ali Dean

ali Dean

علاقه مند به تولید محتوا در وبسایت ها و آشنایی با زیباترین مکان های دیدنی آسیا و دنیا :)

کارهایی که باید در چنگدو انجام دهید!

چنگدو یکی از چندین شهر های مدرن و زیبای چین که اگر راه شما به این شهر افتاد مطمعنا پشیمان برنخواهید گشت چرا که کارهای زیادی می توانید در چنگدو انجام دهید از بازدید از جاذبه های گردشگری آن گرفته تا رفتن به موزه ها و طبیعت شگفت انگیز آن که قطعا منظره و مکان های این شهر شما را شگفت زده خواهد کرد!

برای اینکه بتوانید در سفر خود به چنگدو از جاذبه های گردشگری بیشتری بازدید کنید باید لیستی از کارهایی که باید در چنگو انجام دهید داشته باشید و جاهایی که باید در چنگدو بروید را داشته باشید تا بتوانید سفری سرشار از لذت و آرامش را تجربه کنید.

 

1.موزه غذا در چنگدو

موزه غذا در چنگدو یکی از عجیب ترین موزه هایی است که می توانید بروید چرا که در این موزه می توانید از انواع غذاهای چینی بازدید کنید و طرز تهیه آن را از سرآشپز های قهار یاد بگیرید که البته این غذاها در ظروف عتیقه پخته می شوند.

2.معبد یونگ لینگ

این مکان آرامگاه وانگ است که ساختمانی با حدود 15 متر ارتفاع است که یه نوع خود باشکوه است و معماری چینی آن همانند نماهایی است که از کاخ های چینی ها در فیلم های آن ها میبینیم که بازدید از این مکان به شدت پیشنهاد می شود که در این معبد وسایل دکوری پادشاهی چین نیز به چشم می خورد.

3.مسجد هوانگ چنگ

مکانی عجیب و دیدنی از بنای مسلمانان و معماری چین است که البته در حمله ژاپن به این شهر در مقطعی تخریب شد که پس از بازسازی آماده میزبانی از گردشگران می باشد که می توانید جزو کارهایی باشد که در چنگدو بخواهید انجام دهید بازدید از این مسجد باشد.

4.خیابان چونشی

قطعا یکی از کارهایی که باید در چنگدو انجام دهید بازدید از خیابان چونشی است این خیابان مراکز خرید لوکس، غذاهای چینی و هتل های لوکس وجود دارد که حتی می تواند محل اقامت شما باشد و جزو خیابان هایی است که می توانید توریست هایی از سراسر جهان را در این خیابان مشاهده کنید.

5.منطقه وولونگ

جاذبه زیبا و طبیعی منطقه وولونگ که بازدید از ان خالی از لطف نیست و اگر علاقه ای به دیدن پانداها در طبیعت دارید به منطقه محافظت شده وولونگ که در غرب چنگدو واقع شده است و طبیعتی چشم و بینظیر دارد که می توانید در آرامش به دل طبیعت سفر کنید.

سخن پایانی

کارهایی که در چنگدو باید انجام دهید آن قدر زیاد است که شاید در این مقاله گنجاندن ان سخت از چرا که مکان های تاریخی، طبیعی و تفریحی به قدری در چنگدو فراوان است که نمی توان در یکجا جمع کرد ولی با آشنا شدن با بهترین جاذبه های گردشگری چنگدو می توانید در انتخاب بازدید از مکان های دیدنی چنگدو به شما کمک کند.

 

ali Dean
ali Dean علاقه مند به تولید محتوا در وبسایت ها و آشنایی با زیباترین مکان های دیدنی آسیا و دنیا :)

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋