akhbarejahan

akhbarejahan

توسط ۱ نفر دنبال می شود

10 برند معروف در کشور ترکیه کدامند؟

کشور ترکیه یکی از کشورهایی می باشد که در صنعت پوشاک بسیار پیشرفت کرده و دارای برندهای معروفی برای خود شده است. برندهای ترکیه نه تنها در ترکیه محبوب و معروف ‌اند، بلکه در بین برندهای معروف دنیا نیز شناخته شده هستند. طراحان لباس مطرح ترکیه به فشن و دیزاین لباس ترکیه رنگ و بویی تازه بخشیده اند. در ادامه به معرفی برخی از برندهای معروف ترکیه می پرازیم.

 

1. LC Waikiki

برند ال سی وایکیکی در 3 لاین حرفه ‌ای طراحی و تولید، در زمینه پوشاک و اکسسوری زنانه، مردانه و کودک و نوجوان، مجموعه ‌ای جامع و متنوع را در اختیار افراد قرار داده ‌است. این برند با ارائه پوشاکی مد روز و مطابق سلیقه و نیاز افراد مختلف جامعه امروزی، کیفیت بالایی از طراحی، پارچه و مواد، در لباس ها رعایت می‏ شود و با داشتن تمام این ها، هنوز هم با قیمتی بسیار مناسب و ارزنده به مشتریان ارائه می شود.

 

 

2. Mavi

این برند محصولات جین و انواع پوشاک دیگر تولید می نماید که در جهان نیز شناخته شده است. این برند با شلوار های جینی که تولید می کرد معروف شده است و به گونه ای محصولات خود را طراحی می نمود که برای هر بدن و سایزی مناسب باشد. علاوه بر این کیفیت و زیبایی نیز از مهم ترین نکاتی به شمار می آید که برای این شرکت بسیار مهم است.

در این برند علاوه بر شلوار های جین، تی شرت، اکسسوری، بلوز و کت جین‌ و انواع کت نیز تولید می شود که برای همه سنین مناسب باشد. برند ماوی به 2 علت در سطح بین المللی قرار گرفت، یکی به خاطر نوآوری و انتخاب پارچه مناسب برای لباس که تاثیر زیادی در اندازه تن شدن شلوارها و لباس ها داشت و دیگری پوشاک با کیفیت که از بهترین پارچه ها تولید شده است.

 

3. DeFacto

برند دفاکتو اولین فروشگاه خود را در سال ۲۰۰۴ افتتاح نمود و به سرعت به یک برند پیشتاز در عرصه پوشاک و فشن ترکیه تبدیل گشت. این برند دارای ۳۲۴ فروشگاه داخل ترکیه و ۱۲۳ فروشگاه خارج از ترکیه است. کالکشن ‌های دفاکتو معمولا با توجه ویژه به اقلیم، فرهنگ و زندگی مردم هر کشور و منطقه طراحی و تولید می شود.

 

4. KOTON

یکی از برندهای محبوب پوشاک ترک مارک کوتون می باشد که در حال حاضر به یک برند جهانی در حوزه مد و لباس تبدیل شده است. امروزه این برند بیش از ۳۱۳ شعبه در ۲۴ کشور دنیا دارد. هر ساله برند کوتون، بیش از ۲۰ هزار مدل جدید به بازار عرضه می کند.

به طوری که لباس هایی با توجه به مد روز، کیفیتی بالا و در عین راحت طراحی می نمایند که قیمت مناسبی داشته باشد. تنوع در محصولات این برند که شامل انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه، کفش و اکسسوری می ‌شود از دلایل دیگر موفقیت کوتون محسوب می شود.

 

5. Ipekyol

محصول موفق دیگری از کشور ترکیه برند ایپکیول است که در زمینه‌ پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری بانوان فعالیت می کند. این برند محصولات مدرن و به روزی را طراحی و تولید می‌ نماید که متناسب با فرهنگ پوششی زنان خاورمیانه ‌ای می باشد.

به طوری که علاوه بر ترکیه، محصولات این برند در ایران، عراق، قبرس، آذربایجان، بحرین، کویت، عربستان و قطر نیز به فروش می ‌رسند. محصولات ایپکیول مطابق سلیقه‌ زنان مستقل، با اعتماد به نفس، مدرن و جسور طراحی می ‌شوند.

 

 6. Penti

این برند در ابتدا فعالیت های خرده فروشی در زمینه تولید لباس ها و جوراب های زنانه و دخترانه داشت که با گذشت ایام کار خود را به تولید و سفارش جوراب های مردانه، لباس های خانگی، کژوآل و انواع لباس های ساحلی گسترش داد.

در حال حاضر برند پنتی بیش از ۳۰۰ فروشگاه در سراسر ترکیه، ۱۰۶ فروشگاه در ۲۹ کشور مختلف و صادرات به ۴۳ کشور جهان را دارد. هدف برند پنتی (Penti) تقویت موقعیت رهبری در بازار انواع جوراب و دستیابی به همان رهبری در خرده فروشی لباس های ساحلی می باشد.

 

7. DESA

برند دسا (DESA) یکی از شناخته شده ‌ترین برند های محصولات چرمی محسوب می شود که محصولات چرم با کیفیت بالا مانند لباس چرم، کفش چرم، چکمه ‌های چرمی و لوازم جانبی مانند کیف چرم و کیف های دستی چرمی تولید می نماید.

در حال حاضر این برند بیش از ۷۰ فروشگاه در سراسر ترکیه و بیش از ۲۰۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد. عملیات تولیدی شرکت دسا شامل یک دباغی، دو گیاه برای تولید محصولات چرمی، کیف دستی و لوازم جانبی می باشد.

 

8. lufian

برند لوفیان lufian یکی از برندهای مشهور کشور ترکیه است که با ارائه پوشاک کاژول و کفش های مردانه و زنانه به شهرت رسید. برند lufian با پیروی از مد روز، سعی در ارائه و تولید محصولات به روز و شیک با بهترین کیفیت را دارد. همچنین این برند علاوه بر تولید در زمینه پوشاک و کفش، در زمینه تولید محصولات جانبی یا اکسسوری مانند جوراب، شال، کمربند، عینک و کیف نیز فعالیت می نماید.

 

9. Collezione

برند کلزیون Collezione یکی از معروف ترین برند هایی است که در زمینه پوشاک در کشور ترکیه فعالیت می نماید. این برند توانسته است به توزیع پوشاک مردانه و زنانه در سراسر جهان بپردازد به طوری که کشورهای زیادی محصولات این برند را وارد می کنند. یکی از ویژگی های برند کلزیون، منصفانه بودن قیمت این برند در مقایسه با سایر برند های موجود در بازار می باشد.

هدف کلزیون در شرکت خود این است که، با کمک گرفتن از ایده های نسل جوان در کنار بالا بردن کیفیت محصولات خود همواره پوشاکی را که تولید می نماید که ترکیبی از مدرنیته با رفاه عمومی باشد تا همگان بتوانند این لباس ها را تهیه کنند.  

 

 

10. SARAR

برند سارار یکی از بزرگترین کارخانه های تولید لباس می باشد که در زمینه‌ منسوجات با برندهای دنیا رقابت می ‌کند و امروزه در ۵ قاره‌ و در ۵۵ کشور دارای ۸۵ فروشگاه می باشد. سارار با داشتن بیش از ۵۰۰۰ کارمند به اقتصاد کشور ترکیه کمک بزرگی کرده است.

رضایت مشتری بدون قید و شرط، ایجاد اعتماد و اطمینان، صداقت و شفافیت، ایجاد وابستگی به برند و قابل دسترسی کردن مد و به عنوان یک بازیکن جهانی به بخش پوشاک خود جهت دادن از اهدافی است که این برند در کار خود دنبال می نماید.

 

akhbarejahan
akhbarejahan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋