hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

تزریق چربی به صورت، آری یا نه؟

پیش از اقدام برای تزریق چربی به صورت ، لازم است که اطلاعاتی هر چند کوتاه درباره آن داشته باشید. این مقاله با هدف اطلاع رسانی درباره تزریق چربی نوشته شده است و به شما کمک می کند تا بدون نگرانی برای تزریق چربی اقدام کنید.

تزریق چربی به صورت

یکی از مشکلاتی که همه افراد با بالا رفتن سن به آن توجه می کنند و برای رفع آن دنبال امتحان کردن راه های مختلفی برای رفع آن هستند، چین و چروک های مختلف روی نقاط مختلف صورت است. با بالا رفتن سن میزان تولید کلاژن به میزان زیادی کاهش پیدا می کند و نتیجه آن خشکی پوست و چین و چروک های عمیق تر می شود. همچنین بر اثر کاهش رطوبت پوست منافد پوست باز تر می شود. روش های زیادی برای جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک وجود دارند که یکی از موثرترین آن ها تزریق چربی به صورت است. بسییاری از افراد به علل مختلف حفره های متعددی رو صورت خود دارند یا در سن نه چندان بالا فرو رفتگی گونه یا نازک شدن لب را تجربه می کنند. در این مواد نیز تزریق چربی به صورت بسیار راه گشا خواهد بود.

 

روش تزریق چربی به صورت

زمانی که پوست صورت فرد به دلایل مختلفی مثل افزایش سن یا عدم مراقبت صحیح از پوست و قرار گرفتن در معرض الودگی های مختلف ، خشکی پوست را تجربه می کنند، پزشک متخصص پوست و مو پیشنهاد انجام تزریق چربی به پوست را می دهد. برای این کار ابتدا پزشک انتخاب می کند که از کدام قسمت بدن چربی بردارد و بعد آن را به صورت فرد تزریق کند. معمولا چربی ها را از قسمت ران یا پهلو ها بر می دارند و در صورت تزریق می کنند. سلول های چربی بعد از اینکه وارد بدن می شوند، فورا از طریق خون جذب بافت اصلی پوست می شوند و به شکلی جوانسازی پوست را آغاز می کنند. فرایند تزریق چربی به بدن به صورت سرپایی انجام می شود و فقط نیاز به بی حسی موضعی دارد و نیازی به بیهوشی فرد نیست. تنها در شرایط خاصی که فرد نتواند بی حسی را تحمل کند چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ جسمی تاب بیهوش شدن را نداشته باشد، تزریق چربی در زمان بیهوشی انجام می شود. 

علل تزریق چربی به صورت

برای انجام تزریق چربی باید پزشک نظر بدهد و معمولا در شرایط زیر پزشک پیشنهاد انجام تزریق را می دهد:

  • از بین بردن چین و چروک اطراف دهان

  • حجم دهی به لب ها

  • برجسته کردن گونه

  • محو کردن زخم های قدیم و آثار آن

  • جوانسازی پوست

اگر علاقه مند به مقالاتی از این دست هستید، حتما به سایت آنیل مراجعه کنید.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋