سئو سایت فروشگاهی در این مقاله تمام آنچه که باید برای سئو سایت فروشگاهی بدانید، گفته شده است. از کارهای لازم در پیدا کردن کلمات کلیدی گرفته تا سئو فنی و نوشتن محتوا در یک
وب سایت فروشگاهی را آموزش داده ایم. پس اگر شما سایت فروشگاهی دارید که می خواهید ترافیک آن را از طریق سئو بالا ببرید این مطلب مختص شخص شماست!
بیایید با یکدیگر چند آمار جالب درباره میزان درآمد وب سایت های فروشگاهی از طریق سئو ببینیم:44% از مردم در کل دنیا وقتی تصمیم به خرید دارند، فرایند خرید خود را با جستجو در وب آغاز
[caption id="attachment_627" align="alignnone" width="300"] سئو سایت فروشگاهی[/caption]
می کنند. پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب، مهم ترین بخش از سئو کردن یک وبسایت فروشگاه اینترنتی است.
زیرا این کلمات کلیدی سایت شما هستند که به تمامی فعالیت های سئوی سایت شما جهت می دهند.(برای مثال: بدون کلمات کلیدی شما نمی توانید صفحه ی محصول یا دسته بندی محصولات
خود در سایت را سئو کنید.) چه بخواهید چه نخواهید این لیست کلمات کلیدی سایت شماست که بر روی سئو فنی سایت (Technical SEO) نیز تاثیر می گذارد و دقیقا به خاطر همین موضوع معماری
سایت شما (Site Architecture) و آدرس های صفحات نیاز دارند که با توجه به کلمه کلیدی مرتبط بهینه شوند.
یکی از راه هایی که بتوانید بهترین کلمات کلیدی را برای دسته بندی محصولات پیدا کنید، بررسی سایت های فروشگاهی رقیب و سایت دیجی کالا است. البته وب سایتی به بزرگی دیجی کالا دسته
بندی های گسترده ای نیز دارد، پس بهتر است زیر دسته های دسته بندی ها هم به دقت بررسی کنید تا بتوانید در انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای دسته بندی های سایتتان تصمیم بگیرید.
با کمک سئو مردم راحت تر می توانند خدمات و محصولات شما را پیدا کنند و می توانید به افراد بیشتری خدمات و محصولات سایت خود را عرضه کنید. سئو سایت فروشگاهی اولین مانع برای دستیابی
به مشتریان بیشتر را برطرف می کند. حالا با توجه به اهمیت سئو سایت فروشگاهی قصد داریم تمامی نکات لازم برای قرار گیری یک وب سایت فروشگاهی در صدر نتایج گوگل را بیان کنیم.
سئو سایت فروشگاهی مانند تمام سایت ها با تحقیق کلمات کلیدی آغاز می شود. برای رسیدن به مشتریان، شما میبایست کلماتی را که آن ها برای یافتن محصولات و خدمات شما در گوگل سرچ
می کنند را پیدا کنید. در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی از کلمات کلیدی طولانی( long tail keyword) غافل نشوید. برای یافتن کلمات کلیدی می توانید از پیشنهادات گوگل استفاده کنید. همچنین می
کلمات به کار در متن توجه کنید. زیرا کلمات کلیدی در این مکان ها جای می گیرند.
دقت کنید که هر چه صفحه هدف گذاری شده به صورت تخصصی روی کلمه ای بهینه شده باشد، شانس رتبه گرفتن آن بیشتر است. از ایجاد صفحات متعدد برای یک کلمه کلیدی خودداری کنید.
تمام توان خود در یک کلمه خاص را روی یک صفحه صرف کنید و از ایجاد صفحات با موضوع مشابه خودداری کنید. در غیر این صورت ممکن است گوگل در تشخیص محتوای اصلی دچار سردرگمی
شود و به نوعی صفحات سایت شما با یک دیگر رقابت می کنند. پس برای هر کلمه کلیدی دسته بندی یا صفحه مخصوص به خود را داشته باشید و آن را برای کلمه مدنظر بهینه کنید.
به عنوان مثال برای کلمه کابینت یک دسته بندی یا لندینگ و برای کلمه کابینت ممبران یک صفحه جداگانه تعریف شود. در این حالت شانس رتبه گرفتن هر دو صفحه در کلمات مد نظر افزایش می
یابد. بعد از انجام این مراحل هدف کاربران از سرچ کلمات را مشخص کنید. معمولا اهداف کاربران از سرچ کلمات کلیدی به شرح زیر است:
خرید
قبل از آنکه سئو سایت را آغاز کنید و حتی پیش از آنکه محتوای سایت را وارد کنید باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. شما ممکن است کالای خود را با نامی بشناسید که برای کاربران ناآشنا
باشد. مثلاً فروش ماهی سالمون توسط کاربران بهصورت فروش ماهی قزل آلا یا فروش ماهی قزل جستجو خواهد شد. بنابراین پیش از ورود اطلاعات به سایت مطمئن شوید که کاربران از چه کلید
واژهای برای کالا و خدمات شما استفاده میکنند.
تحقیق کلمات کلیدی برای یک فروشگاه اینترنتی شامل یافتن واژه مناسب برای کالاهای فروشگاه، دستهبندی اصلی کالاها، دستهبندی فرعی کالاها، یافتن کلمات کلیدی برای خدمات فروشگاه مانند
فروش کالای دست دوم، ارسال رایگان کالا به منزل و .... میشود.
تحلیل رقبا یکی از مهمترین عوامل در سئو فروشگاه اینترنتی است. شما تمام موارد سئو را رعایت میکنید و رتبه خوبی نیز در گوگل بهدست میآورید ولی بدون تحلیل رقبا نمیتوانید از رقبای اصلی
خود پیش افتاده و آنها را پشت سر بگذارید و رتبه اول گوگل را از آن خود کنید.
در تحلیل رقبا شما باید موارد بسیاری را مانند کلمات کلیدی استفاده شده توسط رقبا، تعداد بک لینک دریافتی، نوع بک لینک دریافتی (کلمه کلیدی، کلمه کلیدی طولانی، کلمات عمومی و ...)
سایتهای ارائهدهنده بک لینک (تعداد لینک خروجی، میزان ارتباط محتوای سایت با سایت رقیب و ...) را تحلیل و بر اساس این تحلیلها برنامه و استراتژی خود را برای پیش افتادن از رقبا تنظیم
کنید.
برخی سئوکاران تمام تلاش خود را میکنند که سایت هیچ گونه پیام خطا و مشکلی نداشته باشد. برخی دیگر اصلاً به خطاهای سایت توجهی نمیکنند. خطاهای سایت امروزه بر روی سئو تاثیر
زیادی میگذارند. با توجه به اینکه سایتهایی که در صفحه اول گوگل به نمایش در میآیند به شدت به رعایت کلیه توصیههای گوگل توجه دارند. عدم دقت در برطرف کردن خطاهای سایت میتواند
منجر به دریافت رتبه پایینتر نسبت به رقبا شود.
یک فروشگاه اینترنتی میتواند داری تعداد انبوهی کالا باشد. تعداد زیاد کالا باعث میشود که شما ناچار باشید برای هر کالا محتوایی برای توضیح کالا و موارد این چنینی ایجاد کنید و این موضوع باعث
میشود که تعداد صفحات سایت به شدت بالا رود. بدون توجه کافی به سئو داخلی افزایش تعداد صفحات سایت در نهایت میتواند به ضرر سایت تمام شود. برای جلوگیری از این موضوع و ارتقاء رتبه
سایت و صفحات همزمان با افزودن بر تعداد صفحات سایت به نکات زیر توجه کنید:
در هر صفحه (صفحه محصول، صفحه توضیحات، صفحه مقایسه کالاها و ...) از کلمات کلیدی به صورت بهینه شده استفاده کنید.ساختار سایت را به صورتی ایجاد کنید که کاربر بهراحتی از
صفحه اصلی سایت به صفحه محصول مورد نظر منتقل شود.ازاریابی وب سایت فروشگاهی طریق جستجوگرها (سئو) به همان اندازهی طراحی و عملکرد وب سایت شما مهم است.
[caption id="attachment_628" align="alignnone" width="300"] سئو سایت[/caption]
سئوی سایت فروشگاهی میتواند تأثیر قابل توجهی بر روی اهداف شما داشته باشد. با این اوصاف، انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفهای که تفاوتهای ظریف الگوریتمهای موتور جستجو را
درک کند و در ارائه نتایج ملموس تجربه کند، مهم است.
ما به شرکتها کمک کردهایم که در کمتر از 6 ماه میزان بازدید خود را بیش از 500٪ افزایش دهند و فروش خود را افزایش دهند.چه نیاز شما به سئو ایجاد ترافیک باشد یا تجارت الکترونیکی، آرین
میداند که برای ایجاد یک کمپین موفق بازاریابی جستجوی ارگانیک چه کاری لازم است. طراحی وب سایت فروشگاهی بدون در نظر گرفتن سئوی فروشگاه اینترنتی کمی شبیه نوشتن یک کتاب
بدون انتشار آن است.
فروشگاه های اینترنتی سالهاست که در سراسر دنیا افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. از آنجایی که فرهنگ خرید اینترنتی در ایران نیز رو به رشد است اگر شما قصد فروش محصول خود را
دارید طراحی یک فروشگاه اینترنتی برای شما فواید بسیاری خواهد داشت. اما داشتن یک فروشگاه اینترنتی به تنهایی کفایت نمیکند شما باید این سایت را از نظرات مختلف بهینه کنید تا به موفقیت
سئو سایت فروشگاهی دست پیدا کنید. روش های بهینه سازی سایت فروشگاهی در ادامه مطلب توضیح داده شده است.
برای بهتر فروختن اجناس باید بهتر دیده شوید. همانطور که در فروشگاه های فیزیکی سعی می کنند مغازه خود را در بهترین نقطه شهر برای شغل مورد نظر خود انتخاب کنند. مثلا راسته کاشی فروشها،
این باعث می شود مشتریان بیشتری که قصد خرید کاشی دارند به این مغازه ها مراجعه کند . در وب سایت فروشگاهی یکی از روشهای تبلیغات که کمک می کند مخاطب بیشتری از مغازه شما بازدید
سئو سایت فروشگاهی کند سئو وب سایت فروشگاهی شماست.
سئو وبسایت کمک میکند شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری بدست بیاورید یا به طور ساده امکان دیده شدن سایت شما توسط کاربر را بالا میبرد. اهمیت این موضوع به این خاطر است که امروزه هر
سئو سایت فروشگاهی فردی که قصد خرید دارد اول کالای مورد نظر خود را در گوگل سرچ میکند. اگر شما در گوگل رتبه بالایی داشته باشید ترافیک و مشتری بیشتری نیز خواهید داشت.
کلمات کلیدی متمرکز، جایگاه خودشان را در صفحات فروشگاهی دارند، اما بیشتر کلمات کلیدی شما باید حول محور صفحات تولیدی شما باشند. به بیان ساده تر شما نیاز به جستجو کلمه کلیدی
با تمرکز ذهنی بر کلمات کلیدی محصولات دارید. در ادامه عملا با این موضوع آشنا میشوید. استفاده از کلمات کلیدی پیشنهادی جستجوی وب سایت های رقیب اگر قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین
سئو سایت فروشگاهی داشته باشید، دیجی کالا و بامیلو قطعا دو رقیب سرسخت شما خواهند بود! (حتما نگاهی به آنها بیاندازید)
از آنجا که این سایت ها بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی پارسی هستند، می توانند یک معدن طلای کلمه کلیدی متمرکز بر محصول نیز باشند. در شکل زیر میببینید که چطور میتوانید در دیجی کالا
سئو سایت فروشگاهی به جستجوی کلمه کلیدی بپردازید. تنها کافیست در کادر جستجوی دیجی کالا، کلمات توصیفی مناسب محصولات تان را بنویسید.
برای داشتن رتبه بندی مناسب، استفاده از تجربه کاربران کلید انجام یک سئوی کارآمد است. در حالی که سایت خود را برای موتورهای جستوجو بهینه میکنید، تجربه و پیشینه وب سایت خود
سئو سایت فروشگاهی را از بین نبرید. یک مسیر جایگزین پیدا کنید. برای رتبه بندی بهتر، شما باید ۱۳ قدم چک لیست زیر را پیاده کنید.
طراحی و بکارگیری یک عنوان جذاب و منحصر به فرد برای موتور جستوجو و به همان نسبت کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. به خاطر داشته باشید، همه محصولات شما متناسب و مطابق با عنوان
سئو بهینه میشوند. راز موفقیت یک فروشگاه اینترنتی این است که همیشه بازدید کننده آنلاین زیادی داشته باشد و یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها از طریق سئو سایت فروشگاهی میباشد.
کارکرد سئو یا SEO بدین شکل است که با انجام فعالیت هایی بر روی سایت خود و یا در فضای اینترنت بتوانید در رتبه های اول گوگل ظاهر شوید.سئو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار موفق
برای رشد تجارت و کسب بالاترین میزان بازگشت سرمایه برای فروشگاه شما است. ممکن است پیچیدگی های SEO در ابتدا دلهره آور به نظر برسد ، اما فقط تصور کنید چه مقدار بازدید کننده و
سئو سایت فروشگاهی ترافیک مرتبط و با کیفیتی که از گوگل خواهید گرفت و مجبور به پرداخت هزینه ای بابت آن نیستید!
جهت انجام سئو سایت فروشگاهی و افزایش بازدید کننده و در نتیجه فروش بیشتر، این 8 مرحله سئو سایت را با دقت انجام دهید. سئو سایت فروشگاهی، همان بهینه سازی سایت هایی می باشد
که محصولات خود را بصورت آنلاین به فروش می رسانند. سایت های فروشگاهی مختلف با محصولات و خدمات متفاوت و یا مشابه در حال رقابت شدید با یکدیگر هستند. اما این رقابت باید بصورت اصولی
سئو سایت فروشگاهی کنندگان سایت نشده و موجب کاهش سرعت سایت نشود.
بعد از راه اندازی سایت فروشگاهی شما باید بر روی گرفتن مشتریان و فروش محصولات خود تمرکز داشته باشید و باید در نظر داشته باشید که بازدیدکنندگان سایت شما را از طریق نتایج جستجو
پیدا می کنند بخاطر همین اگر نتوانید در نتایج گوگل رتبه و جایگاه مناسبی را داشته باشید، قادر به گرفتن بازدیدکننده و فروش نخواهید بود. بروز کردن و معرفی محصولات جدید در سایت های
فروشگاهی، همچنین نیاز به افزودن توضیحات و ویژگی محصولات بطور دائمی با استفاده از محتوای بهینه و رعایت موارد آموزش سئو سایت فروشگاهی در آن ها نیاز این سایت ها به سئو سایت
دائمی و روتین را چند برابر می کند.
بهینه سازی یا سئو سایت های فروشگاهی یکی از مهمترین موضوعات قابل توجه برای فروشگاه های اینترنتی می باشد ، در حالی که در بسیاری از فروشگاه های مبتنی بر وب نادیده گرفته
می شود. سئو فروشگاه اینترنتی می تواند ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان آورد ، یکی از دغدغه های مدیران سایت های فروشگاهی افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی محصولات و
سئو سایت فروشگاهی خدمات خود میباشد.
تیم با سالها تجربه پیاده سازی موفق سئو و بهینه
[caption id="attachment_629" align="alignnone" width="225"] سئو سایت چیست[/caption]
سازی سایت و اجرای سرویس های اینترنت مارکتینک تجربه بسیار بالایی در بهینه سازی سایت های فروشگاهی دارد و میتواند
سئو سایت فروشگاهی سایت فروشگاهی شما را در این مسیر سخت و پیچیده هدایت کند.
در مجموعه مقالات آموزش سئو نکات زیادی در مورد اینکه سئو چیست و چگونه آن را بهبود بدهیم صحبت کردهایم. اما الان میخواهیم در مورد سئو فروشگاه اینترنتی که یکی از فاکتورهای
سئو سایت فروشگاهی فروشگاه اینترنتی موفق و پرفروش است صحبت کنیم. را به صورت تخصصی بررسی کنیم.
این بخش، مهمترین قدم برای سئو سایت فروشگاهی شما است. هر فروشگاه اینترنتی یک دسته کلمات کلیدی دارد. با توجه به صنعت و زمینهای که در آن مشغول فعالیت هستید، باید در
سئو سایت فروشگاهی شروع کار، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید. چون کاربر از این طریق میتواند شما را پیدا کند.
بعد از انجام تحقیقات لازم، برای هر صفحه تعدادی کلمات کلیدی مشخص میکنیم. هدف گذاری نامناسب کلمات کلیدی روی صفحه میتواند باعث شود که صفحه مورد نظر حتی در 5 صفحه
اول گوگل هم نمایش داده نشود. مثلا به نظر شما، زمانی که کاربر در گوگل کلمه خرید پیراهن مردانه را جستجو میکند،
یکی از ابزارهای تبلیغاتی که جدیدا در وب سایت های ایرانی نیز از آن استفاده می شود، Google AdWords می باشد که وب مستران می توانند با پرداخت هزینه تبلیغات وب سایت خود در هنگام
جست وجوی کلمه خاصی ثبت نام کرده تا در جست و جوی کاربران به صورت تبلیغاتی سایت آنها نیز دیده شود. اما این موضوع چندان برای کاربران مورد پسند نبوده و از نظر بسیاری از افراد که در
سئو سایت فروشگاهی زمینه سئو کار میکنند، اتلاف هزینه و وقت می باشد. زیرا یک جست وجو و بهینه سازی صحیح می تواند بسیار طولانی تر و مهم تر باشد و این موضوع اثبات شده است.
برای یک کسب و کار عالی مدیران وب سایت های فروشگاهی می بایست با ایجاد یه نقشه کامل برای تمام مدت حضور خود در کسب وکار مورد نظر همواره با مشخص کردن قوانین
سئو سایت فروشگاهی خاص خود، سئو وب سایت خود را افزایش دهند و رفته رفته خود را به صفحه اول موتور های جست و جو برسانند و خود را رفته رفته ارتقاء دهند.
برای اینکه شما در تولید محتوای خود موفق شوید باید استراتژی درستی در زمینه تولید محتوا داشته باشید. شما برای چیدن این استراتژی ابتدا باید در خصوص مخاطبین خود اطلاعات کاملی بدست
آورید(پرسونای مخاطب). اینکه جنسیتشان چیست؟ بیشتر در چه بازه سنی ای هستند؟ علایق آنها چیست؟ و… پس از پیدا کردن اطلاعاتی کامل در خصوص مخاطبین که امکان مشتری شدنشان
سئو سایت فروشگاهی بیشتر است باید ببینید با چه مطالبی می توانید آنها را به سایت خود بکشانید.
در سایتهای فروشگاهی یک سری از مطالبی که شما باید تولید کنید، مربوط به توضیحات در خصوص محصول ارائه داده شده است. در خیلی از سایت ها دیده ام که برای فروش محصول فقط نام آن،
یک عکس و مشخصات کاملا محدودی را به مخاطب می دهند و توقع دارند با این روش فروش اینترنتی خود را افزایش دهند.
شما برای فروش یک محصول حتما باید در خصوص آن تا می توانید تحقیق کنید و مطالب زیادی را به مخاطب در خصوص محصول، نحوه استفاده از آن، کشور سازنده، کارخانه سازنده، اینکه این محصول
کجاها کاربرد دارد، چه ویژگی هایی دارد، محصولات هم رده آن چی هستند و … ارائه دهید. اگر این کار ها را نکنید احتمال فروش محصولتان به صفر می رسد!
شاید بگویید وای من اگه صد محصول داشته باشم و بخواهم برای همه ی آنها این همه اطلاعات جمع کنم که نمی شود! همین نمی شود ها شما را از فروش دور کرده است. اگر می خواهید اینترنتی
سئو سایت فروشگاهی چیزی را بفروشید باید راجع به آن کلی توضیح بدهید. از زوایای مختلف برای مشتری عکس بگذارید (اون هم تصاویر یونیک (برای این منظور پیشنهاد می کنم مقاله سئو تصاویر
را مطالعه کنید)).
پس در استراتژی تولید محتوا باید تا می توانید به مخاطب خود اطلاعات در خصوص محصول بدهید. چه تصویری، چه متنی ، چه ویدئویی. هر چه اطلاعات شما تکمیل تر باشد احتمال فروش شما بیشتر
سئو سایت فروشگاهی می شود و روی سئو سایت فروشگاهی شما تاثیر بیشتری می گذارد.
لینک های خارجی اهمیت بسیار بالایی در دادن اعتبار به سایت دارند. این لینک ها اگر از وب سایتهای مهم و منبع به سایت ما داده شوند، سایت معتبر تر شناخته شده و در نتایج جستجو بالاتر
نمایش داده می شود. اما حتی همین لینک سازی هم باید با آگهی از الگوریتمهای موتور جستجو و آشنایی با روش لینک سازی صحیح باشد. اگر در این استراتژی اشتباه کنید سایت شما به جای
سئو سایت فروشگاهی بیشتر دیده شدن، از جستجوها حذف می شود. در این خصوص پیشنهاد می کنم در ابتدا مقالات مربوط به لینک سازی را مطالعه فرمایید:
در این مقالات شما با روشهای صحیح لینک سازی آشنا می شوید. برای سایت های فروشگاهی باید یک استراتژی درست انتخاب کنیم. قبل از اینکه بدانیم باید چکار کنیم اول بیاییم ببینیم گوگل
چه نوع لینک سازی هایی رو جریمه می کنه:
۱-گوگل می گوید وقتی سایت شما فارسی است، اینکه از یک سایت چینی بک لینک بگیرید کار نامتعارفی است و کاملا فیک بنظر می رسد. پس شما وقتی از یک سایت خارجی بک لینک می گیرید
سئو سایت فروشگاهی احتمال انجام کار فیک روی سایتتان را افزایش می دهید و گوگل این را سریعا می فهمد. پس سعی کنید از سایتهای فارسی زبان بک لینک بگیرید.
که به بهترین شکل ممکن محصولات خود را در جایگاهی صحیح به نمایش بگذارید. جایگاهی که مشتریان بالقوه بتوانند به سرعت محصول مورد نیاز خود را در صفحات جستجو یافته و با کلیک بر روی
آن وبسایت شما را انتخاب نمایند. پیاده سازی صحیح استراتژی سئو در تجارت الکترونیک به شما کمک می کند ضمن کسب رتبه بالا، به بهترین راه حل ها برای هدف قراردادن صفحات وبسایت خود
سئو سایت فروشگاهی توسط کاربر دست پیدا کنید.
بهینه سازی و سئو وبسایت می تواند بدون نیاز به هزینه شما را به کسب رتبه بالا نزدیک کند. با اعمال هر استراتژی سئو ، از بهینه سازی عکس ها گرفته تا تولید محتوا بر پایه اصول سئو، شما می
توانید ضمن افزایش رتبه و جایگاه خود، موقعیت بهتری در زمینه کاربر پسندی و یا یوزر فرندلی بودن کسب کنید. به طور خلاصه می توان گفت استراتژی صحیح سئو مساویست با یوزر فرندلی بودن
وبسایت، که این به معنای افزایش تعداد کاربران ورودی و حفظ آن ها و همچنین بالا رفتن شانس تبدیل این کاربران به مشتریان بالفعل است که این می تواند نرخ فرار از سایت یا (bounce rate) را
تاحد زیادی کاهش دهد.
سئو ما در آساوب این چک لیست کامل را با استفاده از نکاتی کاربردی و عملی آمده کرده است که با استفاده از آن فروشگاه آنلاین خود گسترش دهید و فروش محصولات خود را به طرز چشمگیری
سئو سایت فروشگاهی افزایش دهید.
بهینه سازی سرعت لود سایت فروشگاهی یکی از عوامل تاثیرگذار در تجربه کاربری بازدیدکنندههای وبسایتها است. با افزایش چشمگیر استفاده کاربران از موبایل برای گشت و گذار در وب و انجام
سئو سایت فروشگاهی خریدهای آنلاین خود، گوگل به شدت به سرعت لود وبسایتها اهمیت میدهد.
به دلیل اینکه موبایلها نسبت به کامپیوترها از سخت افزارهای ضعیفتری برخوردار هستند، حجم صفحات شما باید به قدری باشد که سرعت بارگذاری بسیار بالایی در دستگاههای موبایل داشته باشد.
سئو سایت فروشگاهی برای پیاده سازی یک سری از این نکات در سایتهای وردپرسی، میتوانید از پلاگینهای بهبود سرعت سایت وردپرسی در سایت خود بهره ببرید.
با فعال کردن قابلیت فشرده سازیGZip ، صفحات وب و شیوه نامههای (به انگلیسی: Style Sheet) سایت خود را قبل از فرستادن به مرورگر کاربران فشرده میکنید. این کار باعث کاهش حجم فایلهای
انتقال یافته میگردد و باعث خواهد شد سرعت بارگذاری صفحات شما تغییر قابل ملاحظهای داشته باشد. برای بررسی کردن این موضوع میتوانید از این ابزار (GZip Compression) استفاده کنید و در
سئو سایت فروشگاهی صورت فعال نبودن آن را در هاست خود فعال کنید.
خیلیها این موضوع را نمیدانند که فضاهای استفاده نشده در صفحات سایت (یا حتی بخشهای سفید صفحه) در HTML،CSS یا جاوا اسکریپت میتواند بر کاهش سرعت لود صفحات وبسایت تاثیر
سئو سایت فروشگاهی بگذارد. با کوچک کردن (به انگلیسی: minifying) میتوانید فایل های خود را جمع و جور و فشردهتر کرده و از ارسال بایتهای غیر ضروری جلوگیری کنید.
سئو داخلی به مجموعهای از موارد مهم و تأثیرگذار در رتبهبندی سایت نزد موتورهای جستجو اشاره دارد که توسط مدیر سایت قابل تنظیم و تصمیمگیری است.
سرعت عاملی است باید به آن توجه ویژه ای داشت، اگر زمان بارگذاری یک صفحه وب بیش از ۳ ثانیه طول بکشد چهل درصد کاربران آن صفحه را رها میکنند. درواقع، تأخیر یک ثانیه در بارگیری صفحه
ممکن است نرخ تبدیل را ۷ درصد کاهش یابد. در یک فروشگاه اینترنتی، میتواند باعث از دست رفتن هزاران دلار از سهم فروش شما شود. کاربران تلفن همراه صبر کمتری برای بارگذاری صفحات
سئو سایت فروشگاهی سایتها دارند بنابراین یک فروشگاه اینترنتی با سرعت بارگذاری کم برای کسبوکار شما خیلی بد است.
بهینهسازی نرخ تبدیل اشاره دارد به همه مراحلی که بازدیدکنندگان با محتوای شما درگیر میشوند، با شما ارتباط برقرار میکنند، به شما اعتماد میکنند و درنهایت محصول شما را خریداری میکنند.
هر یک از این اقدامات در یک سطح یا سطح دیگری با سطح سایت شما ارتباط دارد که بر رتبه سایت شما در گوگل تأثیر میگذارد. پس از آن، کاربران که اقدام به انجام عملی در سایت شما میکنند
سئو سایت فروشگاهی درنتیجه باعث کاهش نرخ خروج از صفحه، افزایش زمان ماندگاری در سایت، صفحات /جلسات بیشتر و موارد دیگر میشود.
بدون نگرانی در مورد جزئیات فنی، ذهنیت خود را برای به بهینهسازی نرخ تبدیل با مزایای رتبهبندی که سود بسیار زیاد تغییر دهید. اگر گوگل متوجه شود که کاربران به فروشگاه شما مراجعه میکنند
و چیزی را خرید میکنند، این میتواند بر رتبهبندی شما تأثیر مثبتی داشته باشد. گوگل میخواهد نتایج مرتبط و مفید را برای کاربران نشان دهد. سایت خود را دقیقا به همان چیزی که مشتریان شما
سئو سایت فروشگاهی میخواهند و نیاز دارند تغییر دهید.
فرقی نمی کند که شما صاحب یک فروشگاه بزرگ یا کوچک باشید، اولین قدم برای بهبود سئو سایت فروشگاهی خود، سازماندهی و مرتب سازی محتوا است. برای سازماندهی محتوای خود باید به
سئو سایت فروشگاهی 4 نکته توجه کرد:
هنگامی که یک جستجو انجام می شود، محصولات مرتبط در زیر آگهی و تبلیغات نیز ظاهر می شوند. اگر قصد دارید که افزونه های محصول را ارائه دهید، بهتر است از بهینه سازی محصول و
سئو سایت فروشگاهی استفاده کنید.
پاسخ ها