امین ندافی

امین ندافی

کارشناس فروش و پشتیبانی بلیط هواپیما در مشهد

شش مورد از مکان های گردشگری دبی را با ما بشناسید!

مکان های گردشگری در دبی

 

دبی با معماری مجلل و شیک، افق های نفس گیر و مراکز خرید بزرگ به یکی از شناخته شده ترین مکان های جهان تبدیل شده است. دبی یک گزینه فوق العاده برای یک گریز سریع است زیرا بهترین غذا، خرید و رویدادهای ورزشی را برای ارائه دارد. دبی خانه برخی از مجلل ترین هتل ها و مراکز تجاری جهان است.

 

 

 

1. برج خلیفه

این یک مقصد گردشگری شناخته شده در دبی است. این بلندترین ساختمان جهان است. نمای عالی مناظر دبی از عرشه رصد برج خلیفه ارائه می شود. سریع ترین آسانسور شیشه ای جهان شما را تا طبقه 124 برج خلیفه می برد. اینجا در طبقه 122 این بلندترین ساختمان، رستوران «اتمسفر» برای یک غذای خوشمزه پذیرای شماست. این بلندترین رستوران جهان است.

گردشگران از فواره داخلی برج خلیفه لذت می برند که در شب با 6000 چراغ درخشان روشن می شود. سالن برج خلیفه مکانی فوق‌العاده برای استراحت است و به عنوان مرتفع‌ترین سالن در جهان شناخته می‌شود. از مناظر بی‌مانند اجرای فواره دبی از عرشه دید در طبقه 124 لذت ببرید تا بازدید خود را از اینجا افزایش دهید.

 

2. نخل جمیرا

توریست معماری جزایر نخل جمیرا را که مانند درخت نخل طراحی شده و یکی از جاذبه های گردشگری محبوب دبی است، تحسین می کند. در پارک آبی Aquaventure، بازدیدکنندگان می‌توانند کودک درون خود را با لذت بردن از سرسره‌های رکوردشکنی جهان، شنا در استخرها و استراحت در ساحل خلوت با نوشیدنی بیدار کنند. گردشگران از آکواریوم Lost Chambers دیدن می‌کنند تا شنا کنند یا در میان تالاب‌هایی که 65000 جانور آبزی شامل 14 نوع کوسه و پرتوهای مختلف جمعیت دارند، غواصی کنند.

با قایق در اطراف خط ساحلی پالم جمیرا سفر کنید تا برخی از شناخته شده ترین سازه های منطقه را ببینید. چتربازی یکی دیگر از جاذبه های بازدیدکنندگان در پالم جمیرا است. چتربازی پشت سر هم با Skydive Dubai تجربه ای است که به ویژه برای جویندگان هیجان طراحی شده است.

 

3. موزه آینده

موزه آینده یک موزه پیشرفته است که آینده ای بالقوه را بررسی می کند و نشان می دهد که جهان چگونه ممکن است در سال 2071 ظاهر شود. گردشگران مهارت معماری Shaun Killa را در دیوارهای خارجی موزه که با اشعار عربی حک شده است تحسین می کنند و همچنین درباره چگونگی شکل گیری آن بیشتر می آموزند. فضانوردان با رفتن به «سفر به آینده» در فضا زنده می مانند. «نمایشگاه دیجیتال آمازون» شگفت‌انگیزترین نقطه در این موزه است که گردشگران می‌توانند جنگل‌های آمازون را کشف کنند و جنگل‌های بارانی را کشف کنند که تاکنون تعداد کمی از انسان‌ها به آنجا رفته‌اند. بازدیدکنندگان می توانند در بسیاری از بحث ها و رویدادها با رویاپردازان تأثیرگذار در کسب و کار شرکت کنند، جایی که آنها آشکارا در مورد اهداف خود برای آینده بحث خواهند کرد.

 

4. سافاری صحرا با شام باربیکیو

یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که در دبی می توان انجام داد، رفتن به یک گشت و گذار سافاری در صحرا است، جایی که می توانید مناظر خیره کننده تپه های شنی را ببینید. بازدیدکنندگان باید انواع مختلفی از فعالیت‌ها را امتحان کنند، مانند شتر سواری یا ساندبورد سواری، و همچنین از یک شام فوق‌العاده که پرماجراترین فعالیت‌های دبی به پایان می‌رسد، لذت ببرند. پس از سافاری صحرای دبی، در کمپینگ استراحت کنید و در حین اجرای زنده رقص شکم، رقص تنورا، و نمایش آتش بازی کنید.

 

5. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

این یک مقصد گردشگری شناخته شده در دبی است. این آکواریوم خانه صدها گونه دریایی است و بازدیدکنندگان با قدم زدن در تونل های زیر دریا این گونه ها را می بینند. مشاهده کوسه های ببری در حال انقراض یک تجربه بسیار هیجان انگیز است. این کوسه ها در مخازن بزرگ باغ وحش زیر آب نگهداری می شوند. گردشگران می توانند برای کمی ماجراجویی بیشتر در این جلسه شرکت کنند تا با کوسه شنا کنند. در این جلسه، شما می توانید در تانک با کوسه شنا کنید. همچنین، از نمایشگاه King Croc دیدن کنید و از بزرگترین حیوان جهان دیدن کنید، به طوری که یک کروکودیل عظیم با وزن 750 کیلوگرم در دسترس است.

 

6. فواره دبی

هرکسی که به دبی سفر می کند باید آبنمای دبی را ببیند و از آن لذت ببرد. این یکی از برترین جاذبه‌های شهر و بالاترین عملکرد فواره‌های هماهنگ شده در جهان است. در حین اجرای فواره، سوار قایق آبرا شوید تا شگفتی آب های مارینا را ببینید. پیاده‌روی فواره دبی به شما این امکان را می‌دهد تا از فاصله 9 متری این فواره زیبا را مشاهده کنید. بازدیدکنندگان همچنین میز یکی از رستوران های مجلل دریاچه را رزرو می کنند و در حین تماشای نمایش فواره دبی از یک غذای خوشمزه لذت می برند.

 

امین ندافی
امین ندافی کارشناس فروش و پشتیبانی بلیط هواپیما در مشهد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋