بسیاری از سئوکاران و شرکتهای تبلیغاتی به دنبال درج رپورتاژ آگهی در زومیت هستند؛ چراکه زومیت وبسایتی محبوب و تخصصی است که در حوزه فناوری فعالیت میکند. رسانهی پربازدید زومیت از ششم شهریور سال ۱۳۸۹ فعالیت کاری خود را آغاز کرده و همواره یکی از پر طرفدارترین سایتها به شمار میرود و به همین جهت بستر بسیار خوبی برای تبلیغات در آن وجود دارد.
در دنیای اینترنتی امروزی که دوری از تبلیغات موجب عدم پیشرفت کسب و کارها میشود، رپورتاژ آگهی در زومیت همان راهکاری است که باعث دیده شدن شما خواهد شد؛ چراکه این وبسایت رکورد ۱۵ میلیون بازدید در یک ماه را نیز برای خود ثبت کرده است. با این وجود روشن است که زومیت یک رسانهی پرطرفدار محسوب میشود.
رسانه زومیت همواره با انتشار محتوا، تصاویر و فیلمهای به روز از تکنولوژی توانسته است تا حد زیادی مخاطبان را به خود جذب کند. البته ناگفته نماند که در حال حاضر فعالیتهای زومیت از حوزه فناوری نیز گستردهتر شده است. رپورتاژ آگهی در زومیت همه جوره به نفع کسب و کارها خواهد بود؛ چراکه رتبهی الکسا ۲۲۷۴ جهان و ۴۰ ایران به زومیت اختصاص دارد. از طرفی این رسانه امتیاز ۹۰ سئو را داشته و ۴۲۰۰ بک لینک به این سایت اختصاص دارد. افزون بر این سرور این سایت در ایران قرار داشته و دامنهی آن چیزی در حدود هشت سال عمر مفید دارد و عدد بازدیدکنندگان سایت و صفحهی زومیت در اینستاگرام همواره رو به افزایش است.
رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهایی است که موجب افزایش ترافیک و در نتیجه برتری یافتن وبسایت می شود. در این روش، محتوایی تهیه و تنظیم میشود که در یک نگاه کلی تبلیغاتی به نظر نمیرسد، اما در اصل به صورت غیر مستقیم به معرفی محصولی میپردازد. البته صاحبان کسب و کار و محصولی که مورد معرفی واقع میشوند، همواره میبایست با کیفیت عمل کنند تا رو به پیشرفت باشند. در نهایت رپورتاژهای آماده شده در رسانههای پر بازدید انتشار داده میشود تا از این طریق کاربران بیشتری به بازدید از وبسایت مدنظر ترغیب شوند و به همین علت رپورتاژ آگهی در زومیت بسیار حائز اهمیت است.
مزیتهای خرید رپورتاژ آگهی زومیت چیست؟
بدیهی است که همهی کسب و کارهای اینترنتی موفق، از تبلیغات و بازاریابیهای آنلاین بهره بردهاند. بازاریابی آنلاین محقق نمیشود مگر اینکه تبلیغات پایبند به اصول سئو باشد. روشهای مختلفی که سئوکاران بر اساس آن به تبلیغات میپردازند شامل: تولید محتوا، بک لینک و… است که رسانه زومیت همهی این روشها را تحت پوشش قرار داده است. از آنجا که زومیت از اتوریتی بالا، اسپم اسکور پایین و بازدید بالا برخوردار است، بسیاری از افراد از انتشار رپورتاژ در این رسانه و دریافت بک لینک رضایت کامل داشتهاند. برای موتورهای جستجوگر از جمله گوگل نیز بک لینکهای رسانه زومیت حائز اهیمت است، به همین جهت رپورتاژ آگهی در زومیت از هر جهتی به نفع رسانه و مشتری خواهد بود.
پاسخ ها