ali72faridi

ali72faridi

توضیحات گوگل ادز

بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

با شما هستیم با مقاله‌ای دیگر از آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف با موضوع بازاریابی محتوایی (Content Marketing) که از اصطلاحات پرکاربرد این حوزه می‌باشد.

یک سازمان چارچوب تلفن مبتنی بر ابر برنامه ای به نام "8 روش برای توسعه بیشتر مراقبت از مشتری تلفنی شما" ایجاد می کند که عناصر و قابلیت هایی را که پشتیبانی باورنکردنی مشتری را قابل تصور می کند، ظریف می سازد. این روشی است که سازمان ها از بازاریابی محتوا در هر مرحله از چرخه تجاری برای ارتباط با و فروش استفاده می کنند. یک شرکت مشاوره یک گزارش اکتشافی تهیه می کند که نشان می دهد سازمان هایی که در آماده سازی ضروری شرکت می کنند، ارزیابی ها توسط unt.

بازاریابی محتوا یک روش بازاریابی است که برای جذب، ارتباط و نگه داشتن گروهی از افراد با ساخت و به اشتراک گذاری مقالات، ضبط‌ها، پخش‌های دیجیتال و رسانه‌های مختلف استفاده می‌شود. کسب‌وکار شما می‌تواند از بازاریابی محتوا برای جذب سرنخ‌ها، ارائه دفاعی برای کالا یا مدیریت شما، زمانی که کسی در حال جستجو برای خرید است، و بستن معاملات استفاده کند.

یک سازمان پذیرایی، بررسی‌های زمینه‌ای مناسبت‌های پربار را با تاکید بر مزایایی که ارائه می‌دهند، برجسته می‌کند، به عنوان مثال، «چگونه حساسیت‌های غذایی را در فرصت بعدی خود الزام کنیم» یا «چگونه تضمین کنیم آشپز شما از روش‌های عملی استفاده می‌کند». سازمان‌هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، در مقایسه با سازمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند، حدود 30 درصد نرخ توسعه بالاتری را مشاهده می‌کنند. بازاریابی محتوا زمانی که احتمال خرید نزدیک است، بخش مهمی را به خود اختصاص می دهد. یک سازمان تکمیل کننده تحقیقات زمینه ای در مورد "بزرگترین لغزش هایی که اکثریت قریب به اتفاق آنها هنگام جذب یک نگهبان سبزها انجام می دهند" انجام می دهد. 72 درصد از تبلیغ‌کنندگان کسب‌وکار به کسب‌وکار B2B می‌گویند بازاریابی محتوا تعهد و تعداد سرنخ‌هایی را که تولید می‌کنند افزایش می‌دهد.

استفاده قابل پیش بینی از بازاریابی محتوا باعث ایجاد ارتباط با مشتریان آینده و فعلی شما می شود. 47 درصد از خریداران قبل از تماس با فروشنده، 3 تا 5 بیت محتوا را مشاهده می کنند. در مرحله فکر، محتوا باید مجموعه ای از داده های حمایتی و بازاریابی را ارائه دهد. بازاریابی محتوا چرخش رویدادها و انتشار محتوای مفید و مهم - سایت‌ها، بولتن‌ها، کاغذهای سفید، پست‌های سرگرمی مجازی، پیام‌ها، ضبط‌ها و غیره - به مشتریان فعلی و احتمالی است. در نقطه ای که جمعیت شما سازمان شما را شریکی می دانند که مشتاق شکوفایی خود و چشمه چشمه ای برای تشویق و راهنمایی است، زمانی که اکنون زمان ایده آل برای خرید است، شما را انتخاب می کنند.

در زمانی که به خوبی انجام می شود، این محتوا مهارت را منتقل می کند و روشن می کند که یک سازمان به افرادی که به آنها می فروشد احترام می گذارد. بهترین محتوا برای این مرحله: تحلیل های زمینه ای، محتوای ایجاد شده توسط مشتری، دستیار خریدار، ویدئو مورد، گزارش تحقیق. در این مرحله، تا زمانی که به رانندگی به خانه ادامه می‌دهید، در این مرحله می‌توانید به‌عنوان یک تصمیم واقعاً شگفت‌انگیز، برخلاف اینکه دولت‌ها یا آیتم‌هایتان دقیقاً چقدر خارق‌العاده هستند، دست به معامله بزنید. سازمان هایی که مجلات وب دارند 67 درصد از سازمان های مختلف سرنخ بیشتری کسب می کنند.

امیدواریم از مفاله لیدی تارگت راضی بوده باشید.

 
ali72faridi
ali72faridi توضیحات گوگل ادز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋