فیلم و سریال جدید

فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم از رسانه فیلم 24 مووی.
توسط ۱۵۱ نفر دنبال می شود

دانلود فیلم عنکبوت مقدس (رایگان)(منتشر شد) کامل و بدون سانسور

دانلود فیلم عنکبوت مقدس,دانلود فیلم عنکبوت مقدس کامل بدون سانسور رایگان,دانلود فیلم عنکبوت مقدس ساخته علی عباسی,توهین فیلم عنکبوت مقدس امام رضا,دانلود فیلم عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیرابراهیمی,

دانلود فیلم عنکبوت مقدس بدون سانسور، دانلود فیلم عنکبوت مقدس ساخته علی عباسی، دانلود فیلم عنکبوت مقدس کامل بدون سانسور رایگان، دانلود قانونی فیلم عنکبوت مقدس، فیلم سینمایی عنکبوت مقدس دوبله فارسی، فیلم عنکبوت مقدس، فیلم عنکبوت مقدس دوبله فارسی، ماجرای توهین فیلم عنکبوت مقدس به امام رضا

ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز

محصول کشور: ایران

سال انتشار: 1401

کارگردان: علی عباسی

بازیگران: زهرا امیرابراهیمی، مهدی بجستانی، فروزان جمشیدنژاد، آرش آشتیانی، سینا پروانه، سارا فضیلت و …

خلاصه داستان: سعید، یک مرد خانواده، برای «پاکسازی» فاحشه‌های بداخلاق و فاسد خیابانی، عازم یک مأموریت معنوی به شهر مشهد می‌شود. پس از قتل چندین زن، او به دلیل عدم توجه عمومی به رسالت الهی خود به شدت مضطرب می‌شود. یک روزنامه‌نگار وارد دنیایی می‌شود که در آن مردی که رسانه‌ها قاتل عنکبوتی را به آن لقب داده‌اند، اقدام مذموم خود را انجام می‌دهد. وقتی سعید دستگیر و به اعدام محکوم می‌شود، افکار عمومی او را به یک قهرمان تبدیل می‌کند.

 

===========================

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

===========================

ماجرای توهین فیلم عنکبوت مقدس امام رضا چیست؟

داستان فیلم Holy Spider در شهر مشهد می‌گذرد و درباره مردی است که در این شهر دست به قتل چندین کارگر جنسی می‌زند. در یکی از نماهای اثر نام فیلم، یعنی Holy Spider، روی تصویر شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) قرار می‌گیرد. در این تصویر تارهای عنکبوت روی حرم مطهر تنیده شده‌اند و همین موضوع نیز واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

 

واکنش وزیر ارشاد، محمد مهدی اسماعیلی

وزیر ارشاد، آقای محمد مهدی اسماعیلی، در واکنش به توهین فیلم سینمایی عنکبوت مقدس در توییتر خود نوشت:

«ایران‌ زمین به هنرمندانی افتخار می کند که با عشق آل‌ الله، قدرشناس ایثار حافظان امنیت و سربلندی سرزمین‌ مان هستند، هنرمندانی که زرق‌ و برق جشنواره‌ های سیاست‌ زده و تبلیغات رسانه‌ های مزدور اجنبی‌ پرست، آنان را در مقابل باورهای بلند ملت قهرمان قرار نمی‌دهد».

واکنش مسعود فراستی به فیلم عنکبوت مقدس

مسعود فراستی درباره این فیلم در نشست سیر و تحول رسانه‌ای انقلاب اسلامی گفت:

«یک بار گفتم اینجا هم می‌گویم؛ این اثر اصلاً فیلم نیست. این یک اثر مفلوک، حقیر، بی‌وطن و بی‌همه‌چیز است. پس غلط کرده که بتواند به امام رضا توهین کند. اصلاً در این حد نیست. از این رو این ‌اندازه حساسیت هم نیاز نبود».

 

واکنش بهروز محبی نجم آبادی

بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم سبزوار، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت:«جریان فتنه خیلی تلاش کرد با همراهی منحرفین، جنایات و اهانت‌های پیاده نظامش به مقدسات در سال 88 را مخفی کند ولی در این چند روز اخیر حق و کینه‌اش را به دین در واکنش‌های زشت و معنی‌دار به سلام فرمانده و فیلم موهن عنکبوت مقدس علنی کرده است». 

واکنش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«از شر نفس اماره و شیطان رجیم به درگاه خدا پناه می‌بریم و به حضرت امام رضا علیه السلام برای عاقبت بخیری متوسل می‌شویم. سوره روم، آیه ۱۰ زیارت جامعه کبیره».

 

 

 

فیلم و سریال جدید
فیلم و سریال جدید دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم از رسانه فیلم 24 مووی.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
Lilla Sarina Lilla Sarina
الان نماینده تهران و سبزوار چه به نظر دادن در مورد این فیلم؟ فراستی هم که دیگه تکلیفش مشخصه! واقعا برین از چهارتا آدم متخصص نظر بنویسید
zadehtaryky
اونا اگه راست میگفتن این فیلمو نمیدیدن که بخان ازش چیزی بدونن
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋