movekadeh

movekadeh

مرجع دانلود فیلم و سریال و انیمه
توسط ۲۴ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 8 هشتم انیمه مرد اره ای chainsaw man - زیرنویس فارسی

دانلود انیمه مرد اره ای قسمت 8 هشتم زیرنویس چسبیده

دانلود سریال Chainsaw Man Episode 08 بدون سانسور

مدت زمان : هر قسمت 24 دقیقه

سایت منتشر کننده : آیدت idat    

سال پخش : 2022 میلادی

 نوع انیمه : سریالی    

روز پخش هفتگی : چهارشنبه

موضوع :  اکشن، ماجراجویی

خلاصه ی داستان :

داستان در دنیایی شبیه به سال 1997 اتفاق می افتد، جایی که شیاطین (آکوما) از ترس انسان ها متولد می شوند. شیاطین خطرناک و بدجنس که قدرتشان بر پایه ترس استوار است و بین جهنم و زمین سرگردان می شوند. از سوی دیگر، انسان ها می توانند با این شیاطین قرارداد ببندند تا از قدرت آنها استفاده کنند. برای مثال در قسمت اول با یک دیو زامبی روبرو هستیم که می تواند اعضای یاکوزا را به عنوان زامبی کنترل کند.
از سوی دیگر، یک شیطان کش متخصص می تواند این موجودات شیطانی را شکار و نابود کند. البته در شرایط خاصی شیاطین می توانند در بدن مردگان ساکن شوند و خاطرات و شخصیت آنها را تسخیر کنند. علاوه بر این، شیاطینی که شکل طبیعی انسانی دارند با انسان مهربان هستند.

 


دنجی، قهرمان داستان، پسر جوان افسرده ای است که قصد دارد با فروش اعضای بدنش و کار به عنوان جن گیر، بدهی پدر مرحومش را به یاکوزا بپردازد. دنجی با کمک سگش پوچیتا که به یک اره برقی اهریمنی مسلح است، توسط یاکوزا مأمور کشتن موجودات شیطانی می شود، در حالی که باید تقریباً تمام پولی را که به دست می آورد به یاکوزا رئیس بدهد. در دنیایی که شیطان برای زنده ماندن باید قاتلان شیطان را نابود کند، زندگی راحت آنها همیشه در خطر است. Chainsaw Man
در حالی که دنجی رویای داشتن یک زندگی عادی را مانند دیگر مردان جوان دارد، به نظر می رسد که این هرگز اتفاق نخواهد افتاد، زیرا تاریخ انقضای او برای یاکوزا به پایان می رسد. مرگ دنجی به دلیل قراردادی که به پوچیتا اجازه می دهد با او ترکیب شود به تعویق می افتد و دنجی تبدیل به یک هیبرید انسان-دیو می شود که توانایی اره برقی پوچیتا را به دست می آورد. ادامه آشنایی با ماکیما، شکارچی شیاطین از سرویس امنیت دولتی، دنجی را وادار می کند تا رویاهای خود را در پوششی جدید دنبال کند.

درباره این انیمه

چنسا من یا مرد اره‌ای یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط تاتسوکی فوجیموتو نوشته و مصورسازی شده‌ است.این مانگا برنده 66 امین جایزه مانگای شوگاکوکان در رده شونن شده‌ است. این انیمه توسط استدیو ماپا ساخته خواهد شد.

لینک دانلود :

قسمت 9 نهم انیمه مرد اره ای chainsaw man

لینک دانلود قسمت 8 هشتم انیمه مرد اره Chainsaw Man

movekadeh
movekadeh مرجع دانلود فیلم و سریال و انیمه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
ralisina90
avalin comment |:
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋