ay yoo

ay yoo

تولید و عمده فروشی شلوار زنانه

تولید شلوار زنانه بسیار مهم است، زیرا بخش بزرگی از کمد لباس ما به شلوارهای ساخته شده از مواد و اهداف مختلف اختصاص دارد. جالب است بدانید در برخی از کشورهای غربی شلوار فقط برای مردان بود و پوشیدن شلوار زنان تا اوایل قرن بیستم ممنوع بود.

اولین قانون ممنوعیت استفاده از کلاه در دهه 1800 در فرانسه اجرا شد. اگر زنی سعی می کرد شلوار بپوشد به شدت تنبیه می شد. اما این قانون در سال 2003 لغو شد. راحتی، دوام، زیبایی، کیفیت پارچه، جذابیت مدل و قیمت از شاخص های انتخاب این لباس است.

در تولید شلوار باید به الگو و طرح محصول توجه کرد و سپس با توجه به الگوی و ارزش تولید، مواد اولیه، نیروی کار، مواد، روش ها، چیدمان و وضعیت مواد، پارچه را انتخاب کرد. . . فروش و فروش شلوار در مدل های ساده، زیپ دار، دکمه ای (دوخت، پرچ و آستر) و مواد متنوع تولید می شود. برای تزیین آنها نیز می توانید از چاپ، گلدوزی، لیزر، نمک و ... استفاده کنید. ابزار استفاده می شود.

هنگام انتخاب پارچه برای دوخت شلوار زنانه، شاخص هایی مانند وزن پذیری، کشسانی، ثبات رنگ و تخریب پارچه نیز از اهمیت اساسی برخوردار است.

گرماژ پارچه

گرماژ پارچه برای شلوار زنانه معمولا کمتر از شلوار مردانه است. به عنوان مثال گرام پارچه های جین برای شلوار مردانه از 400 به بالا متغیر است، اما گراماژ این پارچه ها برای شلوار زنانه 250، 280 و در نهایت تا 300 گرم است. هر چه دمای پارچه کمتر باشد، پارچه کوچکتر است. معمولا گرماژ شلوار زمستانی به 300-320 گرم می رسد اما پارچه های تابستانی نداریم که گرماژ آن بیشتر از 280 باشد.

کشسانی پارچه شلواری

بیشتر پارچه هایی که برای شلوار مردانه استفاده می شود را می توان برای زنانه استفاده کرد اما تفاوت شلوار زنانه و مردانه در حالت کشسانی جنس آن است. زنان بهتر از مردان لباس می پوشند. دلیل استفاده از پارچه های کشدار در شلوار زنانه این است که اکثر خانم های ایرانی سایز باسن و کمر متفاوتی دارند.

اگر می خواهید شلوارتان دور کمر و باسنتان قرار بگیرد، به پارچه های الاستیک نیاز دارید. در مجموع اگر مقداری فضا در پارچه باشد بهتر خواهد بود.

اگر افراد خیلی چاق خواهان شلوارهای شیک هستند باید از پارچه کش استفاده کنند. برای شلوارهای زنانه، پارچه هایی با کمی کشش در سمت بافت خوب هستند: به طور کلی شلوار جین بنگال، طرح های لئو و انواع محصولات.

پارچه نیل

نیلی از دیگر پارچه هایی است که برای شلوار زنانه استفاده می شود. پارچه آبی پرکاربرد دارای جک و نمادهای سایبری است. کشش پارچه آبی طول پارچه است. پارچه نیل به پارچه ای اطلاق می شود که به صورت خام رنگ می شود. این یعنی پارچه ای که شسته نشده باشد و با لمس پارچه رنگ آن بیش از حد برمی گردد. این پارچه باید نمک زده شود.

خوبی این پارچه این است که قابل شستشو است. به عنوان مثال، شلوار نیلی را در نظر بگیرید. اگر پشت پارچه مشکی باشد معمولاً رنگ آبی تیره بعد از شستشو بیرون می آید. هر چه مقدار مواد شوینده استفاده شده که معمولاً آب نمک و نوشابه است بیشتر باشد، رنگ پارچه روشن تر می شود.

پشت سفید نیلی آبی تیره; به آبی کمرنگ و آبی آسمانی تغییر کرد. حتی می توانید آنها را سفید کنید. پشت مشکی یا نیلی رنگی است، آخرین تغییر رنگی که انجام می دهند آبی می شود (بسته به محلول استفاده شده، این رنگ ها می توانند از بنفش تیره تا آبی تیره باشند).

پارچه بنگالی

عرض پارچه هم به اندازه طول پارچه است نه عرض. پارچه های بنگالی تقریباً 6 سال است که در بازار شلوار زنانه موجود است.

پارچه های دیور و دورس

طیف پارچه هایی که برای شلوار استفاده می شود معمولاً دیور و دورس است. دیور و دورس پارچه های الاستیک و همه کاره هستند. پارچه‌های دوراس پارچه‌های دو و سه لا هستند که با الیاف پنبه بافته می‌شوند و ضخیم‌تر از سایر پارچه‌های پنبه‌ای هستند و برای تهیه لباس‌های گرم‌کننده ورزشی استفاده می‌شوند. پارچه های دیور با استفاده از دستگاه های بافندگی مدور بافته می شوند.

تجهیزات مورد نیاز برای تولید شلوار زنانه

انتخاب نوع تجهیزات بر اساس نوع مدل مورد نظر و توزیع محصول است. در تیراژ بالا برای بهبود کیفیت، افزایش سرعت و تنوع مدل های ارائه شده در تولید محصولات، تجهیزات تولید باید کامل باشد تا هزینه تولید کاهش یابد و در عین حال کیفیت محصول افزایش یابد. که بتوان آن را در بازار فروخت، می توان آن را به صورت رقابتی تحویل داد.

در دوره های متوسط ​​از ماشین آلات و تجهیزات اولیه محدود استفاده می شود. خوب است بدانید برای تکمیل فرآیند تولید، موارد لازم به مراکز خدماتی دیگر تحویل داده می شود.

در نمای کلی تجهیزات یک کارخانه تولید شلوار شامل بخش های زیر است

سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با طراحی لباس و طراحی الگو
ابزار برش کارخانه
فینیشر (چاپ، گلدوزی، لیزر و غیره)
چرخ خیاطی
فرآیندهای اشکال، اتو و فشار دادن
ماشین آلات بسته بندی

در تولیدی هایی با میزان تولید کمتر، تجهیزات این گونه است

تجهیزات برای برش لباس
دستگاه مکمل
سیستم های بخار و آهن
ابزار خیاطی

این محصولات ممکن است در برخی موارد به مراکز خدمات بازگردانده شوند.

مراحل پس از دوخت شلوار زنانه

پس از مرحله خیاطی، کار باید برای بازار آماده شود. جریان این مرحله نیز به پارچه بستگی دارد. اگر شلوارهای آماده نیاز به شست و شو داشته باشند، مثلا جین، نیلی و کتان، برای شستشوی سنگ فرستاده می شوند و با مواد شسته می شوند. معمولا برای شستشو از آب سودا، سودا و پرمنگنات استفاده می شود. پرمنگنات برای ایجاد سایه استفاده می شود و یکی دیگر از موادی است که پتاسیم را خنثی می کند. هنگامی که جین و نیل رنگ می شوند، از پتاسیم نیز برای تثبیت رنگ استفاده می کنند.

پس از شستشو، کار وارد مرحله خیره کننده می شود. در صورت لزوم، می توان آن را پین کرد یا دکمه زد و از دست داد.

پس از اتمام تمام مراحل سرویس، مرحله بسته بندی آغاز می شود. اگر کار از کتانی یا کتان باشد اندازه آن لازم است و باید کار گرفته شود. مخصوصا بسته شدن پل ها و قسمت بالای جیب ها. پس از آن محصول برندسازی شده، در سلفون پیچیده شده و آماده ورود به بازار است.

شلوار دوخته شده با پارچه یار، گاباردین، کریستال و پارچه بنگال نیازی به شستشو ندارد و پس از اتمام کار می توانید منگنه، پرچ، دکمه و سپس اتو و بسته بندی کنید.
اگر می خواهید محصول شما درجه یک باشد، تمام شلوارها را با مواد شوینده معمولی و آب بشویید و پس از شستشو از آنزیم ها استفاده کنید. آنزیم (سیلیکون) کار را بسیار براق می کند و پارچه را ترمیم می کند. همچنین شلوار هنگام اتو کشیدن بسیار صاف و براق می شود.

لباس مجلسی زنانه برای جشن ها

این لباس رسمی با پارچه و طرح رسمی دوخته شده و مناسب برای ادارات دولتی یا خصوصی، ادارات دولتی، بانک ها و ... می باشد.

لباس های رسمی کشور را می پوشاند و همچنین اعتماد به نفس فرد را نشان می دهد.

این نوع لباس برای گروه های کوچک مختلف استفاده می شود. این نوع لباس تا زانو است و با کفش پاشنه بلند پوشیده می شود. این لباس ها برای مهمانی هایی که اکثر مردم دوست دارند مناسب هستند. برای مهمانی های بزرگتر، لباس مهمانی بهتر است. سعی کردیم از مدل ها و رنگ های زیبا و پرکاربرد در لباس استفاده کنیم.

یا می توانید یک کراوات مشکی ساده بپوشید. کراوات مشکی یکی از شیک ترین لباس های زنانه است که در مهمانی های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
در فصل تابستان کراوات مشکی انتخاب خوبی برای این فصل و مراسم عروسی است. این نوع لباس بلند، نازک و نرم است و از جواهراتی مانند سنگ های قیمتی و مرواریدهای کوچک استفاده می کند. برخی از خانم ها هنگام بستن کراوات مشکی تابستانی نیز دستکش می پوشند که این نکته منفی زیبایی لباس محسوب می شود.
یک کت و شلوار کراوات سفید دیگر وجود دارد که برای همه مناسب نیست. کراوات سفید برای مهمانی های سلطنتی و تالارهای رقص اشرافی استفاده می شود. این لباس استایلی اصیل دارد و شبیه لباس های شاهزاده است.

اما در چنین جلساتی آنها فقط لباس سفید می پوشند، زیرا هر کسی سلیقه خود را دارد. برای مهمانی می توانید یک پیراهن چهارخانه یا یک لباس مشکی بلند بپوشید، برای کسانی که می خواهند آرایش کنند، کراوات سفید را پیشنهاد می کنیم.

لباس ها برای محافظت از بدن و پوست در برابر سرما و گرما طراحی شده اند. بنابراین با پوشیدن لباس مناسب از خود در برابر خطرات محیطی محافظت می کنیم. از بدو تولد تا زمان مرگ، هر کس باید بر اساس جنسیت خود لباس بپوشد. لباس افراد نشان دهنده سلیقه و استایل آنهاست. اگر فردی لباس های گران قیمت بپوشد که ظاهر خوبی ندارند یا رنگ آن را دوست ندارند، می تواند بر روحیه او تأثیر منفی بگذارد. لباس (که ایرانیان به آن لباس و لباس و لباس نیز می گویند) هر چیزی است که بر تن پوشیده می شود. لباس ها معمولاً از پوست حیوانات یا کاغذهای نازک دیگر (در گذشته و در دوره های مختلف تاریخ) یا بوم و همچنین از پارچه های طبیعی و مصنوعی (در دوران مدرن) ساخته می شوند. پوشیدن لباس یکی از ویژگی های مردم و همه جوامع و فرهنگ های بشری است. میزان و نوع لباس بستگی به جنسیت، تیپ بدنی، موقعیت اجتماعی و موقعیت مکانی دارد.

هر ست لباس زنانه منحصر به فرد است و برای استفاده شخصی تولید می شود. در ادامه به انواع لباس های زنانه می پردازیم...

همچنین می توانید پوشاک زنانه را به صورت عمده فروشی شلوار زنانه خریداری کنید. اگر صاحب یک فروشگاه پوشاک زنانه هستید، می توانید لباس زنانه را با بهترین قیمت برای فروشگاه خود از فروشگاه لباس خریداری کنید.

لباس زنانه و رنگ آن ها

به عنوان یک تعریف ساده از لباس زنانه باید بگوییم که لباس زنانه نوعی لباس است که از دو قسمت بالاتنه و پایین تنه تشکیل شده است. قسمت بالایی این پیراهن پیراهن یا بلوز و قسمت پایین شلوار یا دامن است. لباس زنانه از ترکیب این دو قسمت ساخته شده است.

پوشاک زنانه در دسته بندی های مختلفی قرار دارد و امروزه انواع پوشاک مانند کلاه، شال، بلوز، پیراهن، سرهمی و شلوار را می توانید پیدا کنید. لباس زنانه با طرح های مناسب یا نامناسب ارائه می شود و لباس هایی با طرح های نامناسب فرهنگی هجمه فرهنگی محسوب می شود. لباس‌های زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند انواع لباس زنانه عبارتند از: لباس رسمی زنانه، لباس شیک، لباس مجلسی، لباس خواب، لباس زیر و...

لباس نیمه مجلسی برای مهمانی های خودمانی

مجموعه زنانه نیم تنه یکی از پیچیده ترین لباس های زنانه محسوب می شود. اگر می خواهید با دوستانتان بیرون بروید و در رستوران و مهمانی که دوستان صمیمی و غریبه ها در آن حضور دارند به صرف ناهار یا شام با آنها دعوت شده اید، لباس های نیمه رسمی برای این گونه مواقع مناسب است.
برای اینکه در چنین موقعیت هایی شیک و خوش لباس به نظر برسید سعی کنید کفش های پاشنه بلند یا رسمی بپوشید.

لباس های خانگی

پوشیدن لباس های راحت با طرح های زیبا و رنگ های شاد در خانه حس خوبی به شما می دهد. داشتن بهترین مواد نخی در لباس های منزل شما نیز تضمینی برای داشتن اندامی سالم است.
پوشیدن لباس های با کیفیت در خانه بسیار مهم است. بنابراین فقط به این دلیل که بلوز یا تی شرت دوست دارید آن را نپوشید، بلکه به جنس و کیفیت آن توجه کنید.
آرامش و راحتی در لباس مهم است. بسیاری از کت های زنانه وقتی با شلوارهای باکیفیت ست می شوند ظاهری تمیز و راحت ارائه می دهند.
به یاد داشته باشید که پوشیدن لباس‌های تنگ و تحریک‌کننده و الیاف مصنوعی می‌تواند باعث مشکلات جسمی طولانی‌مدت شود و بر آرامش شما تأثیر بگذارد.

لباس خواب

پیژامه لباسی است که در شب پوشیده می شود تا آرامش و آسایش را برای فرد به ارمغان بیاورد. دقت در نوع، جنس و کیفیت این لباس ها خواب شما را تسهیل کرده و فواید دیگری را به همراه خواهد داشت.

اگر لباس خواب دارید، مطمئن شوید که از پنبه ساخته شده است، نه مصنوعی.
الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون در لباس خواب اجازه عبور هوا را به داخل و خارج نمی کنند و از تعریق و تحریک پوست جلوگیری می کنند.
وجود این الیاف در لباس های مهمانی و شب مشکلی ایجاد نمی کند زیرا برای مدت طولانی از آن استفاده نمی کنید. اما وجود این الیاف در لباس های معمولی مضر تلقی می شود.

از این الیاف در لباس استفاده می شود زیرا به سرعت چروک نمی شوند و بدن را خوش فرم نشان می دهند. اما در مورد اثاثیه منزل لوکس اینطور نیست.
می توانید به فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه مراجعه کرده و انواع آن را خریداری کنید.

لباس های زیر زنانه

لباس های مردانه و زنانه در سبک های مختلف برای قومیت های مختلف موجود است.
لباس زیر نخی را انتخاب کنید که عرق نمی کند.
خانم ها در خرید شورت و سوتین دقت کنید. زیرا لباس زیر و لباس ورزشی متفاوت است و هر کدام به مناسبت های مختلف می آید.
گاهی اوقات مشکل به دلیل پوشیدن لباس زیر ضعیف است. وی از جمله مشکلات عضلانی یا خستگی در هنگام پوشیدن لباس زیر زنانه، انواع عفونت ها و قارچ ها و همچنین مشکلات پوستی را ذکر کرد.

پوشاک زنانه و انواع آن

به عنوان یک تعریف ساده از پوشش زنانه می خواهیم بگوییم که لباس زنانه نوعی لباس است که از دو قسمت بالاتنه و پایین تنه تشکیل شده است. قسمت بالایی این لباس پیراهن یا بلوز و قسمت پایین شلوار یا دامن است. ترکیب این دو بخش، پوشش زنانه را تشکیل می دهد.

لباس برای محافظت از بدن و پوست در برابر سرما و گرما طراحی شده است. بنابراین، وقتی لباس مناسب می پوشیم، از خود در برابر خطرات محیطی محافظت می کنیم. از بدو تولد تا زمان مرگ، هر کس باید بر اساس جنسیت خود لباس بپوشد.
لباس افراد نشان دهنده سلیقه و استایل آنهاست. اگر فردی لباس گران قیمت بپوشد اما مد روز به نظر نمی رسد یا رنگ آن را دوست ندارد، می تواند بر روحیه او تأثیر منفی بگذارد.

لباس (که ایرانیان به آن لباس و لباس و لباس نیز می گویند) هر چیزی است که بر تن پوشیده می شود. پوشاک معمولاً از پوست حیوانات یا ورقه های نازک دیگر (در دوران باستان و دوره های مختلف تاریخ) یا پارچه و همچنین از پارچه های طبیعی و مصنوعی (در دوران معاصر) تهیه می شود. پوشیدن لباس یکی از ویژگی های مردم و همه جوامع و فرهنگ های بشری است. میزان و نوع لباس بستگی به جنسیت، تیپ بدنی، نگرش اجتماعی و موقعیت مکانی دارد.

تمام لباس های زنانه منحصر به فرد است و برای اهداف شخصی ساخته شده است. در زیر در مورد این نوع لباس های زنانه صحبت خواهیم کرد…

انواع پوشاک زنانه

لباس‌های زنانه دسته‌بندی‌های زیادی دارند و امروزه می‌توانید مدل‌های مختلفی از لباس‌ها مانند شنل، روسری، بلوز، پیراهن، سرهمی و شلوار زنانه را مشاهده کنید. پوشش زنان در طرح های مناسب یا نامناسب ارائه می شود و لباس هایی با طرح های نامناسب فرهنگی تهاجم فرهنگی محسوب می شود. لباس های زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است. انواع لباس زنانه عبارتند از: لباس رسمی زنانه، لباس مجلسی، لباس مجلسی، لباس خواب، لباس زیر و...

لباس رسمی

این لباس‌های رسمی با پارچه‌ها و طرح‌های رسمی دوخته می‌شوند و برای موسسات دولتی یا خصوصی، ادارات دولتی، بانک‌ها و غیره مناسب هستند.
لباس های رسمی نه تنها بر اساس کد لباس کشور ساخته می شوند بلکه نشان دهنده اعتبار فرد هستند.

این نوع لباس برای هر جشن کوچکتری استفاده می شود. این نوع لباس تا زانو است و معمولاً با کفش پاشنه دار پوشیده می شود. این لباس ها برای مهمانی هایی که بیشتر دوستانه هستند مناسب هستند. برای مهمانی های بزرگتر بهتر است لباس های رسمی تری بپوشید. سعی شده تا حد امکان از سبک ها و رنگ های جذاب در لباس استفاده شود.

یا می توانید یک لباس مشکی ساده بپوشید. چای سیاه یکی از بهترین لباس های زنانه است و در مهمانی های بزرگ نیز از آن استفاده می شود.
کراوات مشکی یک انتخاب عالی برای این فصل تابستان و برای مهمانی های عروسی است. این نوع لباس بلند، نازک و نرم است و از تزییناتی مانند نگین و مهره های کوچک استفاده می کند. برخی از خانم ها هنگام بستن کراوات تابستانی مشکی نیز دستکش می پوشند که این نکته منفی در ظرافت لباس محسوب می شود.
مجموعه ای از کت و شلوارهای کراوات سفید وجود دارد که رایج نیستند. کراوات سفید برای مراسم سلطنتی و رقص های نجیب استفاده می شد. این لباس سبک سنتی دارد و شباهتی به لباس سلطنتی دارد.

اما در این گونه مجالس فقط لباس سفید می پوشند، چون سلیقه هرکسی متفاوت است. برای مهمانی می توانید یک دامن روشن یا یک لباس مشکی بلند بپوشید، برای کسانی که دوست دارند همراه لباسشان دستکش بپوشند، کراوات سفید را پیشنهاد می کنیم.

لباس نیمه مجلسی

مجموعه لباس های نیمه زنانه یکی از سخت ترین لباس ها برای خانم ها محسوب می شود. اگر می خواهید با دوستانتان بیرون بروید و ناهار بخورید یا با آنها در رستوران غذا بخورید و به مهمانی دعوت شده اید که در آن دوستان نزدیک و غریبه حضور دارند، لباس های نیمه دوز برای چنین مراسمی مناسب است.

برای اینکه در چنین مواقعی شیک و خوش لباس به نظر برسید، سعی کنید کفش های پاشنه بلند یا رسمی بپوشید.

لباس خانگی

پوشیدن لباس های راحت در خانه با طرح های زیبا و رنگ های شاد حال شما را بهتر می کند. وجود مواد نخی خوب در لباس های خانگی نیز سلامت بدن را تضمین می کند.
پوشیدن لباس های با کیفیت در خانه بسیار مهم است. پس فقط به این دلیل که بلوز یا تی شرت دوست دارید آن را نپوشید، بلکه به جنس و کیفیت آن نیز توجه کنید.
احساس راحتی و راحتی در لباس های خانگی در اولویت است. بسیاری از کت های زنانه با شلوارهای با کیفیت ظاهری تمیز و راحت به شما می بخشند.
به یاد داشته باشید که پوشیدن لباس‌های تنگ و تحریک‌کننده، از جمله لباس‌های مصنوعی، می‌تواند مشکلات جسمی طولانی‌مدتی ایجاد کند و بر استراحت شما تأثیر بگذارد.

لباس برای خواب

لباس خواب یکی از لباس هایی است که در شب پوشیده می شود و به انسان آرامش و آسایش می دهد. نوع، جنس و کیفیت صحیح این لباس ها خواب را راحت کرده و فواید دیگری نیز دارد.

اگر لباس خواب دارید، مطمئن شوید که از نخ پنبه ای ساخته شده است و نه از الیاف مصنوعی.
الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون که در ملحفه ها استفاده می شود، اجازه نمی دهد هوا به داخل و خارج لباس حرکت کند، که از تعریق پوست جلوگیری می کند و در نتیجه باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود.

وجود این الیاف در لباس های مهمانی و شب مشکلی ندارد زیرا برای مدت طولانی از آنها استفاده نمی شود. اما وجود این الیاف در لباس های معمولی خطرناک تلقی می شود.
از این الیاف در لباس استفاده می شود زیرا به سرعت چروک نمی شود و حالت خوبی را روی بدن نشان می دهد. اما در لباس های خانگی خوب اینطور نیست.
می توانید به فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه مراجعه کنید و انواع آن را خریداری کنید.

لباس زیر

لباس‌های زیر زنانه و مردانه در مدل‌های مختلف برای جنس‌های مختلف موجود است.
لباس زیر نخی را انتخاب کنید که عرق نمی کند.
خانم ها در خرید شورت و سوتین مراقب باشید. زیرا لباس زیر و لباس ورزشی متفاوت است و هر کدام برای موقعیت های مختلف مناسب است.
گاهی اوقات ممکن است پوشیدن لباس زیر بی کیفیت باعث بروز مشکلات شود. از جمله مشکلات عضلانی یا خستگی در هنگام پوشیدن لباس زیر زنانه و هرگونه عفونت و قارچ و همچنین مشکلات پوستی را برشمرد.

حمایت از تولید داخلی

همچنین حمایت از تولید داخلی در کشور و تشویق مصرف کنندگان به خرید عمده لباس زنانه محصولات داخلی موجب رشد اقتصادی و توسعه جامعه می شود. از دیگر اثرات آن می توان به افزایش درآمد، کاهش واردات غیرقانونی، افزایش قدرت پول محلی، تثبیت قیمت محصولات و بهبود کیفیت محصول اشاره کرد. شورای اسلامی با ترویج قوانینی مانند «حداکثر تولید و استفاده از خدمات منطبق بر نیازهای ملی» به دنبال حمایت از تولید داخلی است. اما این قوانین در عمل موفق نبوده اند، از طرفی تاثیر استفاده از تجهیزات و ماشین آلات تحقیقاتی ساخت ایران در چند سال اخیر کاهش یافته است.

ay yoo
ay yoo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋