abushahr date

abushahr date

فروشگاه اَبوشَهر به عنوان یک دوست در کنارتان قرار دارد تا با شما دوستان عزیز با مطمئن ترین و ساده ترین راه به بزرگترین بازار محصولات و فرآورده های ارگانیک استان بوشهر متصل شوید.🤺 "abushahrdate.ir"
 ۵ نفر را دنبال می کند

5 نکته ایی که هنگام خرید ارده باید بدانیم

خرید بخش اعظم ارده طبیعی و 100 درصد خالص

در شرایطی که قصد خرید ارده به صورت اکثر با جزئی دارید , پس خوبتر است که با خصوصیت های یک ارده عالی و طبیعی آشنا گردید تا مثل یک معلم حرفه ای به راحتی طبیعی بودن یا این که نبودن ارده را تشخیص دهید .

. . .

 

تشخیص ارده عالی و طبیعی از ارده غیر طبیعی

ارده متاع غذایی ارزشمندی است که چنانچه به صورت به طور کامل طبیعی و خالص تنظیم شود زیاد اثر گذار و اثر گذار در مراقبت سالمی ما است . البته در حالتی که همین ارده پرخاصیت , با افزودنی های غیرمناسب و یا این که از کنجد ناسالم تهیه و تنظیم شود می توان برای تن ما زیان آور هم باشد . پس این‌که بتوانیم ارده طبیعی و خالص را از ارده های ناخالص بی کیفیت تشخیص دهیم , می‌تواند اصلی و لبریز اهمیت باشد .

 


ارده می بایست غلظت مطلوب و ارگانیک داشته باشد
رنگ مطلوب و ارگانیک داشته باشد
بوی ارده فراوان کلیدی است
فاقد هر جور افزودنی ; ( 100 درصد طبیعی )
از کنجد های تندرست و باکیفیت ساخته شود
و… .
در بروزرسانی های بعدی این مقاله , طور مفصل به هریک از موردها بالا را پایین ذره دربین می‌بریم و مفصل بررسی می‌دهیم تا شما عزیزان که قصد خرید بخش اعظم ارده را دارید به راحتی یک ارده جايگاه یک صد در صد طبیعی را از ارده ای سکو 2 یا این که 3 به تشخیص دهید .

مجموعه ما در فروشگاه شرکت ابوشهر با کاشت دانه کنجد و تولید فرآورده های آن ( روغن کنجد ، ارده و روغن ارده و …)  سعی در شناساندن این معجون ارزشمند به همگان و بهبود جایگاه آن در رژیم غذایی مان است .

بطور کلی ارده در سه نوعِ :

  1. ارده سنتی
  2. ارده دو آتیشه
  3. ارده سبوس دار

تولید می شود؛که از بین این سه نوع ارده، ارده سنتی و دو آتیشه بسیار محبوب و مشتری پسند می باشند و نوع سبوس دار آن اغلب برای مسائل درمانی استفاده می شود. البته هر سه نوع ارده تولیدی فروشگاه شرکت ابوشهر کاملا ارگانیک هستند و به به اصطلاح ارده طبی نیز نامیده میشوند.

منبع : 

  https://abushahrdate.ir/خرید-عمده-ارده/ خرید عمده ارده "فروشگاه ابوشهر

 ما در مجموعه فروشگاه ابوشهر از مرحله کاشت کنجد تا فرایند ارده گیری را خود و تیم فنی مان پشتیبانی و اجرا می کنیم؛تا این محصول ارزشمند را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.

 

. . .

 

نحوه مصرف ارده

ارده خود به تنهایی یک مادهٔ غذایی کامل برای هر وعده غذایی به ویژه صبحانه است. ارده را به طرق مختلفی می‌توان مصرف نمود. می‌توان آن را به صورت خالص و بدون هیچگونه افزودنی با نان مصرف کرد یا مواد شیرینی از قبیل: عسل، شیره اعم از شیره نبات، خرما، انگور و مربا به آن اضافه نمود. میزان افزودنی بسته به ذایقه افراد متفاوت است.

مردم از ارده غذایی به نام اشکنه ارده تهیه می‌کنند. روش تهیه آن بدین صورت است که مقدار یک یا دو قاشق غذاخوری ارده، مقداری روغن (ترجیحاً حیوانی)، و مقدار لازم نمک و فلفل داخل ظرفی ریخته، به اندازه یک لیوان آب جوش به آن اضافه کرده و به آرامی مخلوط می‌کنند. مخلوط حاصل را با نان تلیت کرده، می‌خورند. اشکنه ارده غذای بسیار مناسبی برای وعدهٔ سحری می‌باشد.

منبع :

سایت ویکی پدیا فارسی

abushahr date
abushahr date فروشگاه اَبوشَهر به عنوان یک دوست در کنارتان قرار دارد تا با شما دوستان عزیز با مطمئن ترین و ساده ترین راه به بزرگترین بازار محصولات و فرآورده های ارگانیک استان بوشهر متصل شوید.🤺 "abushahrdate.ir"

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋