Apply کلیک کنید.
در نرم افزارهای موبایل، دسکتاپ و تمامی سیستم عامل های دیگر، مراحل ثبت نام دقیقاً یکسان است. به یاد داشته باشید که IP اینترنت شما باید همان مکان ارائه شده توسط توسعه دهنده Spotify باشد. در غیر این صورت با خطای استفاده از آی پی پروکسی مواجه می شوید و ساخت اکانت به درستی انجام نمی شود.
سپس وارد حساب کاربری خود شوید. می توانید از کارت های هدیه برای تامین مالی حساب خود استفاده کنید. در مورد اکانت پریمیوم Spotify به تفصیل توضیح خواهیم داد.


حساب پریمیوم Spotify چیست؟


یک سوال مهم که احتمالا برای شما پیش می آید این است که اکانت پریمیوم Spotify به چه معناست؟ و چگونه می توانم آن را فعال کنم؟ در واقع باید گفت که Spotify نیز مانند هر شرکت و توسعه دهنده یا پلتفرم دیگری از طریق روش های معمول تبلیغات یا فروش اکانت کسب درآمد می کند. همینطور در نسخه رایگان و محدود یک سری امکانات را حذف کرده یا با کیفیت پایین در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
در یک حساب رایگان Spotify:

 

  • نمی‌توانید همه فهرست‌های پخش، آلبوم‌ها و آهنگ‌ها را پخش کنید.
  • شما نمی توانید بهترین موسیقی را بشنوید.
  • امکان ایجاد مزاحمت، سر و صدا یا مزاحمت وجود دارد.
  • بدون استفاده از اینترنت نمی توانید به صورت آفلاین به موسیقی گوش دهید.
  • هنگام پخش موسیقی یا پخش موسیقی بعدی ممکن است با صدای آزاردهنده تبلیغات به زبانی غیر از فارسی مواجه شوید.


شما می توانید از اکانت پریمیوم اسپاتیفای برای پرداخت های معمولی استفاده کنید و تمامی ویژگی هایی که تا به حال به آن ها پرداخته ایم را دارا می باشد، از سوی دیگر، اگر می خواهید در اسپاتیفای موسیقی پخش کنید، به این سرویس نیاز خواهید داشت.


خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای در ایران


برای کاربران ایرانی مثل همیشه امکان خرید مستقیم گیفت کارت اسپاتیفای یا استفاده از سرویس پخش موسیقی وجود ندارد. در نتیجه، کاربران ایرانی می توانند گیفت کارت اسپاتیفای را از سایت ایران موجو خریداری و از آن استفاده کنند و حساب پریمیوم اسپاتیفای را فعال کنند. حتی برخی از فروشندگان این اکانت ها را آماده به مشتریان ارائه می دهند.


انواع اکانت های Spotify Premium


320 کیلوبایت در نسخه پریمیوم. می توانید به موسیقی با کیفیت گوش دهید. می توانید آهنگ را دانلود کنید و از پلتفرم ها به طور جداگانه استفاده کنید. حساب شما در چندین دستگاه از جمله Android، TV، Desktop و iOS کار می کند. در صورت تمایل می توانید بدون گوش دادن به تبلیغات از موسیقی رد شوید. از سوی دیگر، رادیو در دسترس شماست و برای گوش دادن به موسیقی ممتاز نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.

 

انواع اکانت های اسپاتیفای


Student


اولین، ارزان ترین و محبوب ترین سرویس ارائه شده از طریق حساب Spotify Premium، سرویس دانشجویی خواهد بود. البته مهم است که مدارک شما به عنوان دانشجو توسط اسپاتیفای تایید شده باشد و مرکز تحصیلی شما در لیست تایید آن قرار گیرد.

 

Duo


این سرویس به دو کاربر اجازه می دهد تا از امکانات اسپاتیفای استفاده کنند و در حال حاضر به صورت رسمی توسط اسپاتیفای با قیمت کمتر از 13 دلار ارائه می شود.

 

Individual


این سرویس منحصرا برای کاربران فردی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر یکی از ارزان ترین حساب های دانشجویی Spotify در نظر گرفته می شود.

 

Family


این سرویس حساب پریمیوم Spotify را می توان به عنوان یک خانواده استفاده کرد. می توانید آن را در حساب اعضای خانواده یا حداکثر 5 نفر از آشنایان فعال کنید. البته هیچ اطلاعات شخصی و لیست پخش کاربران با دیگران به اشتراک گذاشته نخواهد شد.


گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟


گیفت کارت در واقع یک روش پرداخت برای دریافت خدمات آنلاین ویژه از این بستر خواهد بود. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می توانید در کمترین زمان ممکن شارژ کنید. مانند هر سرویس دیگری، کل فرآیندی که باید انجام شود، ساده است. گیفت کارت های اسپاتیفای در قیمت های 10، 30 و 60 دلاری موجود است. البته ارز با تغییر منطقه حساب متفاوت خواهد بود و می تواند یورو، پوند و غیره باشد. لطفاً توجه داشته باشید که منطقه حساب شما باید همان کارت هدیه ای باشد که خریداری می کنید. در غیر این صورت امکان استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای و خرید اکانت پریمیوم وجود ندارد.


نحوه شارژ کردن حساب اسپاتیفای


برای استفاده از Spotify Premium؛ شما باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای این کار از وب سایت استفاده کنید. بخش بازخرید را وارد کنید که در منوی سمت چپ به عنوان یک نوار سیاه در پایین قابل مشاهده است. اکنون می توانید کد کارت هدیه و کد پستی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که ممکن است از وب سایت هایی استفاده کنید که آدرس های کدپستی جعلی و جعلی را در اختیار شما قرار می دهند. در فیلد اول کد بازخرید کارت هدیه را که فروشنده در اختیار شما قرار داده است وارد کنید.


از گیفت کارت Spotify استفاده کنید


فقط گیفت کارت مجازی در ایران موجود است. پس از بازخرید کد هدیه بازخرید، یک کارت Spotify برای شما ارسال می شود. این کد را در کادر اول وارد کنید، اکنون بر روی گزینه "I'm not a robot" کلیک کنید و مراحل تایید را تکمیل کنید. شما به راحتی می توانید حساب Spotify Premium خود را خریداری کنید. این کار از طریق دفاتر خصوصی امکان پذیر است.

برای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای اینجا کلیک کنید.

amirnazhvan
amirnazhvan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋