گندم VIP

گندم VIP

گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

علت رشد نکردن گیاه سانسوریا چیست؟

دلیل رشد نکردن گیاه سانسوریا :

 

شدت نور کم:  گیاهان مار در برابر نور کم مقاوم هستند اما در اتاقهایی با نور غیر مستقیم روشن بیشتر رشد می کنند. آفتاب مستقیم زیاد می تواند برگ ها را بسوزاند اما سایه زیاد باعث رشد آهسته گیاه سانسوریا شما می شود.
طول روزهای کوتاهتر گیاهان سانسوریا یا مار اغلب در زمستان در حالت خواب هستند و طول روزها با نور کم بسیار کوتاهتر است ، بنابراین احتمال رشد گیاه مار وجود ندارد.
دمای پایین  گیاهان سانسوریا در محدوده دمای معمولی اتاق 15 درجه سانتی گراد یا بیشتر رشد می کنند. اگر گیاه سانسوریا در یک اتاق سردتر در خانه شما قرار دارد ، به تدریج رشد می کند یا اصلاً رشد نمی کند.
آبیاری:  گیاهان سانسوریا به خشکی مقاوم هستند و نیازی به آبیاری مکرر ندارند. اگر گیاه مار یا سانسوریا خود را بیش از حد آبیاری کنید ممکن است پوسیدگی ریشه ایجاد کرده و بمیرد. گیاه مار فقط با آبیاری کم آبیاری میشود ، گیاه سعی می کند با رشد نکردن زیاد ، منابع خود را حفظ کند.
آسیب به نوک برگ: اگر نوک برگ های نوک تیز آسیب ببیند ، تیغه برگ می تواند رشد خود را متوقف کند. این می تواند در صورتی رخ دهد که گیاه سانسوریا بلند و سنگین باشد و بنابراین احتمال سقوط بیشتر وجود دارد.
اندازه گلدان: گیاهان سانسوریا  ، مار حتی اگر ریشه ها به گلدان بسته باشند ، رشد می کنند ، اما یک گلدان کوچک می تواند رشد گیاه را محدود کند.
کمبود کود:  گیاهان سانسوریا تغذیه کننده سنگینی نیستند اما کمبود مواد مغذی می تواند باعث رشد نکردن مار شود. مصرف نصف کود  کاکتوس یک بار در ماه در فصل رشد می تواند به افزایش رشد کمک کند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی علت رشد نکردن سانسوریا  کلیک کنید.

گندم VIP
گندم VIP گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋