فروشگاه افشار هوم

فروشگاه افشار هوم

نمایندگی رسمی فروش محصولات دوو، هیمالیا، پاکشوما، لوکاتی و تاکنو گاز
توسط ۳ نفر دنبال می شود

نمایندگی دوو در مشهد

لوازم خانگی دوو که شامل محصولات صوتی و تصویری و انواع یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی دوو، ماشین لباسشویی و ... می شوند با قدمت بیش از 50 سال و حفظ کیفیت بالای محصولات و بهره مندی از خدمات پس از فروش در سراسر کشور، امروز موفق به جلب اعتماد مصرف کنندگان پر شماری گردیده است. 

بر همین مبنا نمایندگی های متعدد فروش محصولات دوو در اکثر استان های ایران مشغول به فعالیت هستند که این امر دسترسی مشتریان گرامی را به محصولات این برند میسر و تسهیل نموده است.

فروشگاه افشار هوم ، نماینده فروش کلیه محصولات دوو در شهر تهران و کرج می باشد که مشتریان گرامی می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت نقد یا اقساط به شکل حضوری و یا اینترنتی خریداری فرمایند. 

برند دوو  Daewoo به دلیل سبد محصولی کاملی که دارد، جهت خرید جهیزیه و تامین هر یک از وسایل مورد نیاز منازل، ادارات، شرکت ها و ... همواره انتخاب مناسبی به شمار می رود که به دلیل نمایندگی های معتبر فراوانی که در اقصی نقاط ایران دارد، امکان دسترسی مشتریان از هر نقطه از کشور را به محصولات این برند فراهم نموده است.

 

 

فروشگاه افشار هوم، یکی از نمایندگان معتبر و مجاز فروش محصولات دوو می باشد که علاوه بر فروشگاه اینترنتی افشار هوم، دارای دو نمایندگی مجاز در شهر تهران و کرج نیز می باشد که مشتریان عزیز ساکن مشهد جهت خرید نقد یا اقساطی محصول مورد نظر خود می توانند به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش خود را از وبسایت افشار هوم ثبت نموده، در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. 

همچنین مشتریان گرامی ساکن مشهد و سایر شهرهای استان خراسان که تمایل به خرید حضوری دارند می توانند از نمایندگی های مجاز موجود در شهر مشهد، خرید خود را انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با مراجعه به وبسایت اصلی شرکت دوو و صفحه مربوط به نمایندگی های مجاز دوو می توانید لیست و آدرس فروشگاه ها و نمایندگی های اصلی دوو در سراسر کشور را ملاحظه فرمائید.

 

فروشگاه افشار هوم
فروشگاه افشار هوم نمایندگی رسمی فروش محصولات دوو، هیمالیا، پاکشوما، لوکاتی و تاکنو گاز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋