movekadeh

movekadeh

مرجع دانلود فیلم و سریال و انیمه
توسط ۲۴ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 11 یازدهم انیمه مرد اره ای chainsaw man - زیرنویس فارسی

 

دانلود انیمه مرد اره ای قسمت 11 یازدهم زیرنویس چسبیده

دانلود سریال Chainsaw Man Episode 11 بدون سانسور

مدت زمان : هر قسمت 24 دقیقه

سایت منتشر کننده : آیدت idat    

سال پخش : 2022 میلادی

 نوع انیمه : سریالی    

روز پخش هفتگی : چهارشنبه

موضوع :  اکشن، ماجراجویی

خلاصه ی داستان :

داستان در دنیایی شبیه به سال 1997 اتفاق می افتد، جایی که شیاطین (آکوما) از ترس مردم متولد می شوند. دیو خطرناک و شیطانی که قدرتش مبتنی بر ترس است و بین جهنم و زمین سرگردان است. اما انسان ها می توانند با این شیاطین ارتباط برقرار کنند تا قدرت آنها را به دست آورند. به عنوان مثال، در قسمت اول، با یک دیو زامبی آشنا می شویم که می تواند اعضای یاکوزا را به عنوان زامبی کنترل کند.
از سوی دیگر، یک جن گیر می تواند این موجودات شیطانی را شکار و نابود کند. البته در شرایط خاصی شیاطین می توانند در اجساد ساکن شوند و حافظه و شخصیت آنها را کنترل کنند. همچنین شیاطین در شکل انسانی عادی خود با انسان مهربان هستند.

شخصیت اصلی، دنجی، یک مرد جوان افسرده است که می‌خواهد بدهی یاکوزای پدر مرحومش را با فروش اعضای بدنش و کار به عنوان شعبده باز بپردازد. دنجی با کمک سگش پوچیتا که مجهز به اره برقی شیطانی است، وظیفه کشتن جانور یاکوزا را بر عهده دارد. تقریباً تمام پولی که او به دست می آورد به رئیس یاکوزا پرداخت می شود. در دنیایی که شیطان برای زنده ماندن باید قاتل شیطان را از بین ببرد. رفاه او همیشه به مرد اره برقی بستگی دارد Chainsaw Man .
در حالی که دنجی مانند همه پسران دیگر آرزوی یک زندگی آسان را در سر می پروراند، به نظر می رسد که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد زیرا زمان او به عنوان یک یاکوزا به پایان رسیده است. مرگ دنجی با معامله ای به تعویق افتاد که به پوچیتا اجازه می دهد با او ازدواج کند و دنجی به ترکیبی از شیاطین تبدیل می شود که از قدرت های پوچیتا سود می برد. دنجی وقتی با ماکیما، یک شکارچی ارواح از آژانس امنیت ملی آشنا می شود، به رویای خود به روشی جدید پی می برد.

درباره این انیمه مرد اره ای

چنسا من یا مرد اره‌ای یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط تاتسوکی فوجیموتو نوشته و مصورسازی شده‌ است.این مانگا برنده 66 امین جایزه مانگای شوگاکوکان در رده شونن شده‌ است. این انیمه توسط استدیو ماپا ساخته خواهد شد.

+ قسمت جدید 12 دوازدهم انیمه مرد اره ای chainsaw man امیگو

لینک دانلود :

لینک دانلود قسمت 11 یازدهم انیمه مرد اره Chainsaw Man

 

movekadeh
movekadeh مرجع دانلود فیلم و سریال و انیمه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋