mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کلاس زبان آنلاین کودکان چقدر موثر است؟

شاید در ذهن والدینی که با نوشتن تکالیف و انجام تکالیف زیاد کل محیط مدرسه را یاد می گیرند، یادگیری از کلاس زبان آنلاین کودکان برای والدین کمی غیر منطقی به نظر برسد!
والدین عزیز! تا به حال فکر کرده اید که چقدر در زبان مادری خود جستجو کرده اید؟ از نظر علمی ثابت شده است که کودکان 3 تا 5 ساله به طور غریزی دارای استعدادهای زبانی و سایر مهارت ها هستند. این بدان معناست که کودکان تنها در سنین پایین با استفاده از حواس پنجگانه خود می توانند دوزبانگی را ایجاد کنند. به دو زبان فارسی و انگلیسی مسلط باشید!

آیا فکر می کنید کودکان در این سن در مدرسه، کلاس درس، نشستن پشت میزهای بزرگ و چیزهای دیگر شرکت می کنند؟ اینجاست که Ratkaids با برگزاری کلاس زبان آنلاین کودکان این مشکلات را حل می کند. حتی اگر بیماری بیماری هم نبود، حضور کودکان، تحمل ترافیک و هوای آلوده و به خصوص جدا کردن کودک از محیط امن خانه، کار درستی نبوده و نیست!

روند یادگیری در کلاس زبان آنلاین کودکان

ما اینجا هستیم تا با اطلاع رسانی به شما عزیزان آموزش تکمیلی زبان فرزندمان را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
کلاس زبان آنلاین کودکان در Ratakids در مدت زمان کوتاه 30 دقیقه ای برای خردسالان برگزار می شود. برای کودکان 7 تا 12 ساله این ساعت افزایش می یابد. در کلاس زبان آنلاین کودکان، مربیان راتاکیدز از طریق بسترهای آنلاین با روحیه خوب و روحیه بالا در مقابل کودک دلبند خواهند بود.
معلمان راتاکیدز با اصول روانشناسی کودک آشنا هستند. بنابراین در مراحل اول سعی می کنند با کودک ارتباط برقرار کنند و روحیات او را بشناسند.

برخی از فرزندان عزیز راتاکیدها علاقه مند به یادگیری زبان از طریق موسیقی و شعر آهنگین هستند. عاشق تماشای انیمیشن و برخی علایق دیگر در بازی های آنلاین انگلیسی است. برای هر بچه برنامه خاصی تهیه می کنیم و از سیستم خشک و غیرمنطقی استفاده نمی کنیم!

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋