tehran-mag

tehran-mag

دکتر ناصر یاهو - متخصص جراحی چاقی و زیبایی

 

جراحی تناسب اندام و لاغری ممکن است برای افرادی توصیه شود که با چاقی یا بیماری های مرتبط با آن دست و پنجه نرم می کنند و نتوانسته اند از طریق روش های سنتی مانند رژیم غذایی و ورزش به کاهش وزن قابل توجهی دست یابند.

دکتر ناصر یاهو مجموعه ای از خدمات لاغری و جراحی زیبایی سینه را به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه می دهد. خدمات جراحی لاغری و زیبایی ایشان شامل جراحی هایی مانند: بای پس معده، اسلیو معده و پروتز سینه است که به افراد در دستیابی به کاهش وزن و بهبود استایل آنها کمک می نماید.

خدمات جراحی سینه که توسط دکتر ناصر یاهو ارائه می شود شامل عمل های بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و لیفت سینه می باشد. این روش ها با هدف بهبود اندازه، شکل و ظاهر کلی سینه ها انجام می شود.

در کنار این جراحی ها نیاز است که تغییرات قابل توجهی در شیوه زندگی و لایف استایل افراد صورت گیرد. دکتر یاهو در تمام مراحل، از مشاوره اولیه تا مراقبت های بعد از عمل در کنار بیماران و مراجعه کنندگان خود است. برای مشاهده تمامی خدمات زیبایی و چاقی دکتر ناصر یاهو وارد شوید.

مزایای جراحی های زیبایی و چاقی:

چندین مزیت بالقوه برای جراحی تناسب اندام و لاغری وجود دارد، از جمله:

1.بهبود سلامت:

چاقی می تواند خطر ابتلا به مشکلات متعدد سلامتی از جمله بیماری قلبی، دیابت نوع 2 و فشار خون بالا را افزایش دهد. با دستیابی به وزن سالم تر، افراد ممکن است بتوانند خطر ابتلا به این شرایط را کاهش دهند و سلامت کلی خود را بهبود بخشند.

2.افزایش تحرک:

حمل وزن اضافی می تواند فشار قابل توجهی بر مفاصل وارد کند و حرکت به اطراف و انجام فعالیت بدنی را دشوار کند. کاهش وزن از طریق جراحی می تواند این فشار را کاهش دهد و تحرک را افزایش دهد.

3.بهبود عزت نفس:

بسیاری از افرادی که با چاقی دست و پنجه نرم می کنند ممکن است با مشکلات عزت نفس نیز دست و پنجه نرم کنند. دستیابی به کاهش وزن قابل توجه می تواند به افراد کمک کند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

4.طول عمر بیشتر:

مطالعات نشان داده اند که حفظ وزن سالم می تواند طول عمر را افزایش دهد و کاهش وزن از طریق جراحی می تواند راه موثری برای رسیدن و حفظ وزن سالم باشد.در ادامه به معرفی خدمات جراحی چاقی و زیبایی دکتر ناصر یاهو می پردازیم:

خدمات پروتز سینه دکتر ناصر یاهو

جراحی سینه نوعی عمل جراحی است که به دلایل مختلفی از جمله اهداف زیبایی و ترمیمی روی سینه ها انجام می شود. برخی از انواع رایج جراحی سینه عبارتند از:

1. خدمات بزرگ کردن سینه:

این روش شامل استفاده از پروتز سینه برای افزایش اندازه و پر شدن سینه ها است. جراح برشی را در زیر سینه، اطراف آرئول یا در زیر بغل ایجاد می کند و سپس ایمپلنت را پشت یا جلوی عضله قفسه سینه قرار می دهد. ایمپلنت های سینه را می توان با سالین یا ژل سیلیکون پر کرد و بیماران می توانند شکل ها و اندازه های مختلفی را برای رسیدن به ظاهر دلخواه خود انتخاب کنند.

پروتزهای سینه را می توان بر اساس موادی که از آن ساخته شده اند به انواع مختلفی دسته بندی کرد. رایج ترین مواد مورد استفاده برای پروتز سینه عبارتند از:

انواع پروتز سینه از لحاظ جنس

1.سیلیکون:

این ماده متداول ترین ماده برای پروتزهای سینه است. این یک ماده نرم و انعطاف پذیر است که می تواند بافت طبیعی بافت سینه را تقلید کند. پروتزهای سیلیکونی در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند و می توان آنها را با ژل سیلیکون یا محلول نمک پر کرد.

2. سالین:

پروتزهای سینه نمکی با آب نمک استریل پر می شوند. آنها نسبت به پروتزهای سیلیکونی ارزانتر هستند و می توان آنها را پس از جراحی با افزودن یا حذف محلول نمکی تنظیم کرد. با این حال، ممکن است به اندازه پروتزهای سیلیکونی احساس طبیعی نداشته باشند.

3. چربی:

بازسازی سینه با استفاده از انتقال چربی شامل برداشتن چربی از یک قسمت از بدن مانند شکم یا ران و تزریق آن به سینه ها است. این روش به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا بدون استفاده از ایمپلنت ظاهر و احساس طبیعی را ارائه می دهد.

4. کامپوزیت:

پروتزهای سینه کامپوزیت از ترکیب موادی مانند سیلیکون و سالین یا سیلیکون و فوم ساخته می‌شوند. آنها می توانند تناسب سفارشی تری نسبت به انواع دیگر پروتزها ارائه دهند.

5. هیدروژل:

پروتزهای سینه هیدروژل از ماده ای ساخته می شوند که می تواند آب را جذب و آزاد کند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که سبک و راحت باشند، اما به اندازه پروتزهای سیلیکونی یا سالین استفاده نمی شوند. برای مطالعه بیشتر راجب عمل پروتز سینه دکتر ناصر یاهو وارد شوید.

2. خدمات ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه:

این روش اغلب برای کاهش علائم فیزیکی ناشی از سینه های بزرگ مانند کمر درد، گردن درد و درد شانه انجام می شود. جراح بافت و پوست اضافی سینه را برمی دارد و سپس شکل سینه را برای ایجاد ظاهری کوچکتر و متناسب تر تغییر می دهد. از این روش می توان برای بهبود شکل و تقارن سینه ها نیز استفاده کرد.

3. خدمات لیفت سینه (ماستوپکسی):

این روش برای بلند کردن و تغییر شکل سینه های افتاده طراحی شده است تا ظاهری جوان تر و شاداب تر ایجاد کند. جراح برشی را در اطراف آرئول ایجاد می کند و همچنین ممکن است یک برش عمودی در پستان ایجاد کند. پوست اضافی برداشته می شود و بافت باقیمانده تغییر شکل داده و بلند می شود تا یک کانتور زیباتر ایجاد شود. این روش همچنین می تواند با بزرگ کردن سینه برای بیمارانی که می خواهند سایز سینه های خود را افزایش دهند، ترکیب شود.

4. بازسازی سینه:

این روش پس از ماستکتومی برای بازسازی ظاهر سینه انجام می شود. چندین تکنیک وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد، از جمله بازسازی ایمپلنت، بازسازی فلپ بافتی و ترکیبی از این دو. بازسازی ایمپلنت شامل قرار دادن ایمپلنت های سینه برای ایجاد یک تپه سینه جدید است. بازسازی فلپ بافتی شامل استفاده از بافت سایر قسمت‌های بدن، مانند شکم یا پشت، برای ایجاد یک تپه سینه جدید است.

خدمات جراحی های چاقی دکتر ناصر یاهو

جراحی لاغری که به عنوان جراحی کاهش وزن یا جراحی چاقی نیز شناخته می شود، یک روش پزشکی است که برای کمک به افرادی که دارای اضافه وزن شدید یا چاق هستند با تغییر آناتومی سیستم گوارشی برای کاهش وزن طراحی شده است.

انواع مختلفی از جراحی های لاغری وجود دارد، اما رایج ترین آنها عبارتند از:

1.جراحی بای پس معده

در این جراحی، جراح یک کیسه کوچک در بالای معده ایجاد می کند و آن را مستقیماً به روده کوچک می چسباند و قسمت اعظم معده و قسمت بالایی روده کوچک را دور می زند. این مقدار غذایی که بیمار می تواند بخورد را کاهش می دهد و قسمت بای پس روده کالری کمتری از غذا جذب می کند.

این یک نوع جراحی کاهش وزن است که در آن معده به یک کیسه فوقانی کوچکتر و یک کیسه تحتانی بزرگتر تقسیم می شود. سپس روده کوچک برای اتصال به کیسه فوقانی کوچکتر مرتب می شود و میزان غذایی که می تواند مصرف شود و توسط بدن جذب شود کاهش می یابد.

2. خدمات جراحی اسلیو معده

این جراحی شامل برداشتن بخش بزرگی از معده برای ایجاد یک کیسه کوچک موز شکل است که مقدار غذایی که فرد می تواند بخورد را محدود می کند.

اسلیو معده که به نام اسلیو گاسترکتومی نیز شناخته می شود، یک روش جراحی کاهش وزن است که شامل برداشتن بخش بزرگی از معده و ایجاد یک کیسه شکمی آستین شکل کوچکتر است. کیسه معده کوچکتر مقدار غذایی را که می توان خورد محدود می کند و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.

در طول این عمل، جراح چندین برش کوچک در شکم ایجاد می‌کند و یک لاپاراسکوپ، یک لوله نازک و روشن همراه با دوربین، برای مشاهده داخل معده وارد می‌کند. سپس جراح تقریباً 80 تا 85 درصد معده را برمی‌دارد و یک لوله بلند و باریک یا معده آستین‌شکل باقی می‌گذارد. معده کوچکتر مقدار غذایی را که می توان خورد کاهش می دهد و همچنین تولید هورمون های گرسنگی را کاهش می دهد و منجر به کاهش وزن می شود.

3. خدمات لیپوساکشن

لیپوساکشن یک عمل جراحی زیبایی است که هدف آن برداشتن چربی اضافی از نواحی خاصی از بدن مانند شکم، باسن، ران، بازوها و گردن است. این عمل با بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی با آرامبخش انجام می شود، بسته به میزان چربی که باید برداشته شود.

جراح برش‌های کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد می‌کند و یک لوله نازک توخالی به نام کانولا را وارد می‌کند. کانولا برای مکش چربی اضافی از بدن استفاده می شود. می توان از تکنیک های مختلفی استفاده کرد، از جمله لیپوساکشن سنتی، لیپوساکشن با لیزر، لیپوساکشن با کمک اولتراسوند و لیپوساکشن با کمک قدرت.

لیپوساکشن روشی برای کاهش وزن نیست و برای افرادی که به طور قابل توجهی اضافه وزن یا چاق هستند توصیه نمی شود. به طور کلی زمانی که توسط یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه انجام شود، یک روش ایمن در نظر گرفته می شود.

با این حال، مانند هر جراحی دیگری، خطرات و عوارض بالقوه ای مانند خونریزی، عفونت و جای زخم وجود دارد. زمان بهبودی بسته به وسعت عمل می‌تواند متفاوت باشد، اما بیشتر افراد می‌توانند در عرض چند هفته فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.

4. خدمات ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی که به عنوان تامی تاک نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی زیبایی است که هدف آن بهبود ظاهر شکم با برداشتن پوست و چربی اضافی و سفت کردن عضلات دیواره شکم است.

در حین عمل، جراح یک برش افقی در بالای ناحیه شرمگاهی، بین استخوان های لگن ایجاد می کند. طول برش به مقدار پوستی که باید برداشته شود بستگی دارد. سپس جراح پوست را از عضلات شکم جدا می کند، ماهیچه ها را سفت می کند و پوست و چربی اضافی را از بین می برد. در برخی موارد، جراح ممکن است ناف را در موقعیت طبیعی تری قرار دهد.

ابدومینوپلاستی معمولا برای افرادی که پوست و چربی اضافی در ناحیه شکم دارند، اغلب به دلیل بارداری، کاهش وزن قابل توجه یا افزایش سن توصیه می شود. این یک روش کاهش وزن نیست و برای افرادی که به طور قابل توجهی اضافه وزن یا چاق هستند توصیه نمی شود.

5. خدمات پیکر تراشی دکتر ناصر یاهو

این روش‌ها معمولاً برای افرادی انجام می‌شود که به تنهایی از طریق رژیم غذایی و ورزش در رسیدن به فرم بدن مورد نظر خود مشکل دارند.

انواع مختلفی از جراحی های پیکرتراشی و لاغری وجود دارد، از جمله لیپوساکشن، لیفت شکم، لیفت ران، لیفت بازو و لیفت باسن. لیپوساکشن رایج ترین این روش ها است و شامل برداشتن چربی اضافی از نواحی خاصی از بدن مانند شکم، باسن، ران ها و بازوها از طریق برش های کوچک است.

از طرف دیگر، شکم برای برداشتن پوست و چربی اضافی شکم و سفت کردن عضلات این ناحیه طراحی شده است.

الف) بادی کانتورینگ :

کانتورینگ بدن یک روش جراحی زیبایی است که می تواند به افراد کمک کند تا با از بین بردن پوست و چربی اضافی از چندین نواحی بدن، از جمله شکم، باسن، ران ها و بازوها، ظاهری ساده تر و شاداب تر داشته باشند.

این روش اغلب برای افرادی توصیه می شود که مقدار قابل توجهی از وزن خود را از طریق جراحی چاقی یا از طریق رژیم غذایی و ورزش از دست داده اند و دارای پوست اضافی هستند که با روش های غیر جراحی قابل درمان نیستند.

کانتورینگ بدن می تواند ظاهر کلی بدن را بهبود بخشد، اعتماد به نفس را افزایش دهد و راحتی فیزیکی را با از بین بردن پوست اضافی که می تواند باعث تحریک، ناراحتی و مشکلات بهداشتی شود، بهبود بخشد. تکنیک های خاص مورد استفاده در کانتورینگ بدن به نیازها و اهداف منحصر به فرد فرد بستگی دارد و ممکن است شامل لیپوساکشن، لیفت شکم، لیفت بازو، لیفت ران و سایر روش ها باشد.

ب) لیپولیزر:

این یک روش جراحی کم تهاجمی است که از انرژی لیزر برای ذوب و مایع کردن سلول های چربی استفاده می کند و سپس از طریق یک برش کوچک از بدن خارج می شود.

در طول این روش، یک فیبر لیزری از طریق یک برش کوچک در پوست وارد می‌شود و به ناحیه مورد نظر چربی هدایت می‌شود. انرژی لیزر سلول های چربی را گرم و مایع می کند و سپس از طریق یک لوله کوچک به نام کانولا به بیرون مکش می شود. گرمای لیزر همچنین باعث انقباض پوست می شود و در نتیجه ظاهری صاف تر و سفت تر ایجاد می کند.

لیزر لیپولیز اغلب تحت بی حسی موضعی انجام می شود و زمان بهبودی معمولاً کوتاهتر از لیپوساکشن سنتی است. با این حال، مانند هر روش جراحی، خطراتی از جمله خونریزی، عفونت و نتایج ناهموار وجود دارد.

مهم است به خاطر داشته باشید که در حالی که لیزر لیپولیز می تواند به کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن کمک کند، اما جایگزینی برای یک سبک زندگی سالم، از جمله رژیم غذایی مغذی و ورزش منظم نیست.

علاوه بر این، این روش برای همه مناسب نیست و ممکن است برای افرادی که مقادیر زیادی پوست اضافی دارند یا دارای اضافه وزن قابل توجهی هستند توصیه نشود. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا لیزر لیپولیز برای شما مناسب است، مهم است که در مورد مزایا و خطرات لیزر لیپولیز با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی واجد شرایط صحبت کنید.

ج) پیکر تراشی با بادی جت:

جراحی لاغری با بادی جت که با نام لیپوساکشن با کمک آب یا WAL نیز شناخته می شود، یک روش جراحی کم تهاجمی است که از جریان تحت فشار محلول نمک برای جابجایی و حذف سلول های چربی ناخواسته از بدن استفاده می کند.

در طول عمل، محلول نمکی و بی حس کننده موضعی از طریق یک برش کوچک به ناحیه درمان تزریق می شود. سپس یک کانول نازک از طریق همان برش وارد می شود و برای ارائه یک جت تپنده محلول نمکی استفاده می شود که سلول های چربی را شل و از بین می برد. سپس سلول های چربی شل شده با استفاده از یک خلاء کوچک از بدن ساکشن می شوند.

جراحی لاغری بادی جت اغلب تحت بی حسی موضعی انجام می شود که خطر عوارض مرتبط با بیهوشی عمومی را کاهش می دهد. علاوه بر این، روش با کمک آب نسبت به لیپوساکشن سنتی آسیب کمتری به بافت اطراف وارد می‌کند، که می‌تواند منجر به درد، تورم و کبودی کمتری شود. زمان بهبودی برای جراحی لاغری بادی جت معمولاً کوتاه‌تر از لیپوساکشن سنتی است و اکثر بیماران می‌توانند در عرض چند روز تا یک هفته پس از عمل به سر کار و فعالیت‌های عادی خود بازگردند.

نتیجه گیری

در این پست سعی کردیم تا شما را با خدمات مختلف زیبایی و چاقی دکتر ناصر یاهو آشنا نماییم.برای کسب اطلاعات بیشتر راجب دکتر ناصر یاهو به وبسایت رسمی دکتر ناصر یاهو (متخصص جراحی چاقی و زیبایی) مراجعه نمایید.

tehran-mag
tehran-mag

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋