amir barmaj

amir barmaj

تولید محتوای ویدئویی در رپورتاژ آگهی و اهمیت آن

تولید محتوای ویدئویی، امروزه نیاز هر کسب و کاری محسوب می شود. اهمیت زمان در این نوع محتوا به قدری بالا رفته که همه ما بارها دیده ایم، که فرد یا شرکتی با تولید محتوا یک فیلم جذاب و خارق العاده، می تواند  تا در چه حد به شهرت رسید است!

دیگر نیازی به گفتن نیست که ویدیو  یکی از پر بازدیدترین کانتنت های موجود در فضای مجازی به حساب میاید. آمارهایی هم مبنی بر اختصاص یافتن ۸۰ درصد از کل فضای وب  به ویدئو در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است که به نظر ما دور از انتظار نیست.

شاید از خودتان بپرسید تولید محتوای ویدئویی چه مزایایی دارد؟  جواب سوال شما این است که مهمترین مزیت تولید محتوای ویدئویی، نشان دادن تخصص شما به گروه گسترده ای از افراد است. همین موضوع میتواند مخاطبین و در نهایت مشتریان زیادی را برای کسب و کار شما جذب کرده و آن ها را برای همکاری با شما آماده کند.

یکی از جدیدترین روش های تولید محتوا، ویدئو است که در آن کلیپ های ویدئویی در اختیار بازدیدکنندگان قرار میگیرد. به طوری که میزان تاثیر ویدئو بر سئو قطعا چندین برابر محتوای متنی ونوشتاری خواهد بود.

تاثیری که یک ویدئو، بر روی سئو سایت میگذارد، میتواند در بعضی شرایط حتی از محتواهای متنی بیشتر باشد.  کاربران علاوه بر اینکه میتوانند از طریق محتوای ویدئویی سریع تر به خواسته ای که دارند برسند، مدت زمان بیشتری را هم در صفحه شما سپری میکنند.  این مدت آن جایی برای شما اهمیت پیدا میکند که گوگل یک پارامتر در امتیاز دهی خود، زمانی که مخاطبین در وب سایت شما میگذرانند، در نظر گرفته است.

چرا به تولید محتوای ویدئویی نیاز داریم؟

تا حالا با خودتان فکر کرده اید شاید دیگر کاربران امروزی حوصله خواندن مقالات طولانی و محتواهای نه چندان شسته و رفته را ندارند. شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، توییتر و… به گونه ای ساخته شده اند که  کاربر، انتظار ساده و کوتاه بودن محتوا را دارد.

به همین دلایل گفته شده، تهیه یک فیلم کوتاه میتواند در برقراری ارتباط شما با کاربر بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین از طرف دیگر مخاطب شما زمانی که  در حال دیدن ویدئوهای شما است، از نظر موتورهای جست و جو جنبه مثبتی خواهد داشت و این نشان گر این است که محتوای ویدئویی شما برای مخاطب جذاب به حساب می آید. به همین خاطر به شما توصیه میکنیم  علاوه بر محتواهای متنی، برای تولید محتوا ویدئویی هم برنامه ریزی کنید.

مزایای تولید محتوا ویدئویی

از مزایای تولید محتوای ویدئویی میتوان به این نکته اشاره کرد که محتوای ویدئویی احتمال کپی شدن توسط وب سایت های دیگر را کاهش می دهد. معمولا محتوای متنی به راحتی قابل کپی شدن است اما در مورد محتوای ویدئویی این مورد صدق نخواهد کرد.

amir barmaj
amir barmaj

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋