hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

تاریخچه تزریق ژل لب روسی به کجا بر می گردد ؟

نام این روش روسی یا تزریق ژل لب روسی که در واقع از مدل لب های زنان و دختران روسی گرفته شده است. زیرا قبلا این مدل لب روسی در روسیه بسیار رایج بود. اما این روش در حال حاضر در اکثر کشورها استفاده می شود. این شکل قلب بر نماد کوپید، الهه عشق تاکید دارد.

شاید فکر کنید تاثیر ژل ها در ساخت این مدل مصنوعی و عروسکی است. اما در واقع اینطور نیست و ظاهر لب ها را طبیعی جلوه می دهد. تفاوت اصلی این دو ژل در نوع تزریقی این محصول ژل است. در روش سنتی ژل لب روسی به صورت افقی تزریق می شود و از قسمت مرکزی لب شروع می شود. در حالی که تزریق ژل لب روسی به صورت عمودی و از قسمت اصلی لب انجام می شود.

در روش تزریق ژل لب روسی ، فرم لب ها به طور طبیعی حجیم و پهن و عمدتا برجسته می شود. در حالی که ژل های معمولی بیشتر در حجم لب نقش دارند. تفاوت دیگر ژل لب روسی با ژل لب روسی معمولی، هزینه و قیمت عمل است. باید گفت که در مقایسه با ژل لب روسی قدیمی، ژل لب روسی طولانی و زمان بر است و برای انجام آن باید هزینه بیشتری صرف کنیم.

هفت تا از عوارض تزریق ژل لب روسی

افرادی که برای تزریق ژل لب اقدام می کنند ابتدا باید از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشند، انتظارات بیماران باید واقع بینانه باشد، بیماران می خواهند لب هایشان پر و ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشند. آنها می خواهند با تزریق چربی اندازه و شکل لب های بالا و پایین را افزایش دهند.

آنها می خواهند طول فیتروم ها، یعنی فاصله بین قاعده بینی و کمان کوپید لب را کاهش دهند. و در نهایت می خواهند تقارن بیشتری در لب های خود داشته باشند. عوارض شامل تورم و کبودی است که تقریباً یک تا پنج روز طول می کشد. دومین عارضه، خونریزی در محل جراحی و تزریق است که حداکثر 5-5 دقیقه بعد از تزریق ژل روسی به لب و تزریق چربی ایجاد می شود.

دومین عارضه، تحریک پوست صورت به دلیل تورم است که ممکن است لب ها را برای چند روز خشک کند. سومین عارضه جانبی تغییر رنگ محل تزریق و حساسیت صورت است که فقط در روز اول ایجاد می شود. چهارمین عارضه جانبی تزریق ژل لب روسی، فعال شدن تبخال است که (اگر تبخال را تجربه کرده اید، بهتر است قبل از درمان با یک متخصص زیبایی صحبت کنید).

پیامد های تزریق ژل لب روسی

پیامد پنجم این است که در چند روز اول ممکن است لب های بیمار به طور نامتقارن متورم یا به طور نامتناسبی متورم شوند. اما باید در نظر داشته باشیم که این بخشی از روند درمان است و پس از کاهش تورم ها، خود به خود از بین می روند. یکی از ششمین عارضه جانبی تزریق ژل لب روسی و تزریق چربی، عفونت های باکتریایی ثانویه است که به دلیل شرایط استریل ضعیف هستند.

یکی از هفتمین عواقب تزریق ژل روسی ایجاد گره و توده های کوچک است. از عوارض هشتم می توان به نکروز پوست یا مرگ ثانویه بافت به دلایلی مانند آسیب عروقی و عدم تقارن بینایی اشاره کرد. یکی از آخرین عواقب جابجایی ژل ها به دلیل ضعف هایی مانند مهارت متخصص در تزریق یا عدم رعایت دستورات پزشک و مراقبت های پس از درمان است.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋