alihashemii87898

alihashemii87898

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

روش های اندازه گیری سوتین

سوتین یا سینه بند لباسی است که خانم ها در زمان رسیدن به سن بلوغ و بزرگ شدن سینه هایشان آن را می پوشانند و امروزه این لباس زیر تبدیل به یکی از لباس های اصلی بانوان شده است همچنین علاوه بر این که بحث پوشش در بانوان بسیار تاثیر دارد در حیطه ی زیبایی شناسی نیز سوتین کمک بسیار زیادی به حفظ فرم سینه ها و حالت های زیبایی آن ها می کند انتخاب سوتینی که متناسب با سایز سینه متناسب باشد بسیار مهم است، تا آخر با بافیومگ بمانید تا در این مورد گفت و گو کنیم.

چرا باید سوتین ببندیم

سینه ی خانم ها متشکل از چربی و عضله است که حالت آن توسط رگ های موجود در آن حفظ می شود همچنین وزن سینه ها توسط شانه و گردن حفظ می شود و از طرفی عظلات گردن سعی در حفظ فرم سینه ها دارد که این موضوع باعث وارد شدن فشار بر عضلات گردن و شانه می شود اما پوشیدن سوتین کمک بسیار بزرگی به شانه و عضلات گردن می شود مخصوصا به خانم هایی که سینه های بزرگی دارند همچنین پوشیدن سوتین باعث از افتادگی سینه ها جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد عضله های موجود در آن تحلیل شوند.

چگونه سوتین اندازه بخریم

برای این که بتوایند سوتینی بخرید که مناسب و فیت بدن شما باشد، باید سایز سیتان را به دست آورید

به دست آوردن سایز  سینه یک سری فرمول خاص دارد که در ادامه به بررسی این فرمول و تکنیک های محاسبه سایز می پردازیم.

محاسبه سایز سوتین

در مرحله اول باید اندازه زیر سینه را محاسبه کنیم. اول یک سوتین بپوشید که کاملا احساس راحتی کنید.بعد یک سانتی متر بیاورید روی قفسه سینه و زیر خط سوتین را اندازه بگیرید.

 این چند نکته را هنگام اندازه گیری رعایت کنید

متر را معمولی دور سینه نگه دارید نه زیاد شل و نه زیاد سفت ، مطمئن باشید متر صحیح قرار گرفته باشد و پیچیدگی خاصی نداشته باشد. اگر بتوانید جلوی آینه این کار را انجام دهید که خیلی عالی میشود.

در مرحله دوم محاسبه سایز سوتین باید کاپ سینه را اندازه بگیریم . در این مرحله هم باید همان سوتین مرحله قبلی روی تنتان باشد. سعی کنید اندازه گیری از نوک سینه هایتان انجام دهید تا سایز بزرگ ترین بخش سینه در بیاید.نکات اندازه گیری که اشاره کردیم در این مرحله نیز صدق میکند و باید قام به قام آن ها را انجام دهید و رعایت کنید

اگر خودتان نمیتوانید اندازه گیری را انجام دهید میتوانید پیش فرد متخصص یا خیاط بروید تا اندازه گیری را برای شما انجام دهد.

راهنمای جامع محاسبه سایز سوتین

محاسبه سایز سینه

بعد از این که اندازه ها به دست آمد میرسیم به نحوه محاسبه سایز سینه که به صورت استاندارد از A تا G  نام گذاری می شود. یک فرمول وجود دارد که به راحتی با دانستن اعداد میتوان به سایز سینه رسید

فرمول محاسبه سایز سینه به این شکل است : اندازه دور سینه – اندازه زیر سینه = اندازه کاپ سوتین

برای درک بهتر به این مثال توجه کنید . فرض کنید اندازه کاپ سینه خانمی 37 اینچ و و اندازه زیر سینه 34 اینچ می باشد پس این نتیجه حاصل میشود که اندازه کاپ سینه بند برابر 3 اینچ ( معادل کاپ C ) است.

در جدولی که برای شما قرار دادیم میتوانید به راحتی سایز سینه بند خود را به دست آورید . همانطور که در اول مطلب ذکر شد اندازه گیری سینه بند به صورت اینچ انجام میشود اما برای راحتی شما کاربران عزیز ما معادل سانتی متری اینچ ها را هم قرار داده ایم . تا به راحتی بتوان فرایند محاسبه اندازه گیری را انجام داد.

منبع: https://mag.bafilo.com/how-to-buy-bra-for-your-chest-size/

alihashemii87898
alihashemii87898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋