aliharirsaz

aliharirsaz

توسط ۱ نفر دنبال می شود

تعمیرات گوشی هوآوی در تهران

انواع تعمیرات گوشی و موبایل هوآوی

 

شکستگی ال سی دی گوشی هوآوی در تعمیرات موبایل هوآوی

متاسفانه ال سی دی گوشی ها به ضربه بسیار حساس هستند و باید همواره از آن ها در برابر ضربات مراقبت کرد. اگر میزان شکستگی ال سی دی زیاد باشد و نتوانید به راحتی از گوشی استفاده کنید پس به ناچار باید آن را تعویض کنید. جهت تعویض آن نیز دو راه وجود دارد یا این که این کار را به مغازه های تعمیرات موبایل هوآوی بسپارید یا این که خودتان می توانید به راحتی یک ال سی مناسب تهیه کنید و آن را با ال سی دی شکسته جایگزین کنید که انجام این کار برای شما بسیار به صرفه تر خواهد بود.

 

روشن نشدن وای فای گوشی هوآوی:

اگر این مشکل برای گوشی هوآوی شما پیش آمد قبل از مراجعه به مغازه ها یا نمایندگی های تعمیرات گوشی هوآوی، بهتر است موارد زیر را تست کنید:

 

تعمیرات گوشی هوآوی

 

ریست کردن تنظیمات شبکه: جهت انجام این کار می توانید وارد بخش Settings شوید، سپس گزینه Backup & reset را انتخاب و به بخش Reset network settings بروید و در نهایت نیز گزینه  Reset Settings را انتخاب کنید.

 

ریستارت کردن گوشی: جهت ریستارت کردن می توانید دکمه پاور گوشی را برای چند ثانیه نگه دارید که چندین گزینه برای شما ظاهر می شود حال از بین این گزینه ها باید گزینه Power Off And Restart را بزنید.

 

ریست کردن گوشی به حالت کارخانه: با انجام این کار تمام تنظیمات گوشی شما به حالت اولیه برمی گردد و اگر گوشی دارای مشکلات جزئی باشد با ریست کردن آن حل می شود.

 

بررسی کردن حالت ذخیره باتری: حالت ذخیره باتری باعث می شود تا باتری شما انرژی کم تری مصرف کند و جالب است بدانید زمانی که شما حالت ذخیره باتری را روشن می کنید، وای فای گوشی هوآوی شما قطع می شود و علت آن نیز مصرف بالای باتری توسط وای فای می باشد. بنابراین بهتر است که هنگام روشن کردن وای فای گوشی به حالت ذخیره گوشی هوآوی نیز دقت کنید.

 

خرابی هارد گوشی هوآوی:

خراب شدن هارد گوشی یکی از اتفاقات بسیار تلخ برای خیلی از کاربران می باشد. اگر با هر یک از مواردی که در زیر لیست کرده ایم روبرو شدید، باید بگوییم که هارد گوشی هوآوی شما خراب شده است و باید حتما گوشی را به افراد متخصص در زمینه تعمیرات گوشی هوآوی بسپارید.

 

تعمیرات گوشی هوآوی

 

  1. گوشی روشن می شود اما نه می توان اطلاعاتی را به حافظه آن سپرد و نه می توان گزینه ای را پاک کرد.
  2. مشاهده پیام هایی از قبیل Encrypt Unsuccessful و Internal Storage Damaged
  3. ویبره های متوالی زمان روشن کردن گوشی
  4. خاموش شدن گوشی پس از فکتوری ریست
  5. عدم پاک نشدن اطلاعات از حافظه دستگاه
  6. عدم بازگشت گوشی به تنظیمات کارخانه
  7. خاموش شدن ناگهانی و روشن شدن
  8. قفل ماندن روی لوگوی شرکت
  9. پریدن سریال و بیس باند
  10. هنگ کردن گوشی

 

مشکل شارژ نشدن گوشی در تعمیرات گوشی هوآوی

اگر متوجه شدید که گوشی هواوی شما شارژ نمی شود در اولین اقدام بهتر است که پریز برق را عوض کنید شاید پریز موجود خراب باشد و همچنین جریان برق ساختمان یا محل کار خود را نیز بررسی کنید. اگر در این موارد مشکلی وجود نداشت پس بهتر است که نگاهی به شارژر خود بیندازید و گوشی را با یک شارژر دیگر شارژ کنید. نکته مهم دیگری که نیز وجود دارد این است که شاید مشکل از کثیف بودن سوکت شارژر باشد و گردوغبار مانع از ورود مناسب جریان برق به داخل گوشی شود. اگر با بررسی این نکات باز همچنان گوشی هواوی شما شارژ نمی شود پس بهتر است آن را به یک فرد متخصص در زمینه تعمیرات گوشی هوآوی نشان دهید.

 

تعمیرات گوشی هوآوی

 

مشکل هنگ کردن گوشی در تعمیرات موبایل هوآوی

هنگ کردن گوشی یکی از موارد بسیار متعددی است که به مغازه ها یا نمایندگی های تعمیرات گوشی هوآوی ارجاع داده می شود و دلایل بسیار مختلفی نیز دارد. یکی از دلایل مهم آن استفاده از بازی ها و برنامه های سنگین روی گوشی هواوی می باشد که قدرت پردازش بالایی را از گوشی می گیرند و همین باعث هنگ کردن گوشی می شود. استفاده مداوم از اینترنت نیز می تواند باعث ورود ویروس های مختلف روی گوشی شما شود و باعث هنگ کردن آن شود. گاهی اوقات نیز حافظه گوشی هواوی بسیار پر می باشد و همین باعث بروز هنگ و برخی از مشکلات دیگر می شود. پس همیشه قبل از مراجعه به افراد متخصص در زمینه تعمیرات موبایل هوآوی، بهتر است که حافظه گوشی خود را از فایل های غیرضروری پاک کنید.

 

نمایندگی تعمیرات گوشی هوآوی در علاالدین:

لیست نمایندگی های گوشی هوآوی در کشور بسیار زیاد می باشد که یکی از این نمایندگی ها، نمایندگی هواوی در علاالدین می باشد که هنگام تعمیرات گوشی هوآوی می توانید به آن مراجعه کنید.

 

۷-۱ مشخصات: تهران، جمهوری، خیابان حافظ، پاساژ علاالدین، برند شاپ پاتریس، پلاک ۲۴۶

تلفن تماس: ۰۲۱-۶۶۷۲۳۰۱۹

۷-۲ مشخصات: تهران، خیابان جمهوری اسلامی، نبش خیابان حافظ، پاساژ علاءالدین، طبقه همکف، برند شاپ هواوی، پلاک ۷۳ و ۷۴

تلفن تماس: ۰۲۱-۶۶۷۱۹۸۴۴

۷-۳ مشخصات: تهران، خیابان جمهوری اسلامی، نبش خیابان حافظ، پاساژ علاءالدین، طبقه همکف، پلاک ۱۴

تلفن تماس: ۰۲۱-۶۶۷۴۵۸۷۷

 

سخن پایانی:

در این مقاله نکات مفیدی درباره تعمیرات گوشی هوآوی را باهم بررسی کردیم و انتظار می رود تا حد خوبی با مشکلات پیش آمده در این گوشی ها آشنا شده باشید. همیشه قبل از مراجعه به نمایندگی های تعمیرات موبایل هوآوی بهتر است که خودتان سعی در درست کردن گوشی داشته باشید که اگر موفق نشدید پس آن را به افراد متخصص نشان دهید.

aliharirsaz
aliharirsaz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋