سامان نیک یار

سامان نیک یار

درگاه پرداخت چیست یا لینک پرداخت چیست؟

درگاه پرداخت یک سرویس است که توسط یک ارائه دهند خدمات پرداخت یا یک پرداخت یار ارائه می‌شود و عملیات مجوزدهی به کارت اعتباری و پردازش پرداخت‌های مستقیم را برای کسب‌وکار الکترونیک، خرید اینترنتی، مدل فیزیکی و مجازی کسب و کار و تجارت خشت و ملات سنتی انجام می‌دهد.

لزوما برای داشتن درگاه پرداخت نیازی به این نیست وبسایت داشته باشید زیرا که بسیاری از شرکت ها وجود دارند که بدون نیاز به وبسایت به شما درگاه پرداخت یا همان لینک پرداخت یا به عبارتی دیگر لینک حمایت مالی به شما ارائه میدهد.

با توجه به اینکه شرکت های زیادی وجود دارند که این خدمات را ارائه میدهند ولی به ندرت خدمات آن ها به کیفیت سپرده می باشد، درگاه پرداخت مستقیم اصطلاحی است که به درگاهی اطلاق می‌شود که در آن لوگوی کسب‌وکار نیز قرار داده شود. در صورتی که در درگاه پرداخت واسط لوگوی کسب‌وکار قرار نمی‌گیرد. درگاه های پرداخت واسط در کمتر از ۱ روزه کاری فعال می شوند اما درگاه های پرداخت مستقیم نیاز به بررسی مدارک و مجوزها توسط بانک و PSP ها دارند به همین دلیل حداقل ۲ تا ۳ هفته تاخیر دارند و لزوما به تمامی کسب و کارها، درگاه پرداخت داده نمی شود.

سامان نیک یار
سامان نیک یار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋