مشاور بیمه پارسیان

مشاور بیمه پارسیان

کریمی:مشاور شرکت بیمه پارسیان/ مشاوره رایگان/کد:519330/صدور و ارسال انواع بیمه نامه به سراسر کشور/آدرس دفتر:تهران-ورامین-خ طالقانی-ک نوری-ساختمان بهار-طبقه2-واحد7./تماس:09057803005
توسط ۱ نفر دنبال می شود

برخی از اصطلاحات مورد استفاده در بیمه عمر

🔹بیمه‌گر: بیمه‌گر همان شرکت بیمه است که وارد قرارداد با متقاضی خرید بیمه می‌شود.

 

🔹بیمه‌گزار: بیمه‌گزار شخصی است (حقیقی یا حقوقی) که اقدام به خرید بیمه می‌کند و پرداخت اقساط و حق بیمه بر عهده او خواهد بود.

 

🔹بیمه‌شده: بیمه‌شده کسی است که در واقع مورد بیمه است. برای مثال درصورتی‌که پدر خانواده برای فرزندش بیمه عمر خریداری کند، بیمه‌گزار پدر خواهد بود و بیمه‌شده فرزند. در بیمه عمر، بیمه‌شده تحت پوشش بیمه است نه بیمه‌گزار.

 

🔹سرمایه عمر: سرمایه‌ای است که در صورت فوت بیمه‌شده به ذینفعان او پرداخت می‌شود.

 

🔹سرمایه حادثه: سرمایه‌ای است که در صورت فوت بیمه‌شده بر اثر حادثه به ذینفعان او پرداخت می‌شود.

 

🔹ذینفع: ذینفع کسی است که در صورت فوت بیمه‌شده، سرمایه بیمه عمر به او تعلق خواهد گرفت. برای مثال شخصی خودش را بیمه می‌کند. در این حالت بیمه‌گزار و بیمه‌شونده خود او خواهد بود. در صورتی‌که در بیمه‌نامه‌‌اش همسرش را به عنوان ذینفع خود ذکر کند بعد از فوت او سرمایه بیمه عمرش به همسر او تعلق خواهد گرفت.

 

🔹مدت قرارداد: مدت‌زمانی که بیمه‌گزار متعهد به پرداخت حق بیمه است و شرکت بیمه، بیمه‌شده را تحت پوشش‌های بیمه عمر قرار می‌دهد. در شرکت‌های مختلف برای مدت قرارداد حداقلی وجود دارد که شما خود آن را انتخاب می‌کنید.

 

 

مشاور بیمه پارسیان
مشاور بیمه پارسیان کریمی:مشاور شرکت بیمه پارسیان/ مشاوره رایگان/کد:519330/صدور و ارسال انواع بیمه نامه به سراسر کشور/آدرس دفتر:تهران-ورامین-خ طالقانی-ک نوری-ساختمان بهار-طبقه2-واحد7./تماس:09057803005

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋