ads.keywordtest

ads.keywordtest

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی هشت کیلویی

 

ماشین های لباسشویی اتوماتیک امروزی با انجام تمام مراحل شستشو با فشار یک دکمه در زمان و نیروی کار صرفه جویی زیادی می کنند. اما اگر نحوه استفاده از ماشین لباسشویی ال جی خود را ندانید و در انتخاب برنامه شستشوی مناسب دچار اشتباه شوید، می توانید به لباس های خود آسیب برسانید و حتی در نهایت با فرسودگی زیاد ماشین لباسشویی ال جی خود مواجه شوید. 


در این مقاله نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 6، 7، 8، 9 و 10 را به صورت کامل به شما می گوییم و تصاویر راهنما را در اختیار شما قرار می دهیم.
در این مطلب چند نمونه از دکمه های ماشین لباسشویی ال جی روی صفحه LCD را از مدل ها و ظرفیت های مختلف از جمله ماشین لباسشویی ال جی 6، 7، 8، 9 و ... برای شما آورده ایم.
نحوه استفاده از ماشین لباسشویی ال جی
هنگامی که ماشین لباسشویی ال جی خود را به درستی نصب کردید، زمان استفاده از آن فرا رسیده است. ممکن است ساده به نظر برسد. اما بسیاری از افراد نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی ال جی را نمی دانند یا فکر می کنند روش آنها صحیح است! آنها معمولاً شامل پتو، حوله، کفش و غیره هستند. اشتباه در انتخاب بهترین برنامه ماشین لباسشویی، به عنوان مثال انتخاب برنامه اشتباه، می تواند به لباس های حساس و ظریف آنها آسیب برساند. برخی از افراد نحوه مراقبت صحیح از ماشین را نمی دانند و مرتکب اشتباهات مختلفی می شوند از جمله قرار دادن لباس های زیاد در ماشین، قرار دادن بار سنگین در ماشین لباسشویی و .... و باعث خرابی و خرابی ماشین لباسشویی ال جی شما شود، که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دارید

نکته: در مواردی افراد اقدام به شستن پتوهای دو نفره سنگین در لباسشویی می‌کنند، که البته این شستشو انجام می‌شود (حتی به غلط)، اما بعد از گذشت زمان کوتاهی ضربه ای شدیدی به موتور لباسشویی خواهد زد و هزینه های بیشتری در پی خواهد داشت


روش کار با ماشین لباسشویی ال جی به این صورت است که ابتدا با در نظر گرفتن ظرفیت ماشین (6، 7، 8، 9 یا 10.5 کیلوگرم) لباس ها را به مقدار مناسب در دیگ ماشین قرار می دهیم و سپس می بندیم. درب را بسته سپس به مقدار مناسب پودر لباسشویی یا مواد مشابه (مایع لباسشویی و قرص) را داخل جاپودری  لباسشویی ال جی می ریزیم. البته مایع را می توان داخل دیگ نیز ریخت

جهت مطالعه: تفاوت لباسشویی اصلی و تقلبی


اگر بخواهیم چندین بار شسشتشو یا پیش شستشو کنیم، در فسمت های کوچک جاپودری نیز مایع لباسشویی یا پودر میرزیم. همچنین محل مخصوصی برای نرم کننده وجود دارد که در صورت نیاز به نرم کننده پارچه به آن نرم کننده اضافه می شود( قسمت وسط جاپودری).


حال با توجه به نوع لباس و شستشو که در زی توضیح داده ایم، برنامه مورد نظر را انتخاب کرده و با فشردن دکمه استارت START ماشین لباسشویی را روشن می کنیم و با توجه به نوع لباس، جنس آنها و میزان کثیف بودن لباسشویی ماشین لباسشویی مناسب را انتخاب می کنیم (تمامی ماشین لباسشویی های ماشین لباسشویی ال جی در مطلب زیر توضیح داده شده است. ). علاوه بر انتخاب برنامه، تنظیمات اضافی مانند آبکشی و خشک کن اضافی را می توان به ماشین لباسشویی اضافه کرد، برای این کار باید معنای گزینه های ماشین لباسشویی و عملکرد دکمه های ماشین لباسشویی ال جی را بدانید. این موضوعات را بیشتر مورد بحث قرار می دهیم.
تنظیمات نادرست می تواند باعث مشکلاتی مانند خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی شود. در مقاله آراسرویس در این مورد بیشتر بخوانید.


لطفا توجه داشته باشید که بسیاری از مدل های ماشین لباسشویی را نمی توان در اواسط فرآیند شستشو متوقف کرد. پس از شروع چرخه، باز کردن درب ماشین لباسشویی برای اضافه کردن یا برداشتن لباس ها امکان پذیر نیست و باز کردن محفظه لباسشویی مناسب نیست. البته اخیراً در برخی مدل های جدید ماشین لباسشویی ال جی قابلیت توقف در وسط کار و اضافه و درآوردن لباس های داخل دستگاه را نیز اضافه کرده اند.


انواع برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

 

در این قسمت تمامی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی های 6، 7، 8، 9 و 10.5 کیلوگرمی ال جی را با مشخصات و تنظیمات آن آورده ایم. اگر در مورد تعمیر لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و ... سوالی دارید، می توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.
برنامه شستشوی پنبه COTTON:
لباس های مناسب: برای لباس های رنگ روشن (پیراهن، لباس خواب، پیژامه و ...) و لباس های کتان سفید نسبتا کثیف (لباس زیر) - دمای مناسب: 60 درجه سانتیگراد (سرد - 95 درجه) - بهتر از ماشین لباسشویی در این برنامه شستشو با حرکات مختلف قابلمه
برنامه شستشوی پنبه کم مصرف (Cotton Eco):
مشابه برنامه پنبه ای به نام cotton+ در برخی مدل ها - دمای مناسب: 40 درجه سانتیگراد (از سرد تا 60 درجه) - عملکرد شستشوی مطلوب را با حداقل مصرف انرژی تضمین می کند.
برنامه شستشوی ضد آلودگی (Easy Care):
مواد مناسب لباس: پلی آمید، اکریلیک، پلی استر - دمای مناسب: 40 درجه سانتیگراد (سرد تا 60 درجه) - این برنامه برای پیراهن های روزانه که نیاز به اتو ندارند مناسب است.
سیستم شستشوی ترکیبی (MIX):
لباس های مناسب: انواع لباس ها به جز لباس های خاص (لباس های ابریشمی/ نازک، لباس های ورزشی، لباس های تیره، پشمی، پر/پرده) - دمای مناسب: 40 درجه (سرد تا 40 درجه) - برای شستشوی اتوماتیک لباس های مختلف. همزمان.
برنامه شستشوی لباس نوزاد (BABY CARE):
نوع لباس مناسب: برای لباس های نسبتاً کثیف نوزاد - دمای مناسب: 60 درجه سانتیگراد (سرد تا 95 درجه) - رفع لکه های چرب و آبکشی بهتر وسایل بزرگ مانند لحاف، لحاف و ....
سیستم شستشوی ضد التهابی (SKIN CARE):
جنس لباس مناسب: برای لباس هایی که در تماس مستقیم با پوست هستند (مانند لباس زیر، حوله، پارچه، ملحفه، بالش و روکش تشک) - دمای مناسب: 40 درجه سانتیگراد (از سرد تا 60 درجه) - حذف موثر مواد شوینده از سطح - لباس.
برنامه بهداشت (Hygiene):
لباس های مناسب: برای لباس های نخی، لباس زیر، روبالشی، رختخواب و لباس نوزاد - دمای مناسب: 60 درجه سانتیگراد - این برنامه لباس را در دمای بالا بشویید.
برنامه شستشوی پتو در ماشین لباسشویی ال جی.
کتانی رنگی مناسب: برای وسایل داخل تخت (مانند پر، بالش، پتو و روکش صندلی) مشکی - دمای مناسب: 40 درجه سانتیگراد (سرد تا 40 درجه) - این برنامه برای وسایل بزرگ مانند پتو، پتو و ... مناسب است. . . .
برنامه لباسشویی ورزشی (Sports Wear):
جنس لباس مناسب: این برنامه برای لباس های ورزشی و کفش های کتانی مناسب است - دمای مناسب: 40 درجه سانتیگراد (سرد تا 40 درجه)
برنامه شستشوی ظریف(Delicate):
به این برنامه مراقبت ظریف نیز می گویند - مناسب برای وسایل لباس: برای لباس های نرمی که به راحتی آسیب می بینند - دمای مناسب: 30 درجه سانتی گراد (سرد تا 40 درجه) - مناسب برای لباس های زیر، بلوز و لباس های نرم.
برنامه شستشوی پشم (Wool):
لباس های مناسب: پشمی قابل شستشو با ماشین لباسشویی - دمای مناسب: 40 درجه سانتیگراد (سرد تا 40 درجه) - حتما از مواد شوینده پشمی ماشین لباسشویی استفاده کنید.
برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای (Quick 30):
نوع لباس مناسب: برای لباس های رنگی نسبتاً کثیف - دمای مناسب: 30 درجه سانتیگراد (سرد تا 40 درجه) - این برنامه امکان شستشوی خودکار و سریع لباس های سبک و نسبتاً کثیف را فراهم می کند.
برنامه شستشوی فشرده 60 دقیقه ای (Intensive 60):
لباس های مناسب: برای لباس های نخی و مخلوط (برنامه 60 دقیقه ای مخصوص لباس های معمولی) - دمای مناسب: 60 درجه سانتیگراد (سرد تا 60 درجه) - این برنامه برای شستشوی اتوماتیک توصیه می شود و با حداقل مصرف انرژی بهتر است.
برنامه شستشو + چرخش:
نوع مناسب لباس: برای لباس هایی که به طور معمول قابل شست و شو هستند - می توان برای لباس هایی که فقط نیاز به شستن دارند استفاده کرد یا به لباس هایی که با نرم کننده کار شده اند لباس های شسته شده اضافه کرد.
برنامه کوچک برای پوشیدن مستقیم:
جنس مناسب برای لباس: لباس ترکیبی نخی، لباس پلی استر، بلوز - دمای مناسب: 20 درجه سانتیگراد - حداکثر 3 یا 4 تکه لباس - این برنامه سریع است و در 80 دقیقه مقدار کمی لباس کثیف می شود، فرآیند شستشو و خشک کن.
برنامه شستشوی لکه:
جنس مناسب لباس: برای لباس های ترکیبی نخی و لباس های غیر ظریف - دمای مناسب: 40 درجه سانتیگراد (30 درجه تا 60 درجه) - این برنامه قابلیت پاک کردن لکه ها از جمله لکه های نوشیدنی، قهوه، آبمیوه، کثیفی و غیره را دارد. دمای شستشو به تدریج و مرحله به مرحله برای از بین بردن لکه های مختلف افزایش می یابد.
برنامه شستشوی بی صدا:
جنس لباس مناسب: پنبه، ترکیب پلی استر، بلوز و غیره به منظور. واسه اینکه. برای اینکه. - دمای مناسب: 40 درجه سانتیگراد (تا 60 درجه سانتیگراد) - این برنامه برای استفاده در شب با حداقل مصرف انرژی، لرزش و برق مناسب است.
برنامه شستشوی لباس های مشکی (شستشو در تاریکی):
لباس های مناسب: لباس های نخی یا مخلوط تیره رنگ - دمای مناسب: 20 درجه سانتیگراد (سرد تا 40 درجه) - این برنامه از تغییر رنگ لباس جلوگیری می کند و برای لباس هایی که به سفید شدن حساس هستند (از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید) مناسب است. انجام دادن).
برنامه دانلود شده (چرخه دانلود):
اگر برنامه خاصی را دانلود نکرده اید، این گزینه به طور پیش فرض روی برنامه rinse+dry (Rinse+Spin) می باشد.
برنامه شستشوی رختخواب:
این برنامه مشابه برنامه Duvet در ماشین لباسشویی ال جی است. در برخی از مدل ها به آن روتختی می گویند - ملحفه، ملافه مناسب برای شستن پتو و غیره. برای بهترین نتیجه، شستشوی کمتر از 2 کیلوگرم از یک نوع محصول با استفاده از این برنامه توصیه می شود.

جهت مطالعه: دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

 

معنی لغات ماشین لباسشویی ال جی


اکنون روش کلی استفاده از ماشین لباسشویی ال جی و برنامه های شستشوی آن را توضیح داده ایم. باید با معنی کلمات ماشین لباسشویی ال جی آشنا شوید و عملکرد دکمه های ماشین لباسشویی ال جی را بدانید. دستور استفاده صحیح و کامل توسط دستگاه داده شده است.
در اینجا با بررسی بیش از ده ها مدل مختلف ماشین لباسشویی ال جی و کنترل پنل هر کدام، چهار مدل مختلف را برای شما انتخاب کرده ایم و معنای نمادها و نحوه استفاده از دکمه های ال جی را توضیح می دهیم. ماشین لباسشویی در این قسمت دکمه های اصلی هر پنل را توضیح دادیم و استفاده از دکمه های ماشین لباسشویی ال جی را که در همه مدل ها یکسان است به قسمت بعدی موکول کردیم. تکرار می کنیم به دلیل شباهت و جمله بندی مشابه روی ماشین لباسشویی ال جی، امکان استفاده از این آموزش برای تمامی مدل ها و ظرفیت های 6، 7، 8، 9 و 10.5 کیلوگرمی وجود دارد.

معنی کلمات و تمرین روی دکمه ماشین لباسشویی ال جی
دکمه های اولین ماشین لباسشویی ال جی
1- دکمه پاور:
با فشار دادن این دکمه ماشین لباسشویی روشن و خاموش می شود.
2- دکمه شروع/مکث:
با فشار دادن دکمه Start یا Stop می توانید چرخه شستشو را شروع یا متوقف کنید. اگر عملکرد مکث انتخاب شده باشد یا در پایان چرخه شستشو هستید، درب به مدت 1-2 دقیقه باز نمی شود.
3- صفحه نمایش:
صفحه تنظیمات، زمان باقیمانده، عملکردهای مورد نظر و پیام های وضعیت دستگاه را نشان می دهد. هنگامی که دستگاه روشن است، تنظیمات پیش فرض روی صفحه نمایش داده می شود.
نمایشگر زمان باقی مانده را روی صفحه نمایش دیجیتال نشان می دهد. هنگامی که دستگاه به طور خودکار وزن سبد لباسشویی را محاسبه می کند، چشمک می زند یا تشخیص می دهد.
در مثال ماشین لباسشویی، اعداد مربوط به چرخه ماشین ممکن است متفاوت باشد.
4- حجم برنامه (دکمه برنامه):
بسته به نوع لباسی که خشک کن استفاده می کند برنامه های مختلفی وجود دارد.

 

ads.keywordtest
ads.keywordtest

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋