alizdf762

alizdf762

آیا گوشی Samsung Galaxy A13 (4GB/128GB)، بهترین گوشی است؟

گوشی Samsung Galaxy A13 (4GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ 13

قیمت: حدود 5 میلیون 300 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از کالاتیک)

تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی A13

یک گوشی ‌خوب که در این راهنمای خرید گوشی قصد معرفی آن را داریم، گلکسی A13 سامسونگ است که یکی از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان موجود در بازار محسوب می‌شود و با حسگر انگشت بر روی دکمه پاور گوشی و دوربین چهار‌گانه روانه بازار شده است.

اگر چه محصول مورد اشاره یک گوشی مدل بالا محسوب نمی‌شود اما این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن نمایشگر با‌کیفیت PLS LCD و دوربین‌هایی با امکانات بالا مشهور هستند. مضاف بر این سامسونگ تلاش کرده است حاشیه‌های این گوشی را تا حد امکان کم کند.

قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی را شیشه پوشانده که جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. ابعاد نمایشگر استفاده‌ شده در این گوشی برابر 6.6 اینچ با رزولوشن FHD است.

این صفحه‌نمایش توانایی نمایش 400 پیکسل در هر اینچ را دارد. سامسونگ برای گوشی Galaxy A13 تراشه اگزینوس 850 را برگزیده که به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این تراشه برای اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدیو کاملاً مناسب است. پردازنده گرافیکی Mali-G52 هم از پس اجرای بازی‌های معمولی به خوبی بر می‌آید.

دوربین اصلی گلکسی A13 یک سنسور 50 مگاپیکسلی بوده که در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارند.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت بر روی لبه گوشی از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد محسوب می‌شود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/buyer-guide/3651-best-mobiles-smartphones-to-buy-with-price

alizdf762
alizdf762

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋