akhavan home

akhavan home

خانه اخوان نماینده رسمی محصولات اخوان و ارائه دهنده انواع گاز رومیزی، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و فرتوکار می باشد. akhavanhome.com

گاز شیشه ای یا گاز استیل؟ کدام گزینه ای بهتری است

امروزه با تغییرات فراوانی که در سبک زندگی و تنوع در محصولات بوجود آمده مثل سابق اجاق گاز تعریف خودش (اجاق گاز آشپزی از یک شعله یا چند شعله بر روی یک صفحه تشکیل شده که از طریق جریان گاز روشن شده و همچنین از طریق ولوم تنظیمات کنترل جریان صورت می پذیرد.آنها اغلب دارای فندک، و اتصالات ایمنی دیگری هستند که برای کاهش و مسدود کردن نشت گار طراحی شده اند.)را ندارد.

هنگامی که صحبت از پخت و پز می شود اولین ابزاری و پیش نیاز برای شما اجاق گاز است.

همانطور که در بالا مطرح شد گازهای آشپزی دارای مدل های متفاوتی از جمله گاز مبله (فردار)،گاز رومیزی،گاز روکار می باشند. این در حالی است که صفحه برقی ها نیز مدل های دیگری از اجاق ها در آشپزخانه ها می باشد.

 

راهنمای خرید اجاق گاز رومیزی

راهنمای خرید اجاق گاز را دارید می بایست به مواردی از قبیل میزان بودجه تعیین شده، انتخاب نوع صفحه، ابعاد و اندازه، عملکرد و کارایی، برند، گارانتی و خدمات پس از فروش و مواردی از قبیل میزان راندمان، گرید مصرف انرژی و ... توجه کرد.

امنیت گزینه اول » گاز صفحه ای اولویتش امنیت و استاندارد است. در نظر داشته باشید که ترموکوپل ( که در گاز برای قطع کردن فشار گاز در هنگام خاموش شدن شعله استفاده می شود) از مهمترین اولویت ها می باشد و کیفیت بالای آن باعث می شود تا از خطرات احتمالی به دور باشد.

هزینه و میزان بودجه گزینه دوم » مثالی قدیمی وجود دارد که می گوید هر چقدر پول دهید آش می خورید این برای خرید کالا امری لازم الاجراست. اگر گازی ارزان است بی حکمت نیست و اگر گازی گران است قرار نیست سر شما کلاه برود. این را زمانی متوجه می شوید که خرید کرده اید و در حال استفاده از آن خواهید بود. برندینگ مبنایی نیست که شرکت ها فقط هزینه اسم را از شما دریافت کنند. اعتباری که در نتیجه کیفیت به دست آمده گزینه ای نیست که شرکتی بخواهد با آن معامله کند.

انواع گاز رومیزی

گاز رومیزی که از آن به عنوان گاز صفحه ای،گاز توکار نیز نام برده می شود تشکیل شده از یک یا چند شعله بر روی صفحه ای از جنس استیل یا شیشه و یا ترکیبی به همراه فندک، ترموکوپل، ولوم ها و شبکه چدنی.

گاز استیل » این گاز ساختاری با بدنه استیل و ورق as 304 داشته که از خصوصیات مهم و بارز آن به ضد زنگ، ضد خش، اشاره کرد. این گاز رومیزی در دسته تک شعله تا 6 شعله در بازار موجود می باشد. گازهای استیل دارای شبکه چدنی یکپارچه یا چند تکه بوده که وظیفه حمایت و محافظت از سر شعله ها را برعهده دارد.

گاز شیشه ای » گازهای شیشه ای در دسته نسل جدید گازهای رومیزی مطرح و به بازار ورود کرده و از استقبال بالایی نیز برخوردار است. این نوع گاز با بیس شیشه سکوریت شده با ضخامت 8 میلیمتری ساخته شده و در تعداد 1 تا 6 شعله در بازار موجود است.گاز رومیزی شیشه ای همانند گاز استیل دارای شبکه چدنی با این تفاوت که به صورت مجزا برای هر شعله طراحی شده است.

گاز لعابی » گاز لعابی نیز مانند گاز شیشه ای در رده تازه واردهای بازار می باشند با این تفاوت که استقبال چندانی از آنها صورت نگرفت.ساختار بدنه ای آن از جنس لعاب با رنگ های متفاوت است و عمدتا در تعداد شعله 4 تا 5 شعله می باشد.

برندهای مطرح گاز رومیزی

از برندهای مطرح گاز رومیزی ایرانی در بازار می توان به گاز صفحه ای اخوان ،گاز استیل البرز،گاز کن،گاز داتیس،گاز مسترپلاس،گاز میلاد،گاز آلتون و گاز سیمر اشاره کرد

از برندهای مطرح گاز خارجی در بازار نیز می توان به برندهای نظیر بوش، آریستون، تکا،میله،مایرباخ،ویرپول اشاره کرد.

از برندهای گاز مبله نیز به لوفرا،آلتون، اسنوا، تکنوگاز می توان نام برد.

ادامه مطلب در ویرگول

akhavan home
akhavan home خانه اخوان نماینده رسمی محصولات اخوان و ارائه دهنده انواع گاز رومیزی، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و فرتوکار می باشد. akhavanhome.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋