amir-khan

amir-khan

 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین گوشی های شیائومی

 

شاید گوشی های شیائومی در ایالات متحده به واسطه تحریم‌ها به فروش نرسد، اما یکی از مهم ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است. این شرکت پا به پای اپل و سامسونگ در زادگاهش چین درحال فعالیت است و درحال حاضر سومین بازیگر بزرگ در بازار جهانی محسوب می‌شود.

بخش مهمی از موفقیت شیائومی ناشی از تولید محصولات فراوان در بازه‌های قیمتی مختلف است. خوب یا بد، xiaomi گوشی‌های زیادی تولید می‌کند که می‌تواند برای اقشار مردم گزینه مناسبی باشد. البته تعداد بالای تولید گوشی موبایل باعث شده است تا افراد بسیاری در انتخاب شیائومی مناسب دچار تردید شوند. خبر خوب برای چنین افراد این است که ما قصد داریم تعدادی از بهترین گوشی‌های شیائومی را به شما معرفی نماییم. پس پیشنهاد می‌دهیم تا انتها ما را همراهی نمایید.

  1. شیائومی 13 پرو

شیائومی 13 پرو از پردازنده‌ای استفاده می‌کند که شیائومی 12 پرو به واسطه برخورداری از آن، نظر کارشناسان بسیاری را به خود جلب کرده بود. عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 2 با بهره وری انرژی بهبود یافته و باتری بزرگتر که بهبود قابل توجهی در طول عمر باتری ایجاد می کند، اتفاق فوق العاده‌ای است. دوربین‌های جدید مورد استفاده در این تلفن همراه بسیار نزدیک به بهترین دوربین‌هایی است که تا به حال تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار گرفته است.

از نقاط ضعف شیائومی 13 پرو باید به قیمت بسیار بالای آن و همچنین به دوربین عقب خیلی بزرگ اشاره کرد.

  1. شیائومی 13

شیائومی 13 حقیقتاً چیزی از شیائومی 13 پرو کم ندارد. در بخش سخت افزاری، شیائومی 13 بسیار محکم بوده و نسبت به نسل قبلی بادوام تر است. دوربین اصلی شیائومی 13 حتی در تاریکی هم می‌تواند عکس‌های واضحی را به ثبت برساند و به لطف جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 نمی‌توان از عملکرد چشمگیر آن چشم‌پوشی کرد.

شیائومی 13 می‌تواند عملکردی را که شیائومی 13 پرو را ارائه می‌کند، در اختیار شما قرار دهد اما در بسته‌بندی کوچک‌تر و با قیمت پایین‌تر. البته به خاطر داشته باشید که دوربین شیائومی 13 در عین حال که کیفیت بالایی دارد اما مانند دوربین 13 پرو نیست. شیائومی 13 شاید نسبت به برخی از گوشی های برندهای دیگر، قدرتمند نباشد اما قیمت مناسب، باعث جذابیت بالای آن شده است.

  1. شیائومی Redmi note 12 pro +

 

Note 12 Pro+ برند مقرون به صرفه Redmi شیائومی را از میان رده های رقابتی به یک پرچمدار بالقوه قابل ارتقا می دهد. دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی آن یک ویژگی ممتاز است در حالی که عملکرد و نمایشگر آن یکی از بهترین هایی است که در این قیمت پیدا خواهید کرد. عمر باتری آن نیز ثابت است، در حالی که شارژ سریع 120 واتی عالی برخوردار می‌باشد.

در نتیجه 12 Pro +به شدن توصیه می‌شود. نرم افزار MIUI و دوربین های پشتی ضعیف تنها نکات منفی واقعی هستند اما مطمئناً نباید این گوشی را رد کنید.

  1. شیائومی Poco X5 Pro

Poco X5 Pro 5G از نظر ویژگی‌ها و طراحی، با ظاهر ممتاز و بدنه پلاستیکی، گزینه‌ای عالی و مقرون به صرفه خواهد بود. با برخورداری از صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED روشن و صاف باعث شده است تا هنوز هم با این قیمت بهتر از اکثر رقبا باشد.

دوربین 108 مگاپیکسلی نیز یک لذت واقعی است و جزئیات و رنگ‌های چشمگیر را در محیط‌های با نور خوب ارائه می‌دهد؛ اگرچه فاقد ویژگی OIS به معنای بهبود عکاسی در شب است اما به هرحال باز یک گوشی مناسب برای عکاسی به شمار می‌رود. همچنین برخورداری از لنز 8 مگاپیکسل فوق عریض همراه با لنزهای ماکرو 2 مگاپیکسل، تجربه عکاسی هرچه بهتر را در اختیار شما قرار می‌دهد..

عملکرد فوق العاده این گوشی سبب شده است که افراد متخصص بدانند ارزش این گوشی نسبت به قیمت ان بسیار بالاتر است. خرید گوشی شیائومی Poco X5 Pro حافظه 256 و رم 8 گیگابایت، تمام آن چیزی را که میخواهید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

  1. شیائومی 12

شیائومی 12 یک گوشی هوشمند پرچمدار فوق العاده است. فرم جمع و جور آن برای کسانی که یک گوشی بزرگ نمی خواهند (حتی کوچکتر از شیائومی 13 امسال) جذاب خواهد بود و طراحی آن عالی به نظر می رسد.

همچنین با خرید شیائومی 12 قابلیت‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و شارژ سریع 67 واتی را دریافت می کنید. این دوربین همچنین دارای یک دوربین اصلی محکم و یک دوربین فوق عریض خوب است اما تعداد کمی از خریداران با لنز تله ماکرو آن هیجان زده خواهند شد.

در حالی که چیزهای زیادی در مورد شیائومی 12 وجود دارد اما هنوز ضد آب نیست و عمر باتری خیلی بالایی ندارد.

  1. شیائومی 13 Lite

 

به موفقیت رسیدن شاید سخت باشد اما در ریل موفقیت باقی ماندن، خیلی سختتر است. شیائومی Lite 13 نمونه بارز این موضوع است که شیائومی به خوبی خود را در مسیر موفقیت حفظ کرده است. طراحی و ساخت دوست‌داشتنی با یک قاب سبک وزن که برای استفاده در تمام طول روز مناسب است، نشان می‌دهد که شیائومی مجدداً یک گوشی با قابلیت‌های خیلی خوب تولید کرده است.

 عمر باتری مناسب با شارژ مجدد سریع در کنار عملکرد و جذابیت بالا، از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. با این حال، دوربین های شیائومی Lite 13 نسبت به قبل کمی ضعیف هستند و نمونه قدیمی 12 Lite در این بخش برتری دارد. همچنین برخی از مشکلات ساخت پیرامون لبه های منحنی نمایشگر نیز وجود دارد.

  1. شیائومی Redmi Note 12 Pro

Note 12 Pro فاقد فاکتور شگفت‌انگیز + Pro است، اما مسلماً ارزش پولی را که برای آن هزینه می‌کنید، دارد. اگر می توانید بدون دوربین 200 مگاپیکسلی و شارژ 120 واتی زندگی کنید، خرید این گوشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

صفحه نمایش OLED فوق العاده ۱۲۰ هرتزی، چیپست توانمند مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برادر کنار یک دوربین سلفی عالی شما را ترغیب به خرید این گوشی می‌کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آنچنان ضعیف هم به نظر نمی‌رسد و اصطلاحا کار شما را راه خواهد انداخت. همچنین شارژ 67 واتی در مقایسه با رقبا همچنان سریع است.

MIUI بزرگترین دلیل برای نخریدن آن خواهد بود؛ به خصوص زمانی که بسیاری از رقبا نرم افزار پیشرفته تری را در محصولات خود به کار گرفته‌اند. حافظه داخلی نیز محدود است و نمی توان آن را افزایش داد، بنابراین ممکن است لازم باشد در فضای ذخیره سازی ابری استفاده کنید.

  1. شیائومی Poco F4 GT

Poco F4 GT به راستی که مهجور مانده است و به اندازه‌ای که باید در مورد آن صحبت شود، به آن پرداخته نشده است. این گوشی شیائومی با توجه به امکاناتی که دارد، گزینه مناسبی برای گیمرها خواهد بود. گیمرها تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، رم 12 گیگابایتی و شارژ سریع 120 واتی را دوست خواهند داشت.

البته این گوشی تنها مخصوص بازی کردن نیست و با در اختیار داشتن دوربین 64 مگاپیکسلی، می‌تواند نظر دیگر خریداران را نیز به خود جلب نماید.

amir-khan
amir-khan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋