فروشگاه افشار هوم

فروشگاه افشار هوم

نمایندگی رسمی فروش محصولات دوو، هیمالیا، پاکشوما، لوکاتی و تاکنو گاز
توسط ۳ نفر دنبال می شود

شستشوی تمیز ظروف با هیمالیا!

شرکت هیمالیا یکی از برند های ایرانی معتبر است که از سال 1400 نسبت به تکمیل سبد محصولی خود اقدام نموده و ماشین های ظرفشویی نیز یکی دیگر از جدیدترین دستگاه های تولید این شرکت می باشند.

ماشین های ظرفشویی شرکت هیمالیا جزو محصولات ایرانی با کیفیتی هستند که طرفداران خاص خود را دارند و به ویژه از جانب مشتریانی که قبلا سایر محصولات این برند را خریداری نموده اند مورد استقبال واقع شده اند.

 

ویژگی های قابل توجه 

شرکت هیمالیا تا کنون دو مدل ماشین ظرفشویی به بازار عرضه نموده است که دارای ظرفیت 15 نفره هستند. این دستگاه ها در دو رنگ سفید و استیل و در دو مدل تتا و بتا طراحی و به بازار عرضه شده اند.

مصرف انرژی ماشین های هیمالیا بسیار کم است و به دلیل دارا بود تنوع خوب در برنامه های شستشوی ظروف متناسب با نیاز ها و شرایط مختلف، مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته اند.

شرکت هیمالیا مانند بسیاری از رقبای خارجی خود از فناوری های نوین و روز دنیا در ساخت دستگاه های خود بهره مند گردیده است. بعنوان مثال استفاده از صفحه کنترل تاچ در کنار تکنولوژی جدید خشک کن ظرفشویی در کنار ظاهر مدرن و دلپسند ماشین های ظرفشویی هیمالیا، سبب شده که مصرف کننده ایرانی به خرید کالاهای تولید داخل ترغیب شود.

 

قیمت رقابتی

برند معتبر هیمالیا با سابقه طولانی در زمینه طراحی و ساخت یخچال فریزر با تنوع و گستردگی قابل توجه، اقدام به تولید ماشین های ظرفشویی با کیفیت ساخت بالا نموده است که در کنار دوام و کارایی بسیار خوب، قیمت مناسبی نیز دارند و از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر بهره مند می باشند.

برای استعلام قیمت و خرید هر یک از مدل های ماشین ظرفشویی همیالیا به صورت اقساطی می توانید از این بخش از فروشگاه اینترنتی افشار هوم بازدید فرمائید.

 

فروشگاه افشار هوم
فروشگاه افشار هوم نمایندگی رسمی فروش محصولات دوو، هیمالیا، پاکشوما، لوکاتی و تاکنو گاز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋