advito advito

advito advito

درمان انفلونزا و سرما خوردگی و 8 مزیت شگفت انگیز بادیان ستاره ای که همه باید بدانند



بادیان ستاره ای به دلیل شکل و طعم غیرمعمول و همچنین به دلیل فواید احتمالی برای سلامتی، یکی از محبوب ترین ادویه ها در سراسر جهان است. به دلیل مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن، هم برای مصارف آشپزی و هم برای اهداف پزشکی انتخابی عالی است. این مقاله را بخوانید تا در مورد 9 مزیت اصلی بادیان ستاره ای و هر واقعیت دیگری که به آن مربوط می شود بدانید.

 


اول از همه، اجازه دهید در مورد اطلاعات کلی از مزایای بادیان ستاره ای مانند تعریف و تولید آن صحبت کنیم.

فواید بادیان ستاره ای: انیسون واقعاً چیست؟

بادیان ستاره ای ادویه ای است که از درخت بادیان ستاره ای به دست می آید. نکته خاص در قسمتی از درخت است که این ادویه از آن ساخته شده است. برای برخی از افرادی که نمی دانند، ممکن است فکر کنند که از پوست درخت درست شده است، مشابه دارچینیا شاید از برگ های درخت است؟ با این حال، این پاسخ نیست. بادیان ستاره ای در واقع از میوه درخت تهیه می شود. 

 


بهبود سلامت پوست

با غلظت نسبتاً بالایی از آنتی اکسیدان های مختلف، مزایای بادیان ستاره ای می تواند به پاکسازی بدن از رادیکال های آزاد، به ویژه آنهایی که ممکن است منجر به استرس اکسیداتیو بر روی پوست شود، کمک کند. برای اینکه پوست شما جوان و روشن به نظر برسد، این کار می تواند به کاهش چین و چروک، افزایش انعطاف پذیری پوست و پنهان کردن زخم ها و لکه های موجود کمک کند. علاوه بر این، دیگر مزایای بادیان ستاره ای مربوط به مراقبت از پوست این است که می تواند به درمان آکنه کمک کند. به همین دلیل است که از عصاره بادیان ستاره ای توسط شرکت های آرایشی و بهداشتی برای تولید بسیاری از محصولات مختلف مانند پاک کننده ها، شستشوی بدن استفاده می شود.یکی از مزایای بسیار جالب بادیان ستاره ای در ساخت این محصولات این است که رایحه زیبای این ادویه می تواند بوی محصول را نیز افزایش دهد. از بین بردن بوهای ناخواسته

بهبود سیستم ایمنی

بادیان ستاره ای فواید زیادی دارد که به شما در تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند:

  • واید ضد ویروسی: وجود شیکیمیک اسید در بادیان ستاره ای یکی از شناخته شده ترین فواید فارماکولوژیک مهم بادیان ستاره ای است. شیکیمیک اسید ماده ای است که خواص ضد ویروسی قوی دارد. در واقع، تامیفلو، یک داروی شناخته شده برای درمان آنفولانزا، آن را به عنوان یکی از اجزای اصلی فعال خود دارد. در حال حاضر، منبع اصلی اسید شیکمیک مورد استفاده در تولید محصولات دارویی، فواید بادیان ستاره ای است. با افزایش تهدید ناشی از همه گیری آنفولانزا برای سلامت جهان، نیاز به بادیان ستاره ای در حال افزایش است. سایر عفونت‌های ویروسی نیز ممکن است با اسانس بادیان ستاره‌ای درمان شوند، طبق مطالعات لوله‌آزمایی خاص، که فواید بادیان ستاره‌ای را حتی بیشتر می‌کند.
  • فواید ضد باکتریایی: پتانسیل انیسون ستاره ای برای سرکوب رشد باکتری های دخیل در طیف وسیعی از بیماری های رایج یکی دیگر از مزایای مهم بادیان ستاره ای است. بر اساس برخی مطالعات، روغن بادیان ستاره ای در برابر انواع باکتری های بیماری زا که به آنتی بیوتیک ها مقاوم هستند، به اندازه آنتی بیوتیک ها کارآمد است. این ممکن است برای ایجاد داروهای آنتی بیوتیک جدید در آینده بسیار مفید باشد. آزمایشات لوله آزمایش همچنین نشان داده است که اجزای زیست فعال مزایای بادیان ستاره ای ممکن است در درمان عفونت های دستگاه ادراری ناشی از باکتری های خاص مفید باشد. بر اساس یک تحقیق متفاوت، عصاره انیسون ستاره ای می تواند تا حدی از رشد E. coli در یک ظرف پتری جلوگیری کند، اگرچه به اندازه درمان های آنتی بیوتیکی معمول در حال حاضر کارآمد نیست.
  • فواید ضد قارچی: آنتول فلاونوئید در فواید بادیان ستاره ای فراوان است. این ماده عطر متمایزی به ادویه می بخشد و خاصیت ضد قارچی قوی دارد. بر اساس چندین مطالعه کشاورزی، ترانس آنتول، که از مزایای بادیان ستاره ای تولید می شود، ممکن است از رشد قارچ های مضر در برخی محصولات غذایی جلوگیری کند. سایر مواد فعال زیستی موجود در روغن بادیان ستاره ای، به ویژه ترپن لینالول، نشان داده شده است که از توسعه بیوفیلم و دیواره سلولی در قارچ های بیماری زا در لوله های آزمایش جلوگیری می کند. درک استفاده از فواید بادیان ستاره ای برای درمان عفونت های قارچی در افراد نیاز به مطالعه بیشتری دارد.

کمک به درمان مشکلات خواب

محتویات آنتی اکسیدانی و محتوای منیزیم موجود در بادیان ستاره ای با یافته های مطالعاتی مرتبط است که نشان می دهد این ادویه دارای برخی ویژگی های آرام بخش است. این ادویه می تواند به بیماران مبتلا به بی خوابی و الگوهای خواب نامنظم با تحریک ترشح برخی از انتقال دهنده های عصبی خاص که باعث آرامش و خواب می شوند کمک کند.

کمک به بهبود گردش خون

برخی از افراد ممکن است در این مورد شک داشته باشند، اما مزایای بادیان ستاره ای در واقع می تواند به شما در بهبود گردش خون کمک کند. یک قاشق غذاخوری از این ساختارهای میوه ای کوچک که حاوی آهن معدنی هستند، حدود 13 درصد از نیاز روزانه شما را تامین می کند. حتی در حالی که مشکوک است که یک قاشق غذاخوری کامل از این میوه ها را مصرف کنید، محتوای بالای آهن همچنان می تواند به افزایش تولید گلبول های قرمز خون کمک کند، که می تواند با تشویق گردش خون و اکسیژن رسانی مناسب در اندام های بدن، سطح انرژی را افزایش دهد.

بهبود هضم

یکی از فواید بادیان ستاره ای این است که یک دستگاه گوارش قوی است و مردم اغلب این میوه ها را بعد از غذا مصرف می کنند تا هضم سالم را تشویق کنند. علاوه بر این، می تواند گرفتگی عضلات را کاهش دهد، نفخ و گاز بیش از حد را کاهش دهد، و همچنین تعادل میکروبی را در معده شما برای بهبود جذب مواد مغذی بهبود بخشد.

هورمون ها را در بدن خود متعادل کنید

با توجه به اینکه بادیان ستاره ای ممکن است تاثیر زیادی روی مردان و زنان داشته باشد، مطالعات در مورد فواید بادیان ستاره ای بر سطوح هورمونی گسترده است. برخلاف نحوه کمک به تنظیم چرخه های قاعدگی، تغییرات متوسط ​​در خلق و خو و سایر عوارض جانبی قاعدگی مرتبط با هورمون در زنان، می تواند به مردان انرژی افزایش دهد و میل جنسی را در مردان بهبود بخشد. چه سود جالب بادیان ستاره ای.

کمک به مبارزه با سرطان

این ادویه دارای طیف گسترده‌ای از آنتی‌اکسیدان‌ها است که همگی می‌توانند بر استرس‌های اکسیداتیو تأثیر بگذارند و حتی فواید آنیس ستاره‌ای را بیشتر کنند.

 

با تشکر از شما بابت مطالعه این مطلب

در سال 1397 و به واسطه علاقه‌ای که به آشپزی و ادویه‌های خوشمزه و لذیذ داشتم، تصمیم به راه‌اندازی فروشگاه ادویتو گرفتم. بیشتر مشتریان ما در این دوره رستوران‌ها، بیرون‌برها و فست‌فود‌ها بودند که برای لذیذ کردن غذاهای خود به محصولات ما اعتماد کرده بودند.

بعد از بحران کرونا، کسب‌وکارهای زیادی دچار آسیب شدند و همین مسئله باعث شد تا فروشگاه آنلاین ادویتو با هدف فروش اینترنتی ادویه به سراسر ایران، راه‌اندازی شود و حالا علاوه بر فروش عمده، ادویه را به صورت جزئی و در اوزان مختلف، مستقیم در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهیم.

در طول این سال‌ها مهم‌ترین هدف ما جلب اعتماد مشتریان بوده و این مهم جز با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مشتری پسند ممکن نبوده است.

 

 

 

advito advito
advito advito

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋