ali Dean

ali Dean

علاقه مند به تولید محتوا در وبسایت ها و آشنایی با زیباترین مکان های دیدنی آسیا و دنیا :)

مکان های دیدنی رایگان پکن که نباید آن ها را از دست دهید!

چین کشوری که تاریخچه بسیار دیرینه آن باعث به وجود آمدن مکان های دیدنی متعددی شده است که پکن نیز به عنوان پایتخت کشور پهناور چین از این قصیه مستثنا نیست و نکته قابل توجه این است که مکان های دیدنی پکن به مکان های تاریخی بسنده نمی کند و مکان های دیدنی مدرن و طبیعی همه در کنار هم مجموعه بی نظیری از مکان های دیدنی پکن را به وجود می آورند که باید حتما از آن ها دیدن کنید.

توجه داشته باشید مکان های دیدنی رایگان پکن نیز آن قدر زیباست که شما می توانید حتی بدون پرداخت هزیه ای جاذبه های تاریخی و طبیعی نیز لذت ببرید و قطعا پکن شما را نا امید نخواهد برگرداند.

 

1.میدان تیان‌آنمن

میدان تیان آنمن یکی از حماسی ترین مکان های دیدنی رایگان پکن است که برای گرد هم آمدن جمعیت ساخته شده است که گنجایش بیش از یک میلیون نفر را دارد و جزو بزرگ ترین میدان هایی است که می توانید از نزدیک دیدن کنید البته توجه داشته باشید جاذبه این مکان فقط به میدان تیان آنمن بسنده نمی کند و در کنار این میدان می توانید جاذبه های معتدد تاریخی با معماری های مختلفی را نیز مشاهده کنید.

2.موزه ملی چین

برای شناخت هر کشوری بهترین راه بازدید از موزه های آن کشور است که می توانید علاوه بر بدست آوردن اطلاعاتی درباره این کشور از فرهنگ و نوع زندگی این کشور نیز اطلاعاتی کسب کنید که از مهم ترین مکان های دیدنی رایگان پکن موزه ملی چین است که نباید بازدید از این موزه را از دست دهید.

خبر خوب اینکه این موزه در کنار میدان تیان آنمن قرار دارد و شما با یک تیر می توانید دو نشان بزنید و از موزه ای که دارای 50 تالار و گالری مجزا است و می توانید اشیا بجا مانده از تاریخ های مختلف چین را مشاهده کنید.

3.ورزشگاه ملی پکن

 

یکی از بهترین مکان های دیدنی برای علاقمندان به فوتبال که می توانید با معماری بی نظیر این استادیوم آشنا شوید که این استادیوم به نام استادیوم آشیانه پرنده نیز شناخته می شود که در سال 2008 نیز میزبان المپیک بود و این استادیوم از صبح تا شب امکان بازدید دارد که برای فوتبال و ورزش دوستان بشدت بازدید از این مکان زیبا توصیه می شود.

4.خیابان وانگفوجینگ

خیابان وانگفوجینگ یکی دیگر از مکان های دیدنی رایگان پکن است که می توانید از نزدیک دیدن کنید خیابانی که جزو معروف ترین و توریستی ترین خیابان های پکن است و در مرکز شهر قرار گرفته است و می توانید علاوه بر تهیه سوغاتی برای نزدیکان خود با قدم زدن در این خیابان کهن خود را دعوت به صرف نوشیدنی در این خیابان زیبا کنید.

5.شیچاهای

مکان فوق العاده زیبایی که از بین این منطقه کانال های آبی زیبایی عبور می کند که به سه دریاچه متنهی می شود که علاوه بر قدم زدن می توانید از کافه رستوران های این منطقه نیز استفاده کنید و بهترین مکان برای عکاسی است قطعا بازدید از این مکان شما را شگفت زده خواهد کرد پس آن را در برنامه های بازدید خود قرار دهید.

6.پارک جهانی

 

شاید یکی از بهترین مکان های دیدنی پکن که بتوانید از آن بازدید کنید پارک جهانی است چرا که این پارک از 17 بخش مختلف تشکیل می شود و تمامی ماکت های معروف دنیا را می توانید در این مکان ببینید از ماکت های برج ایفل گرفته تا اهرام مصر که نکته قابل توجه قرار گرفتن ماکت تخت جمشید است که قابل مشاهده است.

7.پل مارکوپولو

پل مارکوپولو یکی دیگر از مکان های دیدنی رایگان پکن است که جزو قدیمی ترین پل های جهان است و در سال 1189 میلادی ساخته شده است و نمای جذاب آن باعث شده تا به جاذبه های گردشگری آن افزوده شود.
این مکان در شب نیز بسیار دیدنی است و می تواند سوژه عکاسی شما باشد.

8.هوتونگ

این مکان جزو قدیمی ترین بخش های پکن و بهترین مکان برای علاقه مندان به مکان های تاریخی است مکانی که هنوز بافت های قدیمی خود را حفظ کرده و می توانید فرهنگ مردمان گذشته چین را از نزدیک ببینید و نکته جالب درباره این منطقه این است که ساکنین این مکان اجازه بازسازی خانه های خود را ندارند و به همین دلیل است این مکان بافت قدیمی خود را حفظ مرده است.

سخن پایانی

مکان های دیدنی رایگان پکن انقدری زیباست که شاید به تنهایی بتواند انتظارات شما را از پکن براورده کند، از مکان های تاریخی پکن گرفته تا مکان های طبیعی و موزه در بین مکان های دیدنی رایگان پکن قرار دارد که می توانید بدون هزینه از آن ها بازدید کنید و لذت ببرید شهری که مملو از زیبایی است و هر کدام از مکان های دیدنی این شهر ارزش بازدید و دیدن دارد.

برخی از مکان های دیدنی مانند پارک جهانی به قدری شگفت انگیز است که شاید در شهر های دیگر امکان یافتن همچین مکان وجود ندارد و در کنار قدیمی ترین پل دنیا و یکی از بزرگترین میدان های جهان شما را وادار به بازدید می کنند.

 

ali Dean
ali Dean علاقه مند به تولید محتوا در وبسایت ها و آشنایی با زیباترین مکان های دیدنی آسیا و دنیا :)

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋