ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

طراحی کارت ویزیت

اغلب کسانی که کار چاپ و تبلیغات را شروع می کنند از کارت ویزیت استار میزنند . طراحی حرفهای وخلاقانه کارت ویزیت شما تعیین می کند که کارت ویزیت شما نگه داشته شود یا دور ریخته شود . کارت ویزیت ها راهی برای کشف مشتریان جدید هستند به همین جهت هم در طراحی آن باید حساسیت  و خلاقیت بالایی خرج شود .

اگر کسب و کار کوچکی دارید یا کسب و کار بزرگ ؛ در هر صورت نیاز به معرفی هستید . یکی از روش های معرفی برندتان کارت ویزیت است. متاسفانه برخی از مشاغل خود دست به کار می شوند  و به طراحی کارت ویزیت می پردازند . در حالی که اگر کارت ویزیت به درستی و خلاقانه طراحی نشود نتیجه عکس خواهد داد ؛ یعنی به جی این که شما را بشناسند ، کسب و کار شما را جدی نمی  گیرند و در نتیجه مشتریان از شما دور خواهند شد و درصو فروش یا دیده نشدن خدمات کسب و کار یا شرکت شما افت خواهد کرد .

نکته مهم در طراحی کارت ویزیت خوانایی آن و حرفه ای و جذاب بود آن است تا بتواند شغل و حرفه ی شما را با مشتریان در میان گذاشته شود . مشتریان در صورت نیاز به شما مراجعه کنند .

فراموش نکنید که اکثر مشتریان بعد از اطلاع از نوع کسب و کار شما اعتبار و قانونی بودن شغل شما را می سنجند در صورتی که کارت ویزیت شما در صورت حرفه ای بودن طراحی و چاپ شده باشند در عرض چند ثانیه مشروعیت کسب و کار شما ثابت خواهد شد و این اطمنیان را به مشتریان می دهند که با شما همکاری داشته باشند .

خلاقیت در کارت ویزیت نیاز به تجربه و بارها آزمون و خطا دارد . بنابراین برای موفقیت در این زمینه باید با شرکت ای تبلیغاتی و چاپخانه های زیادی مراجعه کنند .

مطلبی که قابل ذکر است باید گفت که با وجود اهمیت فوق العاده بالا کارت ویزیت و ضرورت آن در بازاریابی که نمی توان آن را کتمان کرد ولی می توان در زمینه معرفی برند خود جایگزینی داشته باشیم به جای کارت ویزیت از هدایای تبلیغاتی مثل خودکار تبلیغاتی ، پاور بانک تبلیغاتی ، ماگ تبلیغاتی یا هر کالای تبلیغاتی دیگر که به مشتریان داده می شوند که به روی آن ها مانند کارت ویزیت لوگو ، آدرس ، آدرس سایت ، تلفن ، کسب و کار و... . درج می شوند که به طور کلی  کارت ویزیت را در قالب هدیه تبلیغاتی دارد.که بسیار در کمپین تبلیغاتی در مورد استقبال قرار مبیگیرند .

فراموش نکنید که خلاقیت در کارت ویزیت می تواند کسب و کار شما را از سایر رقبا متمایز کند .

https://fekremosbat.com/

https://higraphics.ir/

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو
ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋