aliharirsaz

aliharirsaz

توسط ۱ نفر دنبال می شود

معرفی بهترین شرکت خدمات اسباب کشی VIP در تهران

پس از گذشت چند سال و با طی کردن دوره‌های آموزشی در حوزه بسته بندی، مجموعه ایزی پک از اوایل دهه نود فعالیت خود را بصورت بومی سازی در داخل کشور آغاز کرد. از آن زمان به بعد روز به روز به تعداد مشتریان این شرکت افزوده شد و پس از چند سال فروشگاه آنلاین ایزی پک با هدف ارائه متریال درجه بسته بندی تاسیس شد. در آن زمان کمتر کسی به فکر آغاز کسب و کاری در این حوزه بود و به همین دلیل می‌شود ایزی پک را پرچم دارِ ترویج فرهنگ اسباب کشی مدرن دانست.

همانطور که دیجیکالا در حوزه فروشگاهی و فروش لوازم دیجیتال انقلابی به پا کرد، ایزی پک هم در عرصه خودش توانست پیش روی سبک نوینی برای اسباب کشی باشد. حال در ادامه به خدمات اثاث کشی و فروشگاهی ایزی پک می‌پردازیم.

 

خدمات اسباب کشی کامل ایزی پک

ایزی پک با دانستن دغدغه‌های روزمره مردم ایران و با درک این روزمرگی تصمیم به ارائه خدمتی در راستای سهولت جابجایی افراد کرد. در این خدمت، تمام مراحل جابجایی اعم از بسته بندی، جابجایی و چیدمان بر عهده شرکت و نیروهای آن است و صاحب خانه هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم نحوه جابجایی ندارد. خدمات اثاث کشی کامل شرکت ایزی پک شامل سه مرحله می‌باشد:

مرحله اول: ابتدا کارشناسی جهت برآورد قیمت به منزل فعلی مراجعه می‌کند و با درنظر گرفتن حجم اثاثیه و فاصله بین مبدا و مقصد قیمت نهایی را به صاحب خانه اعلام می‌کند، سپس با پاسخ دادن به سوالات احتمالی و توافق طرفین پیش فاکتوری جهت تضمین قیمت به مشتری ارائه داده می‌شود. سپس در زمان مقرر نیروهای بسته بند و فنی جهت بسته بندی کامل اثاثیه منزل به محل اعزام می‌شوند تا با اصولی ترین روش ممکن تمامی وسایل را ایمن سازی سپس بسته بندی کنند. در این روش همه اجناس چینی و شکستنی را به وسیله پلاستیک ضربه گیر حبابدار لایه پیچی می‌کنند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود، سپس با تفکیک تمام لوازم خانه آن‌ها را داخل کارتن اثاث کشی 5 لایه قرار می‌دهند. در این مدت نیروهای فنی هم بطور کامل اثاثیه بزرگ منزل مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، لوستر، تخت خواب و ... را دمونتاژ می‌کنند.

image_cc5170b11cb25875aa9434f7c580978b341f1cf3

مرحله دوم: پس از جمع آوری کام اجناس منزل، نوبت به جابجایی می‌رسد! نیروهای حمل ایزی پک با دقت بسیار بالا تمام کارتن اثاث کشی خانه را به ماشین حمل بار منتقل می‌کنند و با یک رانندگی مطمئن تمامی لوازم بدون آسیب دیدگی به مقصد جدید منتقل می‌شوند. در آخر هم به همان نظم و ترتیب تمامی کارتن های اسباب کشی را به خانه نو حمل می‌کنند.

مرحله سوم: نیروهای ایزی پک رفیق نیمه راه نیستند! به همین منظور تا محل جدید را شکل یک خانه دلنشین نکنند، مشتری را تنها نمی‌گذارند. به همین منظور تمامی اثاثیه منزل را با سلیقه صاحب خانه و با حوصله می‌چینند و تمامی کارتن ها را با روشی که در هنگام بسته بندی از یکدیگر تفکیک کرده اند، در جای مناسبشان قرار می‌دهند.

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل ایزی پک

یکی دیگر از خدمت‌های هوشمندانه ایزی پک خدمات بسته بندی می‌باشد. این خدمت مناسب برای کسانیست که به دنبال ذخیره پول و صرفه جویی در هزینه‌های خود هستند. در این خدمت تنها مرحله بسته بندی را به مشتری ارائه می‌دهند تا کسانی که قصد خرج کردن هزینه کمتری برای اسباب کشی خود دارند نیز بتوانند با ایزی پک همکاری داشته باشند. در این مرحله مانند مرحله یک اسباب کشی کامل، نیروهای بسته بند و فنی با متریال درجه یک جهت جمع آوری و بسته بندی تمامی اثاثیه منزل به خانه مشتری اعزام می‌شوند. پس از انجام کارهای مربوط به اثاث کشی تمامی لوازم را به کارتن های بسته بندی تبدیل می‌کنند. با این روش صاحب خانه هیچ دخالتی در انجام امور بسته بندی نمیکند مگر در جمع کردن طلا، جواهرات و اسناد مهم.

image_f12918316fbc5b75842e8f7a70288b8ec38addf4

فروش آنلاین انواع محصولات و ملزومات اسباب کشی

شرکت ایزی پک همچنین علاوه بر خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل ، به عنوان اولین فروشگاه اختصاصی و آنلاین محصولات و ملزومات اسباب کشی در کشور نیز شناخته میشود. در فروشگاه آنلاین ایزی پک می توانید محصولاتی جذاب و کاربردی برای بسته بندی و اسباب کشی خود پیدا کنید. در این فروشگاه آنلاین انواع کارتن های اثاث کشی در ابعاد مختلف ، انواع پلاستیک ضربه گیر حباب دار ، انواع پلاستیک های مخصوص بسته بندی ظروف و لیوان ها ، انواع کاور و بقه لباس در ابعاد مختلف و ... را مشاهده و اقدام به خرید کنید. همچنین قبل از هرگونه خرید می توانید از مشاوره های خوب کارشناسان شرکت ایزی پک نیز بهره مند شوید.

کلام آخر

این دو خدمات شرکت ایزی پک در راستای اسباب کشی می‌باشد، که همین دو سبب شده تا بینش مردم ایران نسبت به معقوله اسباب کشی دگرگون شود.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های شرکت ایزی پک می توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 02122730100 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.

aliharirsaz
aliharirsaz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋