ads.keywordtest

ads.keywordtest

میزان رضایت مردم از محصولات اسنوا +اسنوا بخریم یا نخریم؟

 

اکثر ما که در سال‌های اخیر قصد خرید یخچال و فریزر، اجاق‌گاز، تلویزیون و ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی داشته‌ایم این سؤال را از خود پرسیدیم که اسنوا بخریم یا نخریم؟ محصولات اسنوا از نظر قیمت نسبت به لوازم‌خانگی خارجی ارزان‌قیمت‌تر هستند. اغلب ما تجربه‌های خوبی از خرید این لوازم‌خانگی داشته‌ایم یا رضایت داشتن از محصولات اسنوا را بین دوستان و آشنایان دیده‌ایم. در اینجا به بررسی مزایا و معایب این محصولات می‌پردازیم تا با آگاهی کامل نسبت به خرید لوازم‌خانگی خود اقدام کنید.

اسنوا یکی از برندهای ایرانی است که با تولید محصولات لوازم‌خانگی از سال ۱۳۸۴ وارد بازار ایران شده است. اسنوا سرواژه‌ای از عبارت «ارکان ساختار نوین ایرانیان» است که به ایرانی بودن این برند اشاره می‌کند. اسنوا با شعار تعهد و کیفیت وارد بازار شده است. این کیفیت همواره با تجربه‌هایی که خریداران داشتند مورد سؤال واقع گرفته و برای همین یکی از سؤالات همیشگی قبل خرید لوازم‌خانگی این است که: اسنوا بخریم یا نخریم. (شرکت ما تعمیراتی است، و سعی شده واقعیت گفته شود، لذا ما نه وام دار شرکت اسنوا هستیم و نه دشمنی خاصی با این شرکت ایرانی داریم)

نظر یکی از تعمیرکاران شرکت آراسرویس در مورد محصولات اسنوا، جهت گوش دادن به فایل، بر روی دکمه پلی کلیک نمایید، و در صورت داشتن سوال در بخش نظرات در پایین همین

اسنوا بخریم یا نخریم

محصولات اسنوا بادوام و با کیفیت است؟ تجربه دیگران و میزان رضایت مردم از محصولات اسنوا نشان می‌دهد که کیفیت این محصولات به خوبی نمونه‌های خارجی خود نیست. رضایت عموم خریداران محصولات اسنوا از خرید خود بالا است و این محصولات را دارای کیفیتی بالا و قابل رقابت با محصولات برندهای ایرانی دیگر می‌دانند اگرچه همانطور که گفته شد این کیفیت همتا با برندهای لوازم‌خانگی خارجی نیست.

خرید محصولات اسنوا یعنی خرید از یک برند ایرانی. حمایت از محصولات ایرانی ممکن است یکی از مقاصد شما از خرید باشد ولی در اینکه محصولات اسنوا در ایران تولید می‌شود یا نه همیشه جای سؤال بوده است. آیا این محصولات در چین تولید می‌شود؟ با کارخانه‌ای به مساحت ۹۰ هزار متر و با ۵ هزار پرسنلی که اسنوا در ایران دارد به نظر می‌رسد که خرید محصولات اسنوا حمایت از تولیدکننده و کارگر ایرانی است. اگرچه موتور و برخی قطعات این محصولات در ایران تولید نمی‌شود ولی کارخانه اسنوا داخل ایران است. پس اگر مردد هستید و از خود می‌پرسید که اسنوا بخریم یا نخریم به یاد داشته باشید این خرید حمایتی از هم‌وطنانمان است.

خدمات پس از فروش

یکی از دلایلی که افراد را در خرید محصولات لوازم‌خانگی بدون گارانتی و یا قاچاق دچار تردید می‌کند نداشتن خدمات پس از فروش است. اسنوا محصولی ساخت ایران و با گارانتی و خدمات پس از فروش است. حضور دفاتر اصلی و مرکزی این برند در داخل ایران و ارائه خدمات پس از فروش در ۴۵۰ شهر و ۸۱۸ شعبه راحتی دسترسی به خدمات پس از فروش را نشان می‌دهد.

خرید لوازم برقی خانگی و لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون‌های هوشمند بدون خدمات پس از فروش ریسک بزرگی است. این وسایل قیمت‌های بالایی دارند و به دلیل الکترونیکی بودن احتمالاً بروز مشکل و ایراد در آن‌ها وجود دارد. بهترین روش خرید برای لوازم برقی خانگی خرید مطمئن از کالای غیر قاچاق و دارای خدمات پس از فروش است. از این نظر و با توجه به میزان رضایت مردم از خدمات پس از فروش اسنوا می‌توان خرید از این برند را انتخابی مناسب دانست. با توجه به خدمات پس از فروش و تعداد دفاتر آن است که می‌توان تصمیم گرفت که اسنوا بخریم یا نخریم.

تنوع محصولات و مراکز فروش

اسنوا انواع مختلفی از یخچال و فریزر و یخچال و فریزر سایدبای‌ساید را ارائه می‌دهد. مینی بار و یخچال‌های فریزر بالا یا فریزر پایین از انواع دیگر یخچال‌های اسنوا است. انواع مختلفی از تلویزیون از جمله تلویزیون هوشمند Ultra HD و Full HD از ۳۲ اینچ تا ۷۵ اینچ نیز تولید این برند است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید می‌توانید این وسیله را در ظرفیت‌های مختلف از اسنوا بخرید و در صورتی که اجاق‌گاز فر دار یا ساده و چند شعله بخواهید نیز در برند اسنوا مدل‌های مختلفی از آن عرضه شده است. ماشین‌های ظرف‌شویی اسنوا نیز در ظرفیت ۱۲ نفره و ۱۴۴ پارچه با رنگ‌های مختلف تولیدشده‌اند.

علاوه بر تنوع بالا در محصولات لوازم‌خانگی شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید چون محصولات اسنوا در ۱۲۰۰ فروشگاه این برند به فروش می‌رسد. در خرید این محصولات شیوه‌های خرید قسطی نیز فراهم شده است. پس اگر هنوز سؤال دارید که اسنوا بخریم یا نخریم به یاد داشته باشید که شرایط خرید اقساطی ویژگی خاصی است که فشار مالی و اقتصادی خرید یک‌باره را از دوش شما برمی‌دارد. با خرید قسطی لذت خرید برای شما دوچندان می‌شود.

کیفیت لوازم‌خانگی اسنوا

درباره کیفیت هر یک از لوازم‌خانگی اسنوا باید جداگانه تحقیق کرد. اینکه اسنوا بخریم یا نخریم بستگی به نیازهای و دلایل خرید ما دارد. کیفیت لوازم‌خانگی اسنوا به نسبت سایر برندهای ایرانی بالا است. میزان رضایت مردم از محصولات اسنوا نیز بالا است و ظاهراً کیفیت خوب این محصول جای خالی محصولات خارجی را تا حدودی پر کرده است. هر محصول لوازم‌خانگی دارای ویژگی‌هایی است و عملکردهای مختلفی دارد و به همین دلیل باید با توجه به رضایت مشتریان از هر کالایی نسبت به خرید آن اقدام کرد. به‌طورکلی رضایت از کیفیت محصولات اسنوا بالا است ولی به طور خاص تلویزیون‌های هوشمند این برند مورد استقبال افراد قرار گرفته است. همچنین میزان استقبال از یخچال‌های سایدبای‌ساید و ماشین لباسشویی این برند نیز زیاد بوده است.

نمایندگی یخچال اسنوا در تهران

جمع‌بندی اسنوا بخریم یا نخریم

اسنوا بخریم یا نخریم سؤالی است که اگر در چند سال اخیر قصد خرید یخچال و تلویزیون و سایر لوازم‌خانگی را داشته‌اید از خود پرسیدید. این سؤال را این‌طور می‌توان به صورت خلاصه پاسخ داد که در خرید محصولات خانگی باید به مجموعه‌ای از موارد توجه کرد. کیفیت و عملکرد خود محصول، دسترسی مناسب به مراکز فروش، تنوع کالاها، خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان پیشین مجموعه عواملی است که با توجه به آن خرید مناسبی خواهید داشت. کیفیت محصولات اسنوا به نسبت قیمت آن مناسب است و رضایت مشتریان قبلی از این محصولات نشان می‌دهد که اسنوا برندی قابل‌قبول است.

 مراکز فروش و خدمات پس از فروش این برند نیز در سراسر ایران وجود دارد. اگر در کنار خرید محصول با کیفیت و با خدمات پس از فروش به مسائل جانبی مثل مسئولیت اجتماعی برند نیز اهمیت می‌دهید باز هم اسنوا خرید مناسبی است چون برای ۵ هزار ایرانی شغل ایجاد کرده است.

منبع: اسنوا بخریم یا نخریم؟

ads.keywordtest
ads.keywordtest

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋