علیرضا

علیرضا

سهیلیه کرج و بررسی کامل آن | چرا باید در سهیلیه ویلا بخریم؟ | ویژگی های سهیلیه چیست؟

سهیلیه کرج کجاست؟

 

سهیلیه کرج از مناطق پر رونق در نزدیکی کردان جنوبیست که در سالیان اخیر به خاطر خصوصیات ایده آل آن ، رضایت خریداران ویلا را به خود جلب کرده است . (مشاهده قیمت ها در حوزه خرید ویلا در سهیلیه)

فاصله سهیلیه تا کرج و تهران


فاصله سهیلیه تا کرج کمتر از 5 دقیقه هست و عبورومرور در این معبر بسیار آسان می باشد به همین علت اشخاص بسیاری راهی این منطقه دست نخورده می شوند.

روستای سهیلیه کردان


سهیلیه کردان در استان البرز یکی از نواحی ای هست که طرفداران فراوانی دارد و بسیاری از متقاضیان برای خرید ویلا و زمین در این ناحیه سرمایه گذاری می کنند زیرا این اقلیم بسیار پاک و مصفا است و دارای درخت هایی باستانی و با عظمت است و با وجود ساختمان سازی و ویلا های مدرن ، سهیلیه صقا و طبیعت خود را حفظ نموده است .
سهیلیه ساوجبلاغ و فاصله آن تا تهران قریب شصت دقیقه است و این نمایانگر آن هست که پایتخت نشینان با خرید خانه و مسکن در این منطقه به سهولت می توانند خود را به آن برسانند.

نکات مهم خرید ویلا در سهیلیه کرج

 


اگر شما مایل به خرید مسکن در سهیلیه کرج می باشید ضروری است که نسبت به برخی نکات آگاه باشید و سپس اقدام به خرید ملک و یا سرمایه گذاری کنید.

بعضی از مناطق سهیلیه ساوجبلاغ امنیت بهتری دارند و ملکی که ساخته شده است دارای همه ویژگی های یک مسکن امن و ایمن هست .
اگر شما در تهران زندگی می کنید باید بهترین مسیر و معبر را تا سهیلیه انتخاب کنید . همچنین باید ملکی که خریداری کردید در نزدیکترین فاصله از منزلتان باشد.
در بعضی مناطق سهیلیه مراکز درمانی و رفاهی نیست اما در بیشتر مناطق آن ، این مراکز دایر هستند پس اگر برایتان این موضوع مهم هست بهتر است که خانه ی خود را در نزدیکی این مراکز بسازید تا دسترسی راحت باشد.
خیالتان راحت ، مشاورین زاویلا برترین خانه و مسکن در محبوب ترین ناحیه سهیلیه را به شما پیشنهاد می کنند تا خریدی مطمئن و سرمایه گذاری ای پر منفعت را تجربه نمایید . (بررسی لیست قیمت زمین در سهیلیه کرج)

آب و هوا در سهیلیه


هوای سهیلیه در بسیاری از اوقات سال خوشایند و دلچسب می باشد و برای تفریح بسیار مطلوب است و در این منطقه خبری از بوی بد نیست.

یکی از مشکلاتی که سهیلیه دارد ، حجم آب کم آن است و البته این موضوع در حال پیگیری از سوی مسئولان مربوطه است و اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته است . البته این موضوع یعنی حجم آب در سهیلیه ، چندان هم بزرگ نیست یعنی اگر باغ و باغچه و استخر خانه تان خیلی بزرگ و وسیع نباشد ، مشکلی پیدا نخواهید کرد.

اگر هم داشتن آب خییییلی فراوان ، برایتان مهم است ، پس باید به سراغ تهراندشت بروید. زیرا تهراندشت کرج به دلیل وجود سفره های آب زیر زمینی متعدد بسیار زبانزد و معروف است و حجم آب در این نقطه بالاست به همین دلیل طبیعت آن بسیار خیره کننده و چشم نواز است .
همچنین به خاطر وجود آب کافی و فراوان در این منطقه خرید ملک استخردار خیلی پرتقاضا است و ساخت استخر های سرپوشیده و روباز در آنجا زیاد شده است.

در سهیلیه ویلا بخریم یا نه؟


اگر دنبال خرید ویلا هستید ، زاویلا منطقه سهیلیه را پیشنهاد می کند به دلیل اینکه در این منطقه ،  تنوع ویلایی زیادی دارد و حتما ملکی با ویژگی های مطلوب را می توانید پیدا کنید .
همواره برای خریداران این موضوع دارای اهمیت بوده که ملک خود را در منطقه ای بخرند که آن ناحیه به تازگی احداث نشده باشد تا از تمامی امکانات و رفاهیات ، برای خرید مسکن بهره مند شوند.
سهیلیه مثل تهراندشت کرج جزو مناطقی است که قدمت زیادی دارد. و تپه های باستانی و درختان با عظمت و بزرگ آن ، این موضوع را ثابت کرده اند و همین موجب گردیده است تا این منطقه بسیار پرطرفدار باشد.
به علت اینکه سهیلیه از مناطق قدیمی در کردان است دارای ملک هایی متعدد با ویژگی های متنوع است .
ملک هایی که در سهیلیه بنا شده اند متراژ های مختلفی دارند و برای افراد با بودجه ی کم نیز بسیار مناسب است .
همچنین سبک ساختاری ویلاها با هم فرق دارند . ویلای تریبلکس ، دوبلکس ، فلت و... از ویلاهای رایج این منطقه اند که طرفداران بسیاری دارند.
به همین علت ، کثرت خرید زمین در این منطقه زیاد دیده می شود که این مبحث موجب شده است طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید .
در سه چهار سال انتهایی این منطقه مشهور تر گشت و رشد صعودی آن برای خریداران ویلا و زمین جذاب شده است و مردم برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک و ویلا در سهیلیه رغبت زیادی دارند زیرا متوجه اند که با این کار در آینده ای نزدیک به سودآوری شیرینی دست خواهند یافت .

منبع: مقاله سهیلیه کرج

علیرضا
علیرضا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋