Bita

Bita

توسط ۱ نفر دنبال می شود

دریافت درگاه پرداخت آنلاین بدون قطعی و تاثیر آن در کسب و کار

در دنیای امروز که راحتی، سرعت و ایمنی حرف اول را می زند پرداخت اینترنتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. درگاه پرداخت آنلاین بستری است که امکان پرداخت امن از طریق اینترنت را فراهم می کند. اگر می خواهید پرداخت آنلاین را در دسترس کاربران کسب و کار خود قرار دهید؛ شما به یک درگاه پرداخت اینترنتی امن و مطمئن نیاز دارید.

درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) چیست؟

برای اینکه با اصطلاح درگاه پرداخت آشنا شویم و بدانیم چیست و چه کاربردهایی دارد، ابتدا باید پرداخت آنلاین را معرفی کنیم. پرداخت اینترنتی روشی است که بدون مراجعه حضوری و با شماره کارت بانکی انجام می شود. برای پرداخت آنلاین ابتدا باید شماره کارت و رمز دوم کارت خود را داشته باشید سپس اقدام به خرید خدمات مورد نیاز خود نمایید. حال پس از آشنایی با پرداخت آنلاین به معرفی درگاه پرداخت می پردازیم.

درگاه پرداخت در واقع یک بستر امن برای جابجایی فرایند مالی بین صاحبان مشاغل آنلاین و خریداران فراهم می کند. اگر کسب و کار اینترنتی دارید باید درگاه پرداخت را بشناسید و می دانید که از این طریق می توانید مبلغ فروش را از خدمات اینترنتی خود دریافت کنید.

 

انواع درگاه پرداخت 

به صورت کلی درگاه های پرداخت بانکی در دو دسته درگاه پرداخت مستقیم (PSP) و درگاه پرداخت واسط (پرداخت یاری) قرار می گیرند. مفهوم اصلی درگاه پرداخت مستقیم یا درگاه پرداخت واسط صرفا به فرآیند پرداخت اینترنتی برای خرید یک محصول یا پرداخت قبض های ماهانه محدود نمی شود، به این دلیل که درگاه پرداخت مستقیم و درگاه پرداخت واسط، هر دو اشتراکاتی در برخی از سرویس های خود دارند اما بعضی از آنها محصولی به عنوان ارزش افزوده برای مخاطبان خود فراهم کرده اند که در نوع ارائه خدمات به کسب و کارها و متقاضیان عملکرد متفاوتی با دیگری دارد.

درگاه پرداخت مستقیم

عبارت Payment Service Provider که به اختصار با عنوان PSP شناخته شده است، شرکت های بزرگ حوزه مالی و بانکی هستند که مجموعه ای از خدمات پرداخت اینترنتی را به کسب و کارهای آنلاین و کاربران وب سرویس ها ارائه می دهند. یکی از خدماتی است که شرکت هایی که به عنوان PSP به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ارائه می دهند، درگاه پرداخت مستقیم است.

درگاه پرداخت واسط

شرکت های پرداخت یاری اصطلاحا بازوی دیگر شاپرک شمرده می شوند که مانند PSPها درگاه پرداخت اینترنتی دارند اما خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می دهند. اولین و پرسابقه ترین پرداخت یار رسمی عضو شبکه بانکی کشور که موفق شد مجوز رسمی پرداخت یاری از بانک مرکزی را دریافت کند شرکت همراه پرداز زرین (زرین پال) است. درگاه پرداخت زرین پال از فروردین ماه سال ۱۳۸۹ تا به امروز به عنوان اولین پرداخت یار کشور، پرچمدار دانش بنیان حوزه فینتک و نامی شناخته شده و مورد اعتماد برای کاربران، صاحبین کسب و کارها، شرکت ها، سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی، و متخصصان و علاقه مندان حوزه وب سرویس ها و تجارت الکترونیک بوده است.

درگاه پرداخت اینترنتی بدون داشتن وب سایت

امروزه با توجه به استقبال بی نظیر افراد از فناوری های نوین، درصد قابل توجهی از کسب و کارها، از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به معرفی و فروش محصولات خود کرده اند، با این هدف که نرخ فروش کسب و کار خود را افزایش دهند. با این حال تنها درصد کمی از این مشاغل، توانسته اند بازدهی موفقی به واسطه فروشگاه اینستاگرامی خود داشته باشند. به منظور ارتقاء نرخ فروش محصولات، و افزایش پرداخت در اینستاگرام، پیش از هر چیز نیاز است تا دلایل اصلی سوددهی نامطلوب را شناسایی کنیم، سپس به دنبال راهکارهای رفع آن باشیم. زمانی که فرد در حساب کاربری خود در زرین پال، یک محصول فیزیکی یا دیجیتالی ثبت می کند، یک زرین لینک اختصاصی برای آن محصول ساخته می شود. با قرار دادن زرین لینک دریافتی در وب سایت فروشگاه یا ارسال برای مخاطبان شبکه های اجتماعی، پس از این که شخص پرداخت کننده روی زرین لینک کلیک می کند، مستقیما به صفحه پرداخت آن محصول هدایت می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت خود را ثبت نهایی می کند.

مزایای درگاه پرداخت زرین پال

 از  جمله ویژگی ها و امکانات درگاه پرداخت زرین پال، می توان به موارد زیر  اشاره کرد:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تضمین بازگشت وجه به خریدار
  • امنیت بسیار بالا
  • بالاترین میزان تراکنش موفق

محصولات و خدمات زرین‌پال برای کسب و کارها

 

 

زرین‌پال با معرفی نسل جدید خدمات پرداخت آنلاین، ایجاد بستری امن مابین فروشندگان و خریداران را بهینه‌سازی و تسهیل کرد و با شناسایی دغدغه‌های پرداخت مشاغل، تا به امروز مجموعه‌ای از برترین خدمات پرداخت را در اختیار کسب و کارها قرار داده است، که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

درگاه پرداخت اشتراکی: درگاه پرداخت اشتراکی زرین‌پال، به عنوان یک تسهیل‌گر در فرآیندهای مالی میان شرکای تجاری ایفای نقش می‌کند و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد که تقسیم درآمد حاصل از فروش میان ذی‌نفعان است را به سادگی مدیریت می‌کند.

بسته شروع زرین: بسته‌ی شروع زرین، از دیگر امکانات منحصربه‌فرد زرین‌پال محسوب می‌شود که با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک طراحی شده است و افراد می‌توانند با تهیه‌ی این بسته، از شرایط بسیار ویژه در کاهش هزینه‌های کسب و کار خود بهره‌مند شوند و ۳۰۰۰ تراکنش بدون کسر کارمزد دریافت کنند.

پرداخت درون‌برنامه‌ای: از جمله خدمات ارائه شده برای توسعه‌دهندگان، دریافت درگاه پرداخت موبایلی زرین‌پال برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای کاربران است. این سرویس به نحوی طراحی و پیاده‌سازی شده تا در محیط برنامه و بدون نیاز به خروج کاربر برای پرداخت، در سریع‌ترین زمان ممکن کاربران را به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت کند. گفتنی‌ست تمامی سورس‌کدهای موردنیاز توسعه‌دهندگان اندروید و آی‌اواس برای اتصال درگاه پرداخت موبایلی زرین‌پال به محیط برنامه، به صورت کاملا رایگان در آزمایشگاه زرین‌پال منتشر شده است.

همکاری در فروش: امکان کسب درآمد ماهیانه با معرفی محصولات و امکانات زرین‌پال، از طریق عضویت و ایجاد یک حساب کاربری، از دیگر خدماتی است که شرکت زرین‌پال برای کاربران خود تدارک دیده است.

دریافت شماره شبا: یکی از خدماتی که در وب‌سایت رسمی زرین‌پال در دسترس عموم قرار گرفته است، امکان دریافت شماره شبا تمام بانک‌ها و موسسات مالی، با وارد کردن شماره کارت یا شماره حساب بانکی است که موجب تسهیل نقل و انتقال‌های مالی کاربران می‌شود.

اپلیکیشن زرین‌پال من: دسترسی به پنل کاربری زرین‌پال در محیط بومی‌سازی شده، از مهم‌ترین خدماتی است که زرین‌پال برای کاربران خود تدارک دیده است. از جمله قابلیت‌های اپلیکیشن زرین‌پال می‌توان به مواردی چون دسترسی سریع و بدون محدودیت به پنل مدیریتی، تجربه‌ی کاربری ساده و روان، مدیریت تراکنش‌ها و ارسال درخواست تسویه‌حساب، و همچنین ساختن لینک پرداخت اشاره کرد. از دیگر محاسن اپلیکیشن زرین‌پال، امکان بررسی نمودار فروش و مشاهده‌ی گزارش تراکنش‌ها بر اساس تاریخ و مشخصات خریدار است.

با نگاه به مجموعه خدمات ارائه شده توسط زرین‌پال، بدون شک می‌توان این‌گونه اظهار کرد که زرین‌پال با برآورد نیازها و دغدغه‌هایی که کسب و کارهای آنلاین با آن مواجه می‌شوند، توانسته است برای هر یک از آن‌ها، راه‌کاری جهت بهبود شرایط فروش در بستر اینترنت فراهم آورد.

درگاه پرداخت زرین پال گزینه مناسبی برای کسب و کارهایی است که قصد دارند در سریع ترین زمان ممکن درگاه پرداخت امن و مطمئن دریافت کنند و به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته از خدمات و پشتیبانی مخصوص بهره‌مند شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به شبکه های اجتماعی به آدرس www.instagram/zarinpal.com   و یا وب سایت زرین پال (zarinpal.com) مراجعه کنید.

Bita
Bita

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋