ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

طراحی لیبل

شما بارها دیده اید که روی اجسام برچسب می زنند این برچسب ها همان لیبل ها هستند .

پیشینه لیبل ها به سال 1930 برمیگردد که در ابتدا برای سرعت بخشیدن در خرید و فروش استفاده می کردند هنوز هم شاهد پیشرفت در صنعت چاپ و استفاده از لیبل ها هستیم .

لیبل ها شامل مشخصات یک کالا یا شی هستند که به روی اجسام چسبانده می شوند در حالی که تگ به وسیله ی نخ یا نایلون یا هروسیله دیگر به اجسام متصل می شوند که این مورد در رابطه با تمام اجسام امکان پذیر نمی باشد .

از انواع لیبل ها می توان به لیبل کاغذی ، لیبل شفاف و بی رنگ ، لیبل حرارتی ، لیبل متال ، لیبل پشت متال ، لیبل وید ، لیبل سکوریتی ، لیبل پی وی سی ، لیبل تایوک و... اشاره کرد .

لیبل هایی که حرفه ای طراحی می شوند باعث جذب اولیه مشتری شده ، حس اعتماد را به مصرف کننده به وجود می آورد ، محصول را کامل معرفی می کند و... هم چنین از یک لیبل حرفه ای انتظار می رود که با بسته بندی هماهنگی داشته باشد ، جنسی با کیفیت و مقاوم در برابر گرما و سرما و ضربات فیزیکی باشد ، با هویت بصری برند مطابقت داشته باشد و ... .

همان طور که قبلا گفته شد هر کالا و شی می تواند لیبل خاص خد را داشته باشد مثل پوشاک ، مواد غذایی ، مواد شوینده و... .

استفاده از رنگ بندی مناسب، ترکیب بندی مناسب ، شکل کلی لیبل همگی باعث می شوند تا مصرف کننده مجذوب شود و در ذهن آن برند و محصول شما بماند و برای استفاده مجدد از محصول شما در صورت رضایت و تمایل نیازی به فکر کردن به برند شما و فشار به ذهن خود نباشد ؛ با طراحی لیبل خود کاری کنید تا مصرف کندگان برای بارهاو بارها به راحتی برند شما را به یاد بیاورند و در نتیجه باعث افزایش فروش و پیشرفت کاری شما می شود .

یکی از عوامل مهم و موثر بر قیمت لیبل ها اختصاصی بودن یا نبودن آن است . اگر از الگوهای تکراری و آماده به عنوان لیبل استفاده کنند شما را تبدیل به برند دسته چندم خواهد کرد ولی داشتن  لیبل اختصاصی شما را از رقبا متمایزخواهد کرد ؛ بنابراین با صرف وقت و انرژی برای طراحی لیبل اختصاصس ر واقع در پیشرفت و موفقیت برند می شود در نتیجه در این روش هزینه بالاتر است ولی گامی بلند به موفقیت خواهد بود .

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو
ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋