علیرضا شیشه گر بهترین وکیل اصفهان

علیرضا شیشه گر بهترین وکیل اصفهان

علیرضا شیشه گر ،وکیل پایه یک دادگستری اصفهان با بیش از ۱۷ سال سابقه وکالت موفق و صدها پرونده پیروز ،وکیل خانواده اصفهان ، بهترین وکیل اصفهان به نظر مردم

وکیل خانواده اصفهان

بهترین وکیل اصفهان و  وکیل خانواده اصفهان علیرضا شیشه گر آراء موفق در پرونده های خانواده اصفهان را تقدیم شما میکند .

 

در این قسمت پرونده مطالبه مهریه از سوی موکلم و نیز پرونده های درخواست اعسار و تقسیط مهریه از سوی زوج در مراحل بدوی و تجدیدنظر خدمت و محضر شما بزرگواران تقدیم میگردد.


شایان ذکر است در مرحله بدوی موکلم مطالبه ۱۱۰ عدد سکه تمام بهار آزادی را به انضمام ۷۰ مثقال طلای ساخته شده نموده که البته این میزان بخشی از مهریه عند المطالبه و ما فی القباله بوده که از سوی زوج برای موکلم تعهد گردیده است و همانگونه که در دادنامه بدوی نیز ذکر شده به علت اینکه ۳۲ گرم طلای ساخته شده را بابت سرویس یا طلاجات قبلاً زوج درخواست محاسبه نمود و موکل من نیز پذیرفته بود که این میزان را گرفته است ،از میزان کل مهریه کسر می گردد .


و اما در باب اعسار و تقاضای تقسیط میزان مهریه ، شاهد های زوج بایستی میزان عدم ملائت و عدم دارایی وی را برای دادگاه شهادت دهند و نیز دادگاه با مداقه در میزان درآمد و دارایی زوج و همچنین توانایی و تمکن مالی اعم از داشتن ماشین ،خانه ،ملک و املاک و دیگر اسباب دارایی می‌تواند میزان اقساط مهریه را برای زوج تعیین و مشخص نماید و البته این میزان نیز در سال‌های بعد می تواند از سوی زوج یا زوجه برحسب نرخ افزایش تورم قابل تعدیل باشد .
 

یعنی هم زوج می تواند درخواست کاهش میزان رقمی اقساط مهریه را بنماید و هم درخواست افزایش زمانی پرداخت آن را بدهد و هم زوجه میتواند درخواست افزایش میزان رقمی اقساط مهریه را بدهد و هم اینکه می‌تواند درخواست کاهش میزان زمانی پرداخت آن را از دادگاه تقاضا بنماید. و صد البته دادگاه الزامی در افزایش یا کاهش این میزان نداشته و بنا به دلایل و میزان کفایت پذیری ادله طرفین این امکان برای دادگاه میسور است.ممکن است به نظر هر ۱۰ ماه یک سکه در بادی امر ناچیز به نظر برسد، ولیکن با نظر به تورم روز افزون قیمتها زوج بایستی با سکه ۱۵ میلیون تومانی هر ماه ۱/۵ میلیون تومان کنار بگذارد تا همین میزان را نیز به همسرش بتواند بپردازد ، و سپس هر ۵ ماه نیز ۱ مثقال طلا بعد از اتمام پرداخت سکه ها بپردازد .
 

 

 

 

 در به روز رسانی های بعدی آراء شعب خانواده در باب طرح دعوی تمکین علیه موکل از سوی زوج و شکست وی در این دعوی و صدور رای به نفع موکلم و نیز دعوی مطالبه نفقه معوقه از سوی موکل و روند آنها به همراه توضیحات پیرامون نکات مهم ، تقدیم شما خواهد گردید.

 
علیرضا شیشه گر بهترین وکیل اصفهان
علیرضا شیشه گر بهترین وکیل اصفهان علیرضا شیشه گر ،وکیل پایه یک دادگستری اصفهان با بیش از ۱۷ سال سابقه وکالت موفق و صدها پرونده پیروز ،وکیل خانواده اصفهان ، بهترین وکیل اصفهان به نظر مردم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋