amir hatami

amir hatami

تاب ریلکسی

اگر فردی به شما پیشنهاد استفاده از تاب ریلکسی بدهد، چه جوابی به او می دهید؟ حال اگر به شما پیشنهاد شود، پس از یک روز سخت کاری روی یک تاب بنشینید و چشمان خود را ببندید و به آرامی تاب بخورید، واکنش شما چگونه خواهد بود؟ تاب بازی هنوز هم برای افراد حس خوبی به وجود می آورد؛ اما بزرگسالان دیگر به دنبال هیجانی که در روزهای کودکی از تاب بازی دریافت می کردند نیستند و استفاده از تاب به نحوی که باعث آرامش آن ها شود را ترجیح می دهند. تاب ریلکسی وسیله ای است که این امکان را برای شما فراهم می کند.

 

تاب ریلکسی پلی اتیلن

بطور کلی از نظر جنس ساخت دو مدل تاب ریلکسی وجود داره مدل اول تاب ریلکسی از جنس پلی اتیلن هست در این مدل سبدی که فرد در آن میشیند از جنس پلی اتیلن ساخته میشود. این نوع تاب ریلکسی را میتوان در داخل منزل یا فضای باز استفاده کرد و در هوای بارانی مشکل خاصی برایش پیش نمی آید.

تاب ریلکسی کنفی

نوع دیگر تاب های ریلکسی دارای سبدی از جنس کنف هستند این تاب ها بیشتر برای فضاهای داخل منزل و ویلا و بطور کلی فضای مسقف مناسب هستند

معرفی تاب ریلکسی باغ کالا

بسیاری از افراد هنوز هم به درستی نمی دانند تاب ریلکسی چیست و چه کاربردهایی دارد. تاب ریلکس که به آن تاب راحتی نیز گفته می شود؛ نوعی تاب بسیار راحت است که به صورت یک یا دو نفره ساخته می شود و با آویزان شدن روی یک پایه فلزی محکم به صورت خود ایستا و با ایجاد حرکت های نرم و آرام آزاد و نوسانی در تمام جهات، مانند یک آرام بخش عمل می کند.

هدف از تولید صندلی، مبل یا کاناپه ریلکسی لذت بردن و استراحت کردن بعد از یک روز سخت کاری است. چنانچه به دنبال وسیله ای برای رهایی از استرس ها و تنش های روزمره خود می گردید، تاب ریلکسی  می تواند یک پیشنهاد ایده آل برای شما باشد. تاب خوردن یکی از تفریحات دوست داشتنی است که سن و سال نمی شناسد. اما برخی از افراد به دلیل نداشتن فضا برای ساخت یا نصب تاب پس از دوران کودکی خود دیگر حس تاب بازی را تجربه نمی کنند.

امروزه تاب خانگی تا حد زیادی می تواند حس و حال گذشته را به شما برگرداند. علاوه بر آن ساختار تاب صندلی ریلکسی و حرکات آرام و دایره ای آن حس آرامش به شما می دهد و باعث رهایی شما از استرس های روزانه می شود. تاب راحتی می تواند به عنوان مبل راحتی در گوشه ای از خانه، باغ و یا در تراس مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به دنیای پرتنش امروز همه افراد به دنبال انواع آموزش ها، داروها، وسایل، برنامه ها و کلاس های مختلف برای ایجاد آرامش هستند.

تاب ریلکسی یکی از بهترین وسایلی است که دارای هزینه ای معقول، جاگیری بسیار کم در حد یک کاناپه، بدون نیاز به وسایل اضافه و یا نصب و آویزان شدن از جایی، بدون نیاز به برق و با مقاومت بالا در برابر آسیب دیدگی به راحتی می تواند در اختیار همه قرار بگیرد. علاوه بر این استفاده از تاب راحتی به عنوان یک وسیله تزیینی خاص و شکیل در دکوراسیون داخلی هر فضایی باعث جلوه گری آن محیط خواهد شد.

 

تاب ریلکسی دو نفره

تاب های ریلکسی بزرگ نیز تولید می کنیم که مناسب برای استفاده دو نفره هست همه چیز برای یک فانتزی شیرین محیاست. همین حالا تاب مورد نظر خود را سفارش بدهید و از تاب خوردن معلق شدن در هوا لذت ببرید.

اگر با این توضیحات علاقه مند شدید تاب ریلکسی بخرید برای دیدن مدل ها و قیمت ها اینجا کلیک کنید

amir hatami
amir hatami

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋