alireza.zahedi85

alireza.zahedi85

راه های تشخیص سیم بکسل گوستاولف اصلی المانی

به گزارش گوستاولف "در اتصال کابین آسانسور هایی با ارتفاع بالا، آسانسور هایی که سرعت و شتاب حرکت کابین بالایی داشته و یا بار زیادی را حمل می کنند از سیم بکسل آسانسوری با کیفیت و قابلیت های بالا مانند سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمانی استفاده می شود. با توجه به تفاوت قیمت قابل توجه سیم بکسل گوستاولف آلمان Gustav Wolf با نمونه های چینی، متاسفانه برخی از کسبه و وارد کنندگان سیم بکسل اقدام به وارد نمودن محصولاتی با مشخصات ظاهری سیم بکسل گوستاولف از کشور چین و با قیمت بسیار پایین تر نموده که با فروش این محصولات تحت نام گوستاولف آلمان حاشیه سود قابل توجهی خواهند داشت. در زیر به معرفی روش هایی برای اطمینان از اصل بودن سیم بکسل گوشتاولف می نامیم.
استرند سبز رنگ برند گوستاولف: اولین و ساده ترین نشان سیم بکسل گوستاولف آلمان وجود یک نوار رنگی به رنگ سبز مطابق با لوگوی گوستاولف می باشد که بصورت خطی در طول سیم بکسل قرار گرفته است. این نشانه به سادگی توسط تولید کنندگان چینی قابل کپی بوده و روش کافی برای تشخیص اصل بودن محصول نیست.

قرقره های چوبی قدرتمند سیم بکسل گوستاولف همراه با پلاک: سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمانی بر روی قرقره های چوبی از تخته دو لا با استقامت بسیار بالایی به بازار عرضه شده و دارای پلاک های فلزی همراه با کلیه مشخصات مکانیکی سیم بکسل گوستاولف شامل تنسایل، سختی سطحی، سایز و متراژ هستند. بدیهی است که کپی کردن و تولید این قرقره ها نیز با دشواری چندانی روبرو نبوده و نشان کافی برای اصل بودن محصول نیست.

سرتیفیکت سیم بکسل گوستاولف Gustav Wolf: کلیه قرقره های سیم بکسل آسانسوری گوستاولف در هر سایز و با هر ساختاری دارای سرتیفیکت اصلی تولید کننده هستند. کپی کردن این سرتیفیکت ها با دشواری هایی روبرو است اما با توجه به پیشرفت فناوری و کامپیوتر بالاخص در بخش گرافیک ساختن سرتیفیکت نیز برای محصولاتی طرح که با برند گوستاولف به فروش می رسند دشوار نیست.در عمل تنها راه عملی به منظور اطمینان از اصل بودن محصولات گوشتاولف آلمان آنالیز و تست این محصولات که هم در رده تست انالیز متریال و هم تست تنسایل و سختی صورت می پذیرد است. در غیر این صورت حتی با دارا بودن سرتیفیکت و قرقره واقعی نیز فروشندگان می توانند با باز نمودن سیم بکسل گوستاولف اصلی از روی قرقره ها نمونه های طرح چینی را بعنوان جایگزین بر روی قرقره بسته و بجای سیم بکسل گوستاولف اصلی ژاپنی به خریداران عرضه کنند. خرید از مراکز معتبر تر و فروشندگان خوش نام نیز یکی دیگر از راه های خرید محصولات اصلی محسوب می شود."

 

alireza.zahedi85
alireza.zahedi85

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋