advertising company

advertising company

اجاره بیلبورد
توسط ۱ نفر دنبال می شود

برندسازی شخصی چیست؟

برندسازی شخصی فرآیندی است برای تعریف و ترویج آنچه شما به عنوان یک فرد از آن دفاع می کنید. برند شخصی شما نقطه اوج تجربیات، مهارت ها و ارزش هایی است که شما را متمایز می کند.

برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی، فریلنسرها و سخنرانان اصلی، ایجاد یک برند شخصی موثر بخشی از «فروش» خود به مشتریان است. برای افراد روزمره، یک برند شخصی اعتماد به نفس را بهبود می بخشد، درها را به روی فرصت های جدید باز می کند و به شما کمک می کند خودتان را بهتر بشناسید.

تعریف برند شخصی شما
هرکسی برند شخصی خود را دارد. درست مانند برندهای شرکتی، مردم شما را به روشی خاص درک می کنند. با در دست گرفتن مسئولیت برند شخصی خود، می توانید تعیین کنید که مردم هنگام تعامل با شما چه فکری می کنند و چه احساسی دارند.

به عنوان مثال، شرکت هایی مانند نایک زمان و تلاش زیادی را برای ایجاد تصویری به عنوان یک شرکت برای ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام گذاشته اند. نایک این هویت را در هر چیزی که می‌فروشد، تکنیک‌های بازاریابی و حتی حضورش در رسانه‌های اجتماعی را منتقل می‌کند.

برخی از رهبران کسب و کار برندهای شخصی را پرورش می دهند تا شانس فروش خود را افزایش دهند، زیرا 92 درصد از مردم به توصیه های افراد نسبت به شرکت ها اعتماد دارند.

چگونه یک برند شخصی ایجاد کنیم؟

یک برند شخصی وجود دارد، چه آن را برای خود ایجاد کنید یا نه. این نقطه اوج همه رفتارهای آنلاین و آفلاین شماست. با این حال، می توانید برند خود را با چند مرحله دقیق تنظیم کنید. برای مثال:

اهدافی را برای برندسازی شخصی تعیین کنید: تصمیم بگیرید که برای چه چیزی می خواهید شناخته شوید و برای تثبیت هویت خود چه کاری باید انجام دهید.
نام تجاری موجود خود را حسابرسی کنید: خودتان را به صورت آنلاین جستجو کنید و آنچه را که مردم قبلاً در مورد شما می گویند، پیدا کنید. این به شما نشان می دهد که چقدر نیاز به تغییر دارید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت اختصاصی چیست و چه تفاوتی با سایت وردپرسی دارد؟


یک استراتژی ثابت ایجاد کنید: تعیین کنید که چگونه می خواهید هویت خود را به نمایش بگذارید (وبلاگ، مصاحبه، رسانه های اجتماعی) و به یک برنامه منظم پایبند باشید.
این در مورد ارائه یک هویت جعلی یا ایجاد یک شخصیت برای خود نیست. برندسازی شخصی موفق در مورد مراقبت از بخش های خاصی از شخصیت شما است تا خود را در بهترین نور ممکن به شبکه خود نشان دهید.

 

مزایای برندسازی شخصی

استراتژی برندسازی شخصی راهی برای افراد جاه طلب برای بهبود شهرت آنلاین خود است. با این حال، برندسازی شخصی منجر به موارد زیر نیز می شود:

هنگامی که مهارت های خود را به نمایش می گذارید و دانش خود را برجسته می کنید، اعتبار بهبود یافته است.
تمایز زمانی که توضیح می دهید چه چیزی شما را از سایر افراد در فضای خود متمایز می کند و تخصص های خود را نشان می دهد.
یک تأثیر ماندگار — هرچه بیشتر برند شخصی خود را به رخ بکشید، بیشتر راهی برای به یاد آوردن شما در اختیار مردم قرار می دهید.
با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید زیرا آنها شروع به درک شما می کنند و از چه چیزی دفاع می کنید.
نکته مهم این است که برندسازی شخصی اغلب شامل انتقال هویت شما به افراد مناسب است. همه با برند شخصی شما طنین انداز نمی شوند، بنابراین مهم است که تصمیم بگیرید قبل از شروع فرآیند برندسازی با چه کسی می خواهید ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی در تهران

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ معرفان ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت وردپرسی، سئو سایت و تولید انواع محتوا برای سایت ها است. اگر می خواهید بستر بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار خود داشته باشید بهتر است تولید محتوای سئو شده و سئو سایت را به یک مجموعه بسپارید تا با یک استراتژی خاص جلو بروید. برای این امر کافیست با شماره 02188704000 تماس بگیرید.

advertising company
advertising company اجاره بیلبورد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋