zarafzashop

zarafzashop

معتبرین سایت خرید طلای آبشده

طلای آب شده یعنی طلایی که ذوب شده است; اما معنای دیگری دارد. طلای مذاب را در ایران به نوعی از طلا می گویند که مانند شمش طلا است و به آن آبشوده به معنای مذاب می گویند. طلای آب شده در ایران نوعی سرمایه گذاری است.

چرا طلای آب شده در ایران سرمایه گذاری خوبی است؟ چرا از شمش طلا بهتر است؟ داستان جالب «آبشوده» چیست؟ طلای آب شده در ایران چه در خرید و فروش و چه در نگهداری وزن آن هیچ گونه مالیاتی ندارد. این بدان معناست که شما می توانید بدون مالیات سرمایه گذاری کنید. مهم ترین نکته این است که این خرید و فروش ها در ایران به هیچ وجه پیگیری نمی شود!

طلای آبشده چیست و عیار آن چطور مشخص می شود؟

درصد بالایی از طلاهایی که توسط افراد استفاده می شوند بعد از مدتی رنگ و کیفیت خودشان را از دست می دهند یا می شکنند. به خاطر غیر قابل استفاده بودن این زیورآلات، طلافروش آن را آب می کند و به شکل قطعات مکعبی به فروش می رساند.

 

از کجا طلای آبشده بخرم؟

در جواب این سوال که از طلای آب شده از کجا بخریم باید بگوییم که این محصول از باقی طلا ها کمتر شناخته شده است بسیاری از افراد بعد از آشنایی با مزیت های آن این سوال در ذهنشان شکل می گیرد که از کجا می توان طلای آب شده خرید؟

اگر چه قیمت طلای آب شده مهم است اما مهم ترین نکته ای که هنگام خرید طلای آب شده باید بدانید این است که اعتبار فروشنده را بررسی نمایید تا از اصالت و اعتبار آن مطمئن شوید. بنابراین هنگام خرید طلای آب شده حتما از فروشگاه هایی که دارای پروانه کسب و مجوز اتحادیه طلا هستند خرید کنید و از فروشنده فاکتوری معتبر بگیرید که انگ و وزن طلای آب شده را در آن درج شده باشد.

یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های خرید و فروش آنلاین طلا، زرافزا است. این سایت از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است بهترین عملکرد خود را نشان دهد. این سایت دارای مجوز های رسمی و ارسال در نهایت امنیت انجام می شود. همینطور زرافزا برای فروش طلای آب شده، تمام طلا ها را در گرم های متفاوت به دست شما می رساند.

zarafzashop
zarafzashop

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋