zspco.co

zspco.co

سینی کابل سوراخ دار چیست؟

سینی کابل سوراخ دار کاربردهای بسیاری دارد و با توجه به مزیت های که برای این نوع سینی کابل ( کاتالوگ سینی کابل ) می توان در نظر گرفت، می توان از آن استفاده کرد.

هر ساخت و ساز یک ساختمان باید شامل 3 دستاورد بزرگ طراحی باشد. این روند شامل کارهای الکتریکی، مکانیکی و عمرانی است. هنگام اجرای سیم کشی در داخل محوطه سازه، چند دیدگاه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های اساسی هر سازه مرتبط با سیم‌کشی برق و اتصال مدیران اجرایی است.

هدایت بی عیب و نقص سیم های برق برای کار قانونی بسیار ضروری است. در نتیجه موارد خاصی باید برای ایجاد یک آب و هوای امن و سیم کشی برق مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مواد مهم که سلامت ساختار برجسته‌تر را تضمین می‌کند، سینی‌ کابل است.

سینی کابل سوراخ دار نوعی از سینی کابل است که موجب کنترل بیشتر و ابزار دقیق تر برای مدیریت کابل های برق است. به عبارتی می توان بیان کرد که سینی کابل سوراخ دار به علت وجود سوراخ های آن موجب تهویه بهتر می شود. همچنین باعث افزایش عمر سیم و کابل در سیم کشی برق می شود و برای هر ساختاری از سیم کشی برق می توان از آن استفاده کرد.

مقاله پیشنهادی: کاربرد سینی کابل

سیستم سینی کابل سوراخ دار

استفاده از سیستم سینی کابل برای مدیریت سیم و کابل در برق کشی ساختمان، به وجود آورنده واحد و بخش های از اتصالات می شود که موجب افزایش پشتیبانی و ایمنی بیشتر کابل ها خواهد شد.

سینی کابل سوراخ دار هنگام نصب کابل های برق با حجم بالا و سنگین بسیار مناسب است. این نوع سینی کابل به علت وجود سوراخ هایی که دارد، موجب تهویه بیشتر و ورود و خروج هوا می شود. این کار نیز از گرم شدن بیش از حد کابل ها و آسیب به آنها جلوگیری می کند. بنابراین در پروژه های بزرگ برق کشی، استفاده از سیستم سینی کابل سورخ دار به شدت پیشنهاد می شود.

یک سیستم سینی کابل، کابل های نیرو و سیگنال را نگه می دارد و ایمن می کند. بعد با بروز رسانی، رشد، پیکربندی مجدد یا جابجایی شبکه ها کار می کند.

اکثر سیستم های سینی کابل باز هستند و امکان پخش گرمای حرفه ای و دسترسی ساده برای تعویض و تعمیر را فراهم می کنند. اگرچه معمولاً از پشت بام ها آویزان می شوند یا به جداکننده ها متصل می شوند، برخی از سیستم های سینی کابل برای استفاده از کف مناسب هستند.

مقاله پیشنهادی: کاربرد نردبان کابل

ساختار سینی کابل سوراخ دار

سینی کابل سوراخ دار که متشکل از یک پایه تهویه و ریل های جانبی است، کاربرد بسیاری برای اتصال نسبت سینی کابل کف جامد ارائه می دهد.

سینی کابل کف جامد برای تأسیسات پیوند فیبر نوری که ممکن است آویزان شدن کابل ها بر اجرای چارچوب تأثیر بگذارد، سینی های کابل های پایه قوی (غیر تهویه) کاربرد بیشتری دارد.

موارد استفاده از سینی کابل سوراخ دار

سینی کابل سوراخ دار بخشی از تکنیک های پشتیبانی برای کابل ها و سیم های نیرو و اطلاعات است. به عبارتی می توان بیان کرد که یک سینی کابل سوراخ‌دار، پیوندهای نیرو و علامت را پشتیبانی و مسدود می‌کند و به تعمیرات اساسی، گسترش، پیکربندی مجدد یا جابجایی کانال‌ها کمک خواهد کرد.

سینی کابل سوراخ‌دار به علت باز بودن آن، اجازه گردش گرمای قانع‌کننده و روشی ساده برای جایگزینی و تعمیر را می‌دهند. اگرچه به طور منظم از پشت بام ها آویزان شده یا به جداکننده ها اضافه می شوند، استراتژی های صفحه پیوند سوراخ شده برای استفاده در کف برای آنها مناسب است.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو ، با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع سازه های ساختمانی اعم از سینی کابل ، لوله های کاندوئیت ، انواع دکل های برق و غیره آماده خدمت رسانی به شما همشهریان می باشد.

zspco.co
zspco.co

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋