Techfy

Techfy

مجله تکنولوژی

بهترین گوشی نوکیا در بازار؛ بررسی مدل های مقرون به صرفه

بهترین گوشی‌های نوکیا در اکثر موارد ترکیبی از مدل‌های مقرون به صرفه و میان رده را شامل می‌شوند. نوکیا هر ساله به اندازه برخی دیگر از تولید کنندگان، گوشی عرضه نمی‌کند. اما هنوز هم تعداد زیادی از محصولات قابل تامل این شرکت روانه بازار می‌شود.

هنوز هم در مورد اینکه آیا نوکیا با برخی از گوشی‌های رده بالا قابل قیاس است یا خیر، شک و تردید وجود دارد. ما هنوز هم منتظر هستیم تا ببینیم که نوکیا X50 یا لنز پتیا و نوکیا ۱۰ چه شرایطی در بازار خواهند داشت. با این حال، در حال حاضر، می‌توانیم لیستی از بهترین گوشی‌های نوکیا موجود در بازار را معرفی کنیم.

این لیست شامل نوکیا PureView 9 قدیمی است که همچنان درخشان ظاهر شده است و نوکیا ۸.۳ مجهز به فناوری 5G جدید را هم داریم که در سطح میان‌رده خوب عمل کرده است. نوکیا XR20 5G هم در بالای جدول قرار گرفته و احتمالا بهترین خریدی است که می‌توانید به سراغش بروید. از گوشی‌های دیگر لیست می‌توانیم به نوکیا G11، G50 و G21 اشاره کنیم.

در ادامه می‌توانید با ما همراه شده و لیستی از بهترین گوشی نوکیای با انتخاب سایت تکفای را در مدل‌های مختلف دریافت کنید. هر کدام از این گوشی‌ها مجهز به یک سری نکات مثبت و منفی هستند و با بررسی مشخصات هر کدام می‌توانید به سراغ‌شان بروید. اگر محصولی در این لیست نظر شما را جلب نکرد، می‌توانید لیست بهترین گوشی‌ برندهای دیگر را هم چک کنید.


بهترین گوشی نوکیا؛ لیست ۸تایی

گوشی نوکیا XR20

گوشی Nokia 8.3 5G

گوشی Nokia 7.2

 

در ادامه مقاله این گوشی‌ها را به‌صورت مفصل برای شما معرفی خواهیم کرد و به بررسی مشخصات، نقات قوت و ضعف هرکدام می‌پردازیم.

گوشی نوکیا XR20

این گوشی بدنه مقاوم و بسیار خوبی داشته و در عین حال هم طراحی زیبا و تاثیرگذاری به‌همراه دارد. این گوشی بدنه نازکی داشته و با طراحی مقاوم در اختیار شما قرار می‌گیرد. جلوی آن از شیشه گوریلا گلس تشکیل یافته است که برای ایمنی هر چه بیشتر می‌توانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر حفاظتی در درجه نظامی، قدرت معقولی هم از تراشه کوالکام اسنپ دراگون ۴۸۰ دریافت خواهید کرد. صفحه نمایش این گوشی هم ابعاد ۶.۶۷ اینچی داشته و همراه با رزولوشن بالای ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌توانید به سراغش بروید. صفحه نمایش گوشی نسبتا واضح است و در نمایش محتواهای مورد علاقه خود هیچ مشکلی نخواهید داشت. این محصول را می توان یکی از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون تومان محسوب کرد.

 

بهترین گوشی نوکیا از نظر ظاهر؛ گوشی Nokia 8.3 5G

گوشی نوکیا ۸.۳ مجهز به فناوری 5G همراه با یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۸۱ اینچی روانه بازار شده است که برای تماشای فیلم در حین حرکت یا انجام بازی ایده آل است. مشخصات فنی این گوشی نسبت به قیمتش قدرتمند است و همراه با باتری بزرگ، می‌تواند یک روز کامل ماندگاری داشته باشد. حتی اگر نور صفحه نمایش را زیاد کرده و مدام با گوشی خود کار کنید، این ماندگاری یک روزه حفظ خواهد شد.

یک دکمه اختصاصی دستیار گوگل هم وجود دارد که همیشه مانعی در برابر انگشتان شما است و می‌تواند آزاردهنده باشد. در کل نیازی نیست که خیلی به این موارد منفی توجه کنید.

 

بهترین گوشی نوکیا؛ گوشی Nokia 7.2

نوکیا ۷.۲ یکی از گوشی‌های میان‌رده مستحکم بازار است که تلاش می‌کند در دریایی از گوشی‌های هوشمند اندروید مطرح شود. گفته می‌شود که عملکرد روان، طراحی ممتاز و دوربین اصلی با کیفیت بالای آن عاملی است که عملکردی عالی در بازار داشته باشد. متاسفانه، دوربین اولترا واید این گوشی چندان عملکرد خوبی ندارد و نا امیدتان خواهد کرد. این گوشی بسیار کند شارژ می‌شود و قابلیت ضد آب هم ندارد.

در کل، این گوشی نوکیا نسبت به قیمتش خوب عمل کرده است و کاملا می‌توانید به آن اعتماد لازم را داشته باشد. این گوشی روی سیستم عامل اندروید ۹ اجرا می‌شود و با طراحی استوک جذاب، دو سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی خواهد داشت.

Techfy
Techfy مجله تکنولوژی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋