alizdf762

alizdf762

توضیحات فنی گیربکس شفت مستقیم SEW


اجزای گیربکس شفت مستقیم SEW شامل چرخ دنده ها، بلبرینگ ها و پوسته ها می باشد. وجود چرخ دنده های مارپیچ این گیربکس را بسیار نرم کرده است. به همین دلیل یکی از پرکاربردترین گیربکس های صنعتی را می توان گیربکس حلزونی SEW نامید. سروو گیربکس های حلزونی در سرعت های بالا کارایی بیشتری دارند زیرا چرخ دنده های مارپیچی به آنها قدرت زیادی می دهند. همچنین در کارهای طولانی و سنگین شرکت های بزرگ استفاده از گیربکس های حلزونی SEW را انتخاب می کنند.
جعبه دنده حلزونی یا شفت مستقیم (SEW Helical Geared Motors) جعبه دنده ای با چرخ دنده های مارپیچ است. یعنی به گونه ای که چرخ دنده ها از انتها با یکدیگر شروع به چرخش کرده و سپس به سمت دنده استارت حرکت کنند. گیربکس SEW یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیربکس در جهان است. البته فعالیت این شرکت به گیربکس های برقی محدود نمی شود.
گیربکس های شفت مستقیم یا شفت مستقیم SEW که در آدرس https://sew-gearbox.ir/product/helical-sew/ باید به چرخ دنده های مارپیچ با زاویه دنده متصل شوند. بنابراین، همانطور که در بالا ذکر شد، با سایش چرخ دنده ها، ناهماهنگی تدریجی از انتهای چرخ دنده ها شروع می شود تا زمانی که تراز کامل حاصل شود.
دانلود کاتالوگ دوخت گیربکس ماهی.
ویژگی های فنی گیربکس پیچ
گیربکس های حلزونی به صورت افقی و عمودی از پایه تا سطح مورد نظر نصب می شوند. برای انتقال نیرو معمولاً این کار را برای چرخ دنده ها، زنجیرها، کلاچ ها و برخی کاربردها با کلاچ مستقیم انجام می دهند. در این نوع چرخ دنده که یک چرخ دنده ساده است، نیم رخ در امتداد شفت مورب است. به همین دلیل چرخ دنده های ساده را نمی توان در شرایط سنگین و دبی زیاد استفاده کرد، زیرا قدرت لازم برای این شرایط را ندارند.
همچنین گاری باکس حلزونی صدا را بسیار کاهش می دهد، زیرا دستگاه ها به خوبی با یکدیگر کار می کنند و در نتیجه صدای موتور را به میزان قابل توجهی در حین کار کاهش می دهند. انسجام و سرعت از دیگر ویژگی های گاری باکس است. در صنعت و شناخته شده، گیربکس نام های زیادی را به خود اختصاص داده است. جعبه دنده و گیربکس شفت را مستقیماً با نام محصول اصلی بکشید. فرض اصلی دوخت گاری باکس، به عبارت ساده، کاهش انقلاب برای افزایش بهره وری آتش و سایر قسمت های تجهیزاتی است که در آن استفاده می شود.

alizdf762
alizdf762

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋