گندم VIP

گندم VIP

گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

نحوه نگهداری از گل ارکیده

در یونان باستان ، ارکیده ها با مردانگی و باروری مردان در ارتباط بودند ، این اعتقاد وجود دارد که اگر زنان گل ارکیده بخورند ، برای ادامه سنت خانوادگی ، پسری به دنیا می آورند. ازتک ها مخلوطی از نوشیدنی گل ارکیده وانیل و شکلات را میشناختند که به آنها قدرت می بخشد.

مراقبت از گل ارکیده

 

در اینجا نیازهای اصلی برای مراقبت مناسب از ارکیده آورده شده است از آبیاری زیاد خودداری کنید زیرا این امر منجر به پوسیدگی ریشه می شود. ارکیده خود را در یک طاقچه روشن و رو به شرق یا غرب قرار دهید. تغذیه هفتگی با کودی که برای ارکیده طراحی شده است. هنگامی که شکوفه ارکیده شما متوقف می شود ، دوباره در مخلوط ارکیده تازه قرار دهید.

 

نور مورد نیاز برای ارکیده

این گیاهان در نور شدید رشد می کنند ، اما نور مستقیم خورشید می تواند ارکیده ها را بسوزاند. نور روشن و غیرمستقیم از پنجره شرقی یا جنوبی ایده آل است. رنگ برگ شاخص خوبی برای میزان نوری است که ارکیده دریافت می کند: برگهای سبز روشن نشان دهنده یک گیاه شاد و سالم است.

 

خاک

بسته به نوع گل ارکیده ، آنها می توانند از رشد در خزه پیت ، پوست صنوبر ، ریشه خشک شده سرخس ، خزه اسپاگنوم ، پشم سنگ ، پرلیت ، ناگت های چوب پنبه ای ، سنگ ، الیاف نارگیل ، سنگ گدازه یا ترکیبی که چندین نوع از این مواد را ترکیب می کند ، خوشحال شوند. . برخی از ارکیده های اپی فیتی را می توان به روی تخته های سرخس درخت یا چوب پنبه سیم کشی کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت گندم vip و به بخش ویکی گل مراجعه نمایید.

گندم VIP
گندم VIP گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋