Abr Baran

Abr Baran

اولین دیتاسنتر در شهر اراک

اراک، همیشه به‌عنوان یکی از مراکز صنعتی و تجاری برجسته کشور بوده است. در این شهر پویای ایران، بلافاصله پس از یک دوره برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری، یک پروژه بزرگ و پیشرفته در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به نام "ابر باران" راه‌اندازی شده است. این دیتاسنتر، که اولین دیتاسنتر شهر اراک است، با ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه تمامی خدمات دیتاسنتر از قبیل: سرورهای اختصاصی، سرورهای ابری، خدمات اشتراک فضای دیتاسنتر، سرویس هاستینگ، ذخیره‌سازی، پشتیبانی و مدیریت داده‌ها، به عنوان یک امکانات برجسته فناوری اطلاعات در این منطقه معرفی می‌شود.

 

 

خدمات ارائه شده توسط دیتاسنتر ابر باران

ابر باران به عنوان یک مرکز داده پیشرفته، خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برخی از خدمات اصلی ارائه شده توسط دیتاسنتر ابر باران عبارتند از:

میزبانی سرور: این دیتاسنتر امکان میزبانی سرورها را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می‌کند. این خدمات شامل اجاره سرورها، مدیریت سرورها و پشتیبانی فنی از سرورها است. این امکانات به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا سرورها و برنامه‌های کاربردی خود را در یک محیط امن و پایدار میزبانی کنند و از هزینه های نگهداری و تامین سرور های اطلاعاتی خود با استفاده از سرویس های ابر باران حداقل 30 درصد بکاهند.

سرویس های ابری: با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در جهت افزایش امنیت داده ها و کاهش هزینه های نگهداری و کاهش ریسک از دست دادن اطلاعات سرویس های ذخیره سازی بر پایه‌ی ابر سرور ارائه شده‌اند که در مرکز داده ابر باران امکان خرید سرور های ابری با منابع دلخواه به‌صورت تحویل آنی و اتوماتیک فراهم شده است تا نیاز شما را بسته به منابع مورد نیاز به‌صورت آنی فراهم کند.

امنیت داده: امنیت داده‌ها از جمله اولویت‌های اصلی دیتاسنتر ابر باران است. این دیتاسنتر از تکنولوژی‌ها و روش‌های پیشرفته امنیتی برای حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها استفاده می‌کند. این شامل رمزنگاری، امنیت فیزیکی، کنترل دسترسی و مانیتورینگ 24/7 است.

پشتیبانی فنی: این دیتاسنتر ارائه خدمات پشتیبانی فنی 24/7 به مشتریان خود دارد. این شامل پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی آنلاین، مانیتورینگ و مدیریت سرورها و شبکه است.

خدمات شبکه: ارائه پنهای باند اختصاصی سرور، فایروال و امکانات امنیت شبکه به‌صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است. این امکانات به شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و کسب و کار‌های آنلاین کمک می‌کنند تا ارتباطات شبکه‌ای خود را با سرعت و پایداری بالا برقرار کنند.

سیستم‌های پشتیبان‌گیری: سیستم‌های پشتیبان‌گیری از طریق ابر، نسخه‌برداری از داده‌ها است. این امکانات به سازمان‌ها و کسب و کار‌های آنلاین کمک می‌کنند تا از از دست رفتن داده‌ها جلوگیری کنند.

کو لوکیشن(اشتراک فضای دیتاسنتر):این امکانات شامل اجاره‌ی فضا به‌صورت یونیت یا رک برای قرارگیری تجهیزات فیزیکی و ارائه آپ لینک شبکه به‌صورت 1 گیگابیت و 10 گیگابیت قابل ارائه است.

صرفه‌جویی در هزینه های نگهداری:

همواره راه‌اندازی یک فضای مناسب از نظر تهویه‌ی هوا و سیستم اطفا حریق و برق پایدار و بدون قطعی همراه با یک اینترنت ایمن و سریع برای نگهداری سرور های یک سازمان هزینه های زیادی به‌همراه دارد. علاوه بر این استخدام و به‌کارگیری نیروی متخصص برای نگهداری و مانیتورینگ سرورها یک دغدغه‌ی بزرگ برای مدیران هم از نظر تشکیل تیم فنی و متخصص و هم از نظر حقوق بالای نیروهای فنی بوده است. استفاده از خدمات داده دیتاسنتر ابر باران تمام این دغدغه ها را پوشش داده و کاهش حداقل 30 درصدی هزینه ها را برای سازمان ها به‌همراه خواهد داشت.

هدیه ثبت نام تا پایان اردیبهشت 1402:

تا پایان اردیبهشت ماه 1402 به پاس هر ثبت نام برای کاربران جدید ۱۰۰ هزار تومان هدیه به صورت شارژ کیف پول به هر اکانت تعلق خواهد گرفت

 

 

 

Abr Baran
Abr Baran

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋