alizdf762

alizdf762

روند اخذ ویزای استارت آپ استونی

پس از بررسی شرایط، مزایا و مدارک مورد نیاز برای استفاده از این روش حال نوبت به آن رسیده است تا روند اخذ ویزای استارت آپ استونی را مورد بررسی قرار دهیم تا پس از آشنایی با این روند بتوانید با چشمانی باز و آگاهی هر چه بیشتر روند مورد بحث را با موفقیت تا انتها طی کنید. این روند را به طور کلی می‌توان به 4 مرحله مختلف تقسیم بندی کرد. مرحله اول را می‌توان مربوط به تکمیل کردن فرم صلاحیت به حساب آورد. در این گام شما ملزم خواهید بود تا شرکت خود را از طریق تکمیل و آماده سازی مدارک مورد نیاز به کمیته بررسی کننده استارت آپ‌ها به صورت هرچه کامل‌تر معرفی کنید.

بهتر است به هنگام آماده سازی این مدارک در نظر داشته باشید که قصد دارید تا سرمایه گذار یا شتاب دهنده‌ای را برای سرمایه گذاری در طرح خود مجاب کنید. در مرحله بعدی، کمیته بررسی کننده که از فعالان این کشور در زمینه استارت آپ تشکیل شده است به بررسی درخواست و طرح شما خواهد پرداخت. اگر درخواست ارائه شده تایید شود، کدی منحصر به فرد برای برنامه مد نظر به شما ارائه می‌شود که در ادامه به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. مرحله سوم مربوط به ارائه درخواست ویزای استارت آپ استونی است. کد بیان شده در مرحله قبلی به هنگام ارائه این کار ضروری بوده و باید برای دریافت این ویزا باید فرم مورد نیاز برای این کار را به صورت حضوری در سفارت، مرکز پلیس و یا گارد مرزی تکمیل و ارائه دهید.

زمانی که مراحل بیان شده را طی کنید و به گام آخر برسید تقریباً ویزای استارت آپ استونی را اخذ کرده و روند انجام این کار را به اتمام رسانده‌اید. در گام چهارم پاسخ نهایی درخواست ویزای مورد بحث به شما ارائه خواهد شد و به این هنگام شما باید پیش نیازهای سفر خود به کشور مورد بحث فراهم کرده و برای استقرار در آن و راه اندازی کسب و کار خود بستری مناسب را فراهم کنید.

alizdf762
alizdf762

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋