در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف قصد توضیح دادن در مورد گوگل ادز را دارد.
لوازم کلیدی
Google Adwords به Google Ads تبدیل شده است - یک نام تجاری جدید برای قابلیتهای تبلیغاتی Google که ایجاد کمپینهای تبلیغاتی آنلاین را آسانتر و سریعتر از همیشه میکند که نتایج ارزشمندی را برای کسب و کار شما ارائه میکند. درباره تکامل Google Adwords، کمپینهای هوشمند جدید ارائه شده توسط Google Ads، و اینکه چرا هرگز زمان بهتری برای استفاده از فناوری پیشرو در بازار Google برای پیشبرد کسب و کار خود به سطح بعدی وجود ندارد، بیاموزید.
1. تبلیغات گوگل چیست؟
2. تبلیغات گوگل چگونه از گوگل ادوردز شکل گرفت؟
3. تکامل تبلیغات گوگل چه معنایی برای کسب و کار من دارد؟
تبلیغات گوگل چیست؟
Google Ads یک سرویس تبلیغاتی توسط گوگل برای مشاغلی است که می خواهند تبلیغات را در نتایج جستجوی گوگل و شبکه تبلیغاتی آن نمایش دهند.
اکنون Google Ads را امتحان کنید
1. تبلیغات گوگل چیست؟
Google Ads نام جدیدی برای طیف وسیعی از قابلیتهای تبلیغاتی Google است - در Google.com و سایر داراییها، سایتها و برنامههای شریک Google. این سرویسها برای کمک به کسبوکارها و بازاریابان طراحی شدهاند که با میلیاردها نفری که پاسخها را در جستجو پیدا میکنند، ویدیوها را در YouTube تماشا میکنند، مکانهای جدید را در Google Maps کاوش میکنند، برنامهها را در Google Play پیدا میکنند، محتوا را در سرتاسر وب مرور میکنند و غیره طراحی شدهاند.
نام تجاری و راه حل جدید Google Ads به مشاغل در هر اندازه کمک می کند تا راه حل های مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنند و ارائه تبلیغات ارزشمند و قابل اعتماد را برای آنها آسان تر می کند و بهترین تجربیات را برای مشتریان فعلی و بالقوه ارائه می دهد.
تبلیغات گوگل
Google Ads برنامه تبلیغات آنلاین گوگل است. از طریق Google Ads، میتوانید تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا افراد را دقیقاً در زمانی که به محصولات و خدماتی که شما ارائه میدهید علاقه مند هستند، به دست آورید.
بیشتر بدانید
2. تبلیغات گوگل چگونه از گوگل ادوردز شکل گرفت؟
گوگل ادوردز تقریبا 18 سال پیش راه اندازی شد و جهان در آن زمان به شدت تغییر کرده است. اکثر مردم در طول روز به طور مداوم و سریع بین فعالیت هایی مانند جستجوی محصولات، تماشای ویدیو، مرور محتوا، بازی کردن و غیره جابجا می شوند. موبایل بخش بزرگی از زندگی روزمره است که به کاربران امکان می دهد در هر زمان و هر مکان آنلاین شوند. شناخت این تغییرات است که منجر به راه اندازی Google Ads برای جایگزینی Google Adwords شد.
در طول سالها، تبلیغات با Google از کمک به کسبوکارها در ارتباط با افراد در جستجوی Google تا کمک به آنها در ارتباط با کاربران در هر مرحله از سفر مصرفکننده از طریق متن، ویدیو، نمایش و موارد دیگر تکامل یافته است. اکنون فرصتهای بیشتری نسبت به گذشته برای کسبوکارها و بازاریابان وجود دارد تا از طریق کانالها، صفحهها و قالبهای مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنند.
در حالی که این پیشرفتها مطمئناً هیجانانگیز هستند، اما میتوانند بسیار دشوار و پیچیده به نظر برسند - بهویژه برای صاحبان مشاغل کوچک که زمان محدود و کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. Google Ads کار Google Adwords را بهبود می بخشد تا به شما کمک کند از فرصت های آنلاین امروز حداکثر استفاده را ببرید و ابزارهای مورد نیاز برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود را - هر چه که باشد - فراهم می کند.
پویش
مجموعه ای از گروه های تبلیغاتی (تبلیغات، کلمات کلیدی و پیشنهادات) که بودجه، مکان و سایر تنظیمات را به اشتراک می گذارند. کمپین ها اغلب برای سازماندهی دسته بندی محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید استفاده می شوند.
بیشتر بدانید
3. تکامل تبلیغات گوگل چه معنایی برای کسب و کار من دارد؟
با راه اندازی تبلیغات گوگل، نوع جدیدی از کمپین به وجود می آید که به طور خاص با در نظر گرفتن مشاغل کوچک طراحی شده است. کمپینهای هوشمند تجربه تبلیغات پیشفرض جدید در Google Ads هستند و شروع سفر تبلیغاتی شما هرگز آسانتر نبوده است. این کمپینهای جدید، نوآوری و فناوری تبلیغاتی را طراحی میکنند که گوگل به آن شهرت دارد تا به صاحبان کسبوکار کمک کند تا به اهداف خود بدون انجام کارهای سنگین دست یابند.
تحقیقات نشان می دهد که برای 90 درصد صاحبان مشاغل کوچک، هدف اصلی تبلیغات آنلاین این است که مردم را وادار به تماس، بازدید از فروشگاه یا خرید کنند. کمپینهای هوشمند Google Ads این اهداف را در مرکز تلاشهای بازاریابی دیجیتال شما قرار میدهند و اکنون میتوانید در عرض چند دقیقه تبلیغات ایجاد کنید تا نتایج واقعی کسبوکار را به دست آورید.
هنگامی که کمپین هوشمند خود را برای شروع راه اندازی می کنید، به سادگی اهداف کسب و کار خود را انتخاب کنید - مانند جمع آوری تماس های تلفنی از مشتریان بالقوه، جذب سرنخ ها به وب سایت خود یا آوردن مشتریان بالقوه به فروشگاه فیزیکی خود.
از آنجا، Google Ads تبلیغات شما را به طور خودکار تنظیم می کند تا در حین تمرکز بر اجرای کسب و کار خود، روی نتایجی که بیشتر به آنها اهمیت می دهید تمرکز کند. هر زمان که میخواهید کمپینهای خود را بررسی کنید، داشبورد Google Ads شما اطلاعات عملکرد آنها را در قالبی قابل درک نمایش میدهد.
خواه تبلیغ کننده طولانی مدت گوگل باشید یا برای اولین بار تبلیغات آنلاین را امتحان کنید، Google Ads یک پیشنهاد جدید و هیجان انگیز با گزینه های معنی دار برای کسب و کارهای مختلف است. راه اندازی کمپین و استفاده از فناوری Google برای دستیابی به اهداف تجاری خود هرگز آسان تر و سریع تر نبوده است.
امیدواریم از مقاله لیدی تارگت راضی بوده باشید.
پاسخ ها