ahafshar1999

ahafshar1999

موقعیت جغرافیایی بلوار فردوس غرب

 

بلوار فردوس غرب که چند سالی است به بلوار زنده یاد ناصر حجازی تغییر نام داده است، در منطقه 5 شهرداری و در غرب تهران است. این بلوار از غرب بزرگراه شهید ستاری آغاز شده و تا بلوار الهام ادامه پیدا می‌کند.
در گذشته اتوبان شهید باکری که بلوار آسیا نام داشت، مسیری پر تردد محسوب نمی‌شد. اما با تغییر کاربری آن و ساخت بزرگراه شهید باکری مناطق شمال غرب یعنی شهران، بزرگراه شهید همت، بزرگراه نیایش (هاشمی رفسنجانی)، بزرگراه شهید حکیم یا همان علامه جعفری، جنت آباد شمال، جنت آباد مرکزی، جنت آباد جنوبی، خیابان آیت الله کاشانی، شهر زیبا، بلوار فردوس غربی و در ادامه بزرگراه تهران کرج را به هم متصل کرده است.

داشتن همین دسترسی‌های کم نظیر بلوار فردوس غربی یا همان ناصر حجازی را به محله‌ای بورسی و پرتقاضا برای اقشار مختلف تبدیل کرده است.

اگر قصد خرید، فروش، رهن و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس غرب را دارید، فایل املاک بینظیر ما را در انتهای همین صفحه ببینید

دسترسی‌های بلوار فردوس غرب (ناصر حجازی)

همان طور که در قبل اشاره شد، بلوار ناصر حجازی برای خانواده هایی که خودرو شخصی دارند بسیار مناسب است.
اما برای کسانی که خودرو شخصی هم ندارند، دسترسی‌های فراوانی در این محله وجود دارد که زندگی در این محله را بسیار آسان نموده است.
اگر قصد رفتن به مرکز شهر یا بازار را داشته باشید، به راحتی با یک کورس تاکسی یا اتوبوس به مترو صادقیه یا میدان صادقیه خواهید رسید.
از مترو صادقیه به راحتی میتوانید به مرکز شهر یا شرقی ترین قسمت تهران برسید؛ و یا حتی با تعویض خط مترو می‌توانید به شمال یا جنوب تهران با کمترین هزینه مراجعه نمایید.

ایستگاه مترو ارم سبز هم یکی از گزینه هایی است که پیاده و یا با یک کورس تاکسی یا اتوبوس در دسترس شما قرار دارد. با رسیدن مترو شقایق یا همان ارم سبز، در کمتر از 40 دقیقه به کرج یا ایستگاه های بین راه میرسید. همچنین از ایستگاه ارم سبز میتوانید به شهرک اکباتان، بیمه، میدان آزادی، فرودگاه مهر آباد، میدان انقلاب و … به راحتی سفر کنید.

وجود دو خط مترو در نزدیکی بلوار فردوس غرب و همچنین خطوط متعدد تاکسی و اتوبوس دسترسی را به تمام نقاط تهران در کوتاهترین زمان ممکن فراهم آورده است.

مراکز خرید در بلوار ناصر حجازی 

با سکونت در بلوار فردوس غربی، خرید روزانه و یا حتی خریدهای اصلی شما بسیار در دسترس قرار دارند. مجتمع خرید هایپر استار که اولین هایپر مارکت ایران به شمار می رود در بلوار فردوس غربی و خیابان ارم در محله ارم قرار دارد.
وجود چندین مرکز عرضه میوه و تره بار مانند بازار روز بهار شمالی، بازار روز سازمان برنامه، وجود سوپرمارکت های فراوان، فست فود، غذای خانگی و … در این محله، بلوار فردوس غربی را به مکانی بسیار مناسب برای سکونت تبدیل کرده است.

همچنین با طی مسافتی کوتاه در بلوار فردوس شرق هم مراکز خرید مختلف در دسترس شما قرار دارد. با توجه به نزدیکی شهرک اکباتان، میدان صادقیه، مجتمع تجاری کوروش به راحتی تمام نیازهای شما در بلوار فردوس غرب برطرف خواهد شد.

مراکز تفریحی و پارک های بلوار فردوس غربی

شاید به جرات بتوان گفت بلوار ناصر حجازی غنی ترین محله تهران از لحاظ سرانه فضای سبز در تهران است. وجود بلوار شقایق، پارک سازمان برنامه جنوبی، پارک الهام، پارک ارم و …. این محله را برای خانوادگان دارای فرزند به محیطی جذاب تبدیل کرده است . با زندگی در بلوار فردوس غرب، هیچگاه فرزند شما از سر رفتن حوصله شکایت نخواهد کرد؛ چون با طی کمترین مسافت پارکی زیبا با وسایل بازی رایگان و هوایی مطبوع برای شما مهیا است.

محله ها و خیابان های بلوار فردوس غربی

محله های فراوانی در بلوار فردوس غربی وجود دارند که خرید یا رهن و اجاره انواع ملک، از مسکونی، تجاری و اداری در آن توصیه می شود.

  • محله سازمان برنامه و خیابان سازمان برنامه جنوبی و مرکزی
  • محله ارم
  • محله بهار جنوبی (شهید یعقوبی)
  • بهار شمالی
  • پروانه
  • ورزی
  • فرشته
ahafshar1999
ahafshar1999

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋