alihashemii87898

alihashemii87898

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

یو پی اس برای آسانسور و بالا بر

امروزه شاید کمتر ساختمانی را می توان یافت که از آسانسور استفاده ننموده باشد. آسانسور به عنوان یک سیستم حمل بار و مسافر بین طبقات ساختمان های چندین طبقه شناخته می شود

و افراد می توانند با قرار گرفتن در محوطه درونی آن در زمان کوتاهی بدون خستگی در بین طبقات جا به جا شده و در طبقه مورد نظر خود پیاده شوند.

با توجه به اینکه در حال حاضر شهر های پر جمعیت ایران علی الخصوص تهران به سمت ساخت ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری بلند مرتبه روی آورده اند از این رو لزوم استفاده از آسانسور و اهمیت وجود آن در اینگونه ساختمان ها بر هیچکس پوشیده نیست.

همانطور که می‌دانید آسانسور نیز یک وسیله الکترونیکی-مکانیکی بوده که به طور مستقیم از برق شهری تغذیه می شود و در صورتی که برق شهری قطع شود آسانسور نیز از کار خواهد افتاد.

یو پی اس برای آسانسور و بالابر

ضرورت استفاده از یو پی اس برای آسانسور و بالابر

در ساختمان هایی که از تعداد طبقات بسیار زیادی ساخته شده اند مطمئنا از کار افتادگی آسانسور حتی برای دقایقی می تواند موجبات ناراحتی ساکنین و به دردسر افتادن آنها را فراهم آورد.

از این رو مدیران ساختمان و به خصوص پیمانکاران ساختمانی می کوشند تا با ارائه راه حل هایی از بروز چنین اتفاقاتی حدالمقدور جلوگیری نمایند.

کاربرد یو پی اس برای آسانسور و بالابر

یکی از کارهایی که می توان برای محافظت از قطعات و برد های به کار برده شده در آسانسور و جلوگیری از خاموشی بی موقع آن به کار برد استفاده از یو پی اس برای اسانسور و بالابر می باشد.

این مدل از یو پی اس که مخصوص استفاده برای آسانسور و بالابر طراحی و ساخته شده است، می تواند با قرار گیری مابین برق شهری و منبع تغذیه آسانسور نوسانات برق شهری را خنثی نموده و برق یکنواختی را به جهت استفاده آسانسور در اختیار آن قرار دهد،

با این کار مطمئنا قطعات و برد های استفاده شده در موتور آسانسور برای مدت زمان بسیار بیشتری کار نموده و هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور به حد قابل توجهی کاهش پیدا خواهد نمود.

منبع: https://teslaups.ir/c/ups/application/elevator/

alihashemii87898
alihashemii87898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋